Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור ביצועים בגולף 2.0


שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ציטוט מיותר נמחק.

לזכרוני, שקבל חיזוק לאחר חיפוש קצר, הג'נריישן שלך היתה עם מנוע 1.6.

המרחק בין מנוע זה לבין מנוע 2 ליטר, עליו נסוב הדיון, אינו נופל ככל שהמדובר בזמינות כח, מהמרחק בין האחרון לבין מנוע

ה GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מנוע ה20VT בגירסתו הסטנדרטית (150 כ"ס) לא כלכך חזק, יש כח וזמינות אבל בהחלט לא מדובר ברכב מהיר וחזק,

 

גולף GTI סטנדרטית מקבלת בראש מהרבה רכבים בעלי 2 ליטר אטמוספריים ידניים (מגאן קופה, קליאו ספורט, יתכן ואפילו 206GTI)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מיותר נמחק

 

נראה לי קצת מוגזם התיאור- כבעל רכב עם אותו המנוע אני לא נוטה "לקבל בראש" ממגאן קופה או פג'ו 206 GTI וכו... בקשר לקליאו- צמוד, אבל זה אולי בגלל שהגולף כבדה יותר מהאיביזה? ייתכן...

ודבר שני-המילה "סטנדרטית" למוגדש היא מושג זמני :wink:

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכרוני, שקבל חיזוק לאחר חיפוש קצר, הג'נריישן שלך היתה עם מנוע 1.6.

המרחק בין מנוע זה לבין מנוע 2 ליטר, עליו נסוב הדיון, אינו נופל ככל שהמדובר בזמינות כח, מהמרחק בין האחרון לבין מנוע

ה GTI.

 

אז מה אתה רוצה לומר בזה?

 

מה שאני אמרתי לא התייחס למנוע ה2.0 אלא לכדאיות שיפור של ג'נריישן באופן כללי.

לא הייתי משפר לא את ה1.6 ולא את ה2.0.

 

 

עתיד, בקשר ל1.8T , כנראה שהמנועים שלך היו גמורים/מקומבנים.

המנוע מגיב יפה מאוד, ומשאיר אבק ללא מעט רכבים. (גם ללא צ'יפ)

 

אני בטוח שגם למנועי ה138 כ"ס של פיג'ו ורנו.

בקשר לקליאו 172, אין לי מושג והרכב מעולם לא עניין אותי, אבל זה מנוע בנפח גדול יותר וכ"ס מוצהר גבוה ורכב קל יותר, אבל אני לא יודע איפה מתקבל שם שיא המומנט והמנוע גם לא מוגדש, ככה שיש מצב לשיוויון ומעלה לטובת הVW במקרה ושיא הכוח מושג בקליאו בסל"ד גבוה.

 

ירדת זמנית לג'נריישן 2.0 ולא קרה כלום, אבל אל תנסה לשכנע את עצמך שהנפילה מהGTI היא לא גדולה.

כמו שאני לא שכנעתי את עצמי שקורה משהו כשלוחצים על הגז ב1.6 שהיתה לי...

 

עריכה:

יש לי משפט טוב לתאר את המצב :

"זה לא כמה כוחות סוס יש לך ,אלא כמה עומדים לרשותך...."

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל תאמין לי שהמנועים שלי היו במצב מצויין ונסעו לא פחות טוב מאף 20VT אחר על הכביש (רובם נסעו טוב יותר)

 

הפאסאט שלי על אף משקלה והגיר האוטומטי - היתה עם צ'יפ של אפסולוט ולקחה כל 20VT 150 כ"ס שניסה (לא מהמקום - אלא מגלגול ומעלה)

וגם עמדה יפה מאוד ובכבוד עם גולפיות מצ'ופצ'פות ל180 כ"ס, (ושאני אומר עמדה אני לא מתכוון ל3 מכוניות, אני מתכוון עמדה !)

 

גם הגולף שהיתה ברשותי נסעה יפה מאוד ביחס לגולף GTI, אז אל תמהר לקבוע איזה מנוע היה גמור או מקומבן, וצר לי שאני נאלץ להתבטא בצורה כזאת, אבל זה שעד היום נסעת על עגלות ופתאום 150 כ"ס נראה לך חזק בצורה רצינית, אז זה לא...

 

ה150 לא חזק בצורה רצינית, הוא נוסע יפה אבל הוא בהחלט לא רכב חזק בצורה חריגה...

 

אני מבין את ההתלהבות שיש לך מהרכב גם אני התלהבתי ככה מהרכב ה"חזק" הראשון שלי (למרות שבמקרה שלי היה הרבה ממה להתלהב, זאת היתה S70 T5) אבל אתה תראה שעוד חודש אתה תדבר אחרת, בלי להעליב אם אתה קורא ל20VT 150HP סטנדרטי רכב "חזק" שמשאיר "אבק" (ואנחנו לא מדברים על לנטיס 1600 כן?) כנראה שהסטנדרטים שלנו לכח שונים בצורה משמעותית....

 

בקשר להחלטה שלי לרכוש 2.0 ליטר(למה זמנית ? באותו סכום יכולתי לרכוש GTI בלי שום בעיה), תאמין לי שאני לא משכנע את עצמי שהיא טובה יותר מGTI והיא אכן לא טובה יותר....

ואני לא מתכוון להכנס לדיונים ברמה האישית - כמו שאמרתי קודם, כנראה אתה רגיל לעגלות והזמן יעשה את שלו

 

נ.ב. אייל אין צורך להפגע ואל תיקח דברים באופן אישי, אחרי הכל מדובר פה בסתם פחנועים אל תפגע בשם הרכב, זה אחרי הכל - רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג, לא נפגעתי ואני גם לא רוצה לפגוע בך.

 

דווקא הרפרנס שלי הוא סובארו B4 עם 165 כ"ס שעליו נסעתי יותר מאשר על הגולף 1.6 שהיתה לי.

 

אני לא נפגע בשם הרכב שלי. ה150 כ"ס נוסע יפה מאוד, אז אל תנסה להמעיט בערכו, כמו שאני לא מנסה להפריז בערכו.

רכבים כמו 206GTI ומגאן קופה, עם כל הכבוד לא מתקרבות ל20VT הסטנדרטי וזה אחד הדברים שהפריעו ליי.

 

אני לא מגיע מתחום הרייסים ולא מדבר במושגים של "מכוניות". גם לא ממש מעניין אותי איך אני ביחס לשאר.

 

בקשר לרכישה הזמנית, סליחה שטעיתי, כשאני קניתי ג'נריישן ידעתי שזה זמני בגלל מגבלות תקציב וכי לא מצאתי GTI ראוייה,

אבל תמיד ידעתי שהGTI תגיע ,לכן חשבתי שמסיבה זו או אחרת ירדת זמנית מרכבים חזקים לרכבים רגילים ובתור חובב רכב,

תמיד תחזור בסוף לרכב ספורטיבי.

 

בקשר לעקיצה לגבי העגלות, בוא לא ניכנס לזה , כי זה ממש ירידה לפסים אישיים. ואני מאוד מכבד אותך ומכיר אותך תקופה ארוכה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סנירזה,

נא להמנע מציטוטים ארוכים ומיגעים, במיוחד שהם של ההודעה שמעליך.

תודה.

 

 

התשובה שלך היא בדיוק המצב שלי בימים האלו

ואחרי הכל אתה כן הגעת ליעד שלך שהוא גולף GTI

השאלה שלי היא כזו ואני מפחד שמהמהירות לרכב ספורט והרצון בוא

אני יקנה משהו כמו IBIZA טורבו לא שאני מזלזל חס וחלילה באוטו

פשוט יצא לי לנסוע בגולף GTI ואני לא מכיר שום דבר אחר אז קשה להחליט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו מנוע אבל כל השאר שונה לחלוטין - לחלוטין !!

 

אם השיקול הוא גולף GTI או איביזה 20VT (שנת 01\02 נדמה לי) אז האיביזה לא משתווה בכלום, היא הרבה פחות יציבה, היא הרבה פחות מפנקת תנוחת הנהיגה שם קשה למציאה, ידית ההילוכים ממוקמת בצורה לא נוחה כלכך ועוד ים סיבות למה לא,

 

באשר לדגמים החדשים יותר של האיביזה הניסיון שלי דיי מצומצם לכן לא אחווה דעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יהיה , כל אחד מצטט את זה שמש מעליו? תנו קצת קרדיט למשתתפי הפורום, הם יבינו למי אתם עונים גם בלי הציטוט

 

כן- גם המחיר שונה לחלוטין בכמעט 20K איתם ניתן לעשות המון- כפי שאתה יודע טוב יותר ממני.

הבחור קיבל תשובה מפורטת בשרשור מקביל...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מיותר נמחק!

 

האיביזה היא אומנם שונה מהגולף אך היא בהחלט לא פחות יציבה מהגולף, היא אומנם פחות נוחה ומרווחת מהגולף אך היא גם יותר קלה ופחות מגושמת. לגבי מיקום ידית ההילוכים אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות הזאת.

 

יש ים סיבות למה לא גם לגולף והיות והוא מכיר את הרכב (GOLF GTI) ונסע בו לא מעט זמן, כדאי שתיתן לו להחליט לאחר נסיעה בשני הרכבים להחליט מה מתאים לו יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אני ממליץ לנהוג על שני הרכבים לפני רכישה, לפני כשלוש שנים עמדתי בפני דילמה זהה גולף GTI או איביזה 20VT,

 

אחרי נסיעה אחת באיביזה החלטתי חד משמעית שהיא לא בשבילי ! (יתכן שלך לדוגמא היא תפורה בול) הכיסא לא מאפשר כיוונון לגובה אלא רק שינוי של הזוית התחתונה מה שיוצר אשליה של הגבהה והנמכה אבל זה לא באמת, אם אני זוכר נכון היה גם משהו עם ההגה, אין לו כיוון פנימה\החוצה או למטה למעלה אני כבר לא זוכר אבל היה כיוון אחד שמשמעותית היה חסר לי

 

בנוסף ידית ההילוכים ממוקמת נמוך מה שגרם (לי בכל אופן) הרגשה מוזר שהידית רחוקה לי מהיד וגם שרגל ימין שלי לפעמים "מסתירה" אותה, ואני לא כזה גבוה (1.80 בערך), המיקום שלה היה נמוך ורחוק לי וזה היה ממש ממש מציק, אבל שוב יתכן שאדם אחר ירגיש טוב יותר ברכב,

 

על תחושת הפלסטיק הזול והחוסר איכות לעומת הגולף אני לא מדבר פה כי זה משהו אינדיווידואלי לכל אחד לפי מה חשוב לו ברכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שהאיביזה MK3 בהחלט לא מתאימה לכל בן-אדם, אני בגובה גם בגובה פחות או יותר 1.80 לא רחב מימדים (בלשון המעטה). אך בהחלט אני מרגיש נוח והכל FITS בנסיעה עם הרכב. שנתתי לחבר שנוהג לנסוע בגולף GTI MK4 לשבת בכיסא הנהג הוא ממש לא הרגיש בכלל בנוח ברכב ואני בטח שלא יקנא במי שישב מאחריו (שיצטרך לשבת עם הרגלים על המושבים). לגבי ההגה הוא בר כיוון של למעלה \ למטה, כנראה לא זכור לך נכון. לגבי היציבות אני מרוצה מההתנהגות ולאחר שהחלפתי לצמיגים ספורטיביים חדשים בדירוג גבוהה אני עוד יותר מרוצה. הבולמים אינם נפלאות העולם המכני במיוחד בכבישים משובשים, אם כי גם בגולף הרגשתי שהבולמים גם אינם רחמנים בכבישים משובשים (יכול להיות שמדובר בבולמים בלויים בגולף). נוחות נסיעה היא בהחלט פרמטר בקניית רכב, אך שמדובר ברכב ספורט משומש?

 

לגבי הפלסטיקים, יש לא מעט פטנטים מבית סיאט כמו ידית תא הכפפות (שנאלצתי להחליף לא מזמן!), כפתורי החשמל (!!), הפלסטיקים בצידי הכיסא שנוטים "להתפגר" עם השנים. גם בגולף יש לא מעט פלסטיקים שנוטים להשמיע את נוכחותם בנסיעה או הפלסטיקים בדלתות שנוטים לאבד את צבעם עם השנים. זה הכל תלוי במצב של הרכב. אני ספציפית דיי מסודר לעוד כמה שנים טובות היות והחלפתי את כל הפלסטיקים שגילו מעט זקנה... (מה לעשות פדאנט...) אפשר להתנחם בעובדה שחלק מהפלסטיקים עברו עיצוב מחדש עם השנים ולמשל כפתורי החלונות עכשיו זהים בתכליתם לכפתורים שיש ב-MK4 ואני מעלה תקווה כי הבעיות לא יחזרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...