Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפגש הצפוני בחיפה של מועדון 5 הופיע ביום ו' האחרון בחור מנצרת עם שברולט אימפלה 1964 עם גיר ידני . (ראו תמונות בשירשור).

שלמה דן גדרון

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יצא לי לבקר בשלוש שנים האחרונות בארה"ב לתקופה של חודשיים כל פעם.

שמתי לב לתופעה מוזרה, רוב היהודים נוהגים ברכב ידני!!!

ולבני, מדריך שהיה במחנה (התנדבתי בתור מדריך נוער) התגורר בטקסס ונוהג על אודי A6 סטיישן ידנית.

ידידה אחרת שלי (שגם הדריכה במחנה, וגם גרה בטקסס) נוהגת על קאמרי ידנית.

כך שיש לפחות 3 רכבים עם גיר ידני.

 

עוד רכבים שניתן לקבל עם גיר ידני הם פורד פוקוס (אמריקאית), הקדילאק CTS-V ,קורבט (מן הסתם), מוסטנג, בכל אופן את אלו ראיתי עם גיר ידני ואני זוכר את הדגמים הנ"ל ב-100%, אני בטוח שראיתי עוד אבל אני כבר לא זוכר, אגב, ככל שמתרחקים ממרכז כל מדינה יש יותר סיכויים למצוא רכבים עם גיר ידני.

וכמובן כל האירופאיות.

 

 

Almost all cars who were built with manual gear are sold in the US

 

European and Japanese

 

I cant think of any car, that was ever built with manual trans and wasnt sold in the US

 

 

 

US is full with manual cars, just have to find them, and not like in israel ,it is very easy to find

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בס"ד

 

למיטב ידיעתי יש, אבל ההילוכים ליד ההגה, ולא ברצפת הרכב.

 

לתשומת לבכם זה שרשור עתיק.

 

עד אמצע שנות השלושים תחילת שנות הארבעים כל המכוניות האמריקאיות היו עם תיבת הילוכים ידנית וידית הילוכים על הרצפה.

בשנות הארבעים הידית עברה לגור על ההגה. (three on the tree ) באותו המקום בו שכנה הידית של תיבת ההילוכים האוטומטית. לקרייזלר היה פטנט משלה ולתיבת ההילוכים היו כפתורים על לוח השעונים. גם לפורד אדסל היו כפתורים במרכז ההגה.

במקביל מספר מצומצם של מכוניות אמריקאיות ידניות, בד"כ מכוניות ספורט או ספורטיביות, המשיכו לצאת עם ידית על הרצפה. היו גם קיטים למכירה לשם העברת הידית לרצפה.

שלמה דן גדרון

פורסם
לא.

"on the floor" משמעו ידית (כלשהי) על הריצפה.

לעומת ידית (ידני או אוטומט) על ההגה.

 

אייל

 

לא הבנתי? מה "לא".

אבל להסרת ספק היו אמריקאיות גם בשנות השישים וגם בשנות השבעים ובודאי אחר כך עם 4 או 5 הילוכים כשהידית על הרצפה.

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...