Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון כבר "נסגרתי" על ה-C30 מנוע 2400 אוטו'. ירדתי מלכתחילה מה- A3 1.8T בגלל המחיר הגבוה יחסית של הגרסה האוטומטית. לעומת זאת סך הכל התרשמתי לטובה מה-C30. אבל סחבת של היבואן בהצגת מחירון של 2008 (לדעתי נשארו לו פשוט יותר מדיי מ-2007), כל מיני שקרים יותר ופחות לבנים של הסוכנים (כולל מנהל הסוכנות) שנועדו להרוויח זמן ורק תסכלו אותי, עליית מחירים צפויה של ה-C30 ב-2008, יחד עם זה שגיליתי שהגרסה הידנית של ה-A3 זולה משמעותית מהגירסה האוטומטית גרמו לי לשקול את האודי A3 1.8T שוב. לכן, ספציפית הגירסה הידנית מעניינת אותי בגלל שהיא באותו טווח מחירים ואפילו זולה מה-C30 (אם כי יש סיכוי שגם אשקול את הטיפטרוניק). עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן על ה-A3 אבל בקרוב אבצע כזאת.

 

ולשאלותיי:

 

איך ה-A3 1.8T מבחינת כוח\התנהגות\נוחות\אבזור וכו'?

 

איך ה-A3 1.8T מבחינת אמינות ועלות אחזקה?

 

איך ה-A3 וה-C30 ביחס אחד לשני? איזה רכב נראה לכם עדיף?

 

אשמח לכל תגובה

 

תודה מראש,

 

אודי

פורסם

אודי, הכי פשוט ללכת ולעשות נסיעת מבחן :-)

 

עוד לא יצא לי לקרוא השוואות בין השתיים.

 

נראה לי שהייתי בוחר ב-A3 (למרות שה-C30 מגניבה למדי).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לך באמת תעשה נסיעת מבחן הל הA3, המנוע שלה פנינה אמיתית ועוד בידני בכלל תהנה....

בקשר למנוע 2.4 של הוולוו צוטט מכתבה ב"אוטו" שנכתבה ע"י גיא רוטקופ:"..למרות הנתונים הנאים, מנוע ה2.4 נותן תחושה של מנוע 2.0 ממוצע ולא יותר מזה. עד 100 קמ"ש התאוצה זריזה יחסית, אך לאחר מכן המחץ ילך ויפחת ככל שתתקרבו לאזורי השלילה המנהלתית." למנוע ה2.4 יש 170 כ"ס ב6000 סל"ד ו23.4 קג"מ ב4400 סל"ד- תיבה אוטומאטית 8.8 0-100 במחיר התחלתי של 199K. הA3 לדעתי חבילה יותר משתלמת וגם מוגדשת. נכון שהC30 חדשנית יותר ויש אנשים שאוהבים את העיצוב אך אני חושב ש1.8 T ידני זה הטירוף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

האפשרות תמיד קיימת.....

באאודי 1.8T יש פוטנציאל לא רע להוסיף כמה סוסים.... צ'יפ טוב כבר יוסיף ברכב הנ"ל

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
יש אפשרות לשיפורים באודי A3? (צ'יפים וכו')

 

אודי

 

מנוע מוגדש- השמים הם הגבול...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
עוד לא יצא לי לקרוא השוואות בין השתיים.

למי שמעוניין...

בגיליון 98, מאי 2007 של הגה יש מבחן השוואתי בין השניים.

המבחן בוצע עם A3 TFSI 2.0 ספורטבק וה-C30 הייתה עם מנוע 2.4 (ה-A3 שנבחנה הייתה יקרה ב-40K מה-C30)

בסופו של דבר הבוחנים העדיפו את ה-A3.

אבל הם גם כתבו "את האמת? אם כבר, היינו לוקחים את הגולף GTI..." 8)

פורסם
למי שמעוניין...

בגיליון 98, מאי 2007 של הגה יש מבחן השוואתי בין השניים.

המבחן בוצע עם A3 TFSI 2.0 ספורטבק וה-C30 הייתה עם מנוע 2.4 (ה-A3 שנבחנה הייתה יקרה ב-40K מה-C30)

בסופו של דבר הבוחנים העדיפו את ה-A3.

אבל הם גם כתבו "את האמת? אם כבר, היינו לוקחים את הגולף GTI..." 8)

 

השוואה לא נכונה! הם היו צריכים להשוות את ה-1.8T ל-C30 2.4 ולא את ה-2.0T... הן הרבה יותר מקבילות מבחינת מחיר ונתונים. או להשוות בין ה-C30 T5 (טורבו, 220 כ"ס) ובין ה-A3 2.0T, הן גם הרבה יותר מקבילות מבחינת מחיר ונתונים. בכל אופן אותי מעניינת ה-1.8T, ה-2.0T לא בטווח המחירים שלי...

פורסם

הבחירה החכמה תהיה כנראה האאודי, אבל לוולבו (כמו למגאן חמש דלתות והסוויק חמש דלתות) יש משהו יותר חשוב, יש לה אופי..

אני בכל אופן במחיר הזה הייתי לוקח גולף GTI או WRX.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אין שום דבר שהC30 או הA3 יעשו שהGTI לא תעשה יותר טוב, as simple as that (אולי נוחות נסיעה בעיר, אבל זה זניח).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אין שום דבר שהC30 או הA3 יעשו שהGTI לא תעשה יותר טוב, as simple as that (אולי נוחות נסיעה בעיר, אבל זה זניח).

 

אני בטוח שמבחינת יכולות הגולף הוא הרכב הטוב ביותר, אבל לדעתי חסרה לו קצת ייחודיות (למרות הג'אנטים והחצאיות הוא דיי דומה חיצונית לשאר רכבי הגולף שנמצאים על הכביש דיי הרבה). אני חושב שרכב זה מתאים לאנשים שמבינים בנהיגה ונהיגה היא מקור הנאה משמעותי עבורם ושמאידך מוכנים להסתפק באנדרסטייטמנט. אולם, רוב הנהגים, אם כבר הם מוציאים סכום כזה, מעדיפים לרוב קנות רכב שישדר יוקרה או ייחודיות (אני חושב שיש הרבה יותר רוכשים לאודי A3 1.8T מאשר לגולף GTI). אני נמצא איפשהו באמצע. לכן הגולף אינה בראש סדר עדיפויותיי. מה שכן נמצא ברשימה שלי זה:

1. מאזדה mx-5 (זו הולכת ומסתמנת כאפשרות טובה מאוד)

2. אודי A3 1.8T (גם אפשרות טובה מאוד)

3. וולוו c30 2.4

 

אודי

פורסם
בעיקרון כבר "נסגרתי" על ה-C30 מנוע 2400 אוטו'. ירדתי מלכתחילה מה- A3 1.8T בגלל המחיר הגבוה יחסית של הגרסה האוטומטית. לעומת זאת סך הכל התרשמתי לטובה מה-C30. אבל סחבת של היבואן בהצגת מחירון של 2008 (לדעתי נשארו לו פשוט יותר מדיי מ-2007), כל מיני שקרים יותר ופחות לבנים של הסוכנים (כולל מנהל הסוכנות) שנועדו להרוויח זמן ורק תסכלו אותי, עליית מחירים צפויה של ה-C30 ב-2008, יחד עם זה שגיליתי שהגרסה הידנית של ה-A3 זולה משמעותית מהגירסה האוטומטית גרמו לי לשקול את האודי A3 1.8T שוב. לכן, ספציפית הגירסה הידנית מעניינת אותי בגלל שהיא באותו טווח מחירים ואפילו זולה מה-C30 (אם כי יש סיכוי שגם אשקול את הטיפטרוניק). עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן על ה-A3 אבל בקרוב אבצע כזאת.

 

ולשאלותיי:

 

איך ה-A3 1.8T מבחינת כוח\התנהגות\נוחות\אבזור וכו'?

 

איך ה-A3 1.8T מבחינת אמינות ועלות אחזקה?

 

איך ה-A3 וה-C30 ביחס אחד לשני? איזה רכב נראה לכם עדיף?

 

אשמח לכל תגובה

 

תודה מראש,

 

אודי

 

אין מה להגיד בחור החלטי...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אין מה להגיד בחור החלטי...

 

הייתי מאוד החלטי ולהוט להזמין עד שהיבואן התחיל להעלות מחירים ולשגע אותי. גם אתה היית פתאום נהיה לא החלטי אם היית מגלה שהרכב עתיד להתייקר בכמעט עשרת אלפים שקל ואפילו אין מועד ברור להתחלה של הזמנות.

 

אודי

פורסם
אין מה להגיד בחור החלטי...

 

מה שהוא עושה עדיף בעיני עשרות מונים מאלו שנעולים על אוטו כלשהו וקונים עוד לפני שהם יודעים בכלל במה מדובר - עודף החלטיות, אם תרצה. במיוחד שהוא לא במצב להחליף את האוטו אחרי שנה, לפי מה שאני מבין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...