Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי, חבל שלא ידעתי מזה.

אם הייתי יודע הייתי אומר לחבר שלי (שבבעלותו סיוויק קופה) שניסע למפגש שדיי קרוב אלינו.

יש בקרוב עוד מפגש בצפון?

פורסם

:shock: :shock: :shock:

 

מועדון הונדה עולה לכנרת היפה?

מה יפה בשלולית הזאת כשעשרות סיוויק עומדות לידה?

ראיתי שבמפגש חברו אליכם הסיווקים היותר משופרים, פשוט מדהים.

 

עשיתם כל מה שצריך בדיוק כמו שצריך, הנסיעה האיטית והטיזרית לכל שאר הטרנטות על הכביש, העמידה המפתה מול הכינרת, וכמובן הבשר והנרגילה שמאחורה הסיוויקים בשורה כמו חיילים שמוכנים להכניע כל טרנטה אחרת על הכביש.

 

מועדון מדהים, מפגש מדהים לא פחות, ומכוניות מדהימות שצורה שלא תאמן, וכמו תמיד הסרטון ממחיש את העוצמה העילאית של האגדה שקוראים לה הונדה סיוויק, אגדה שממשיכה להפתיע את העולם ולהוכיח שאכן זהו הרכב הכי טוב שיוצר אי פעם.

 

ואגב, אני שמח שלא ראיתי שום סיוויק ממודל 2000+.

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

מועדון הונדה עולה לכנרת היפה?

מה יפה בשלולית הזאת כשעשרות סיוויק עומדות לידה?

ראיתי שבמפגש חברו אליכם הסיווקים היותר משופרים, פשוט מדהים.

 

עשיתם כל מה שצריך בדיוק כמו שצריך, הנסיעה האיטית והטיזרית לכל שאר הטרנטות על הכביש, העמידה המפתה מול הכינרת, וכמובן הבשר והנרגילה שמאחורה הסיוויקים בשורה כמו חיילים שמוכנים להכניע כל טרנטה אחרת על הכביש.

 

מועדון מדהים, מפגש מדהים לא פחות, ומכוניות מדהימות שצורה שלא תאמן, וכמו תמיד הסרטון ממחיש את העוצמה האילאית של האגדה שקוראים לה הונדה סיוויק, אגדה שממשיכה להפתיע את העולם ולהוכיח שאכן זהו הרכב הכי טוב שיוצר אי פעם.

 

ואגב, אני שמח שלא ראיתי שום סיוויק ממודל 2000+.

 

תגיד לי שאתה צוחק. אלוהים אדירים. צ'יזס קרייסט! כמה מסונוור אפשר להיות?

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

 

עשיתם כל מה שצריך בדיוק כמו שצריך, הנסיעה האיטית והטיזרית לכל שאר הטרנטות על הכביש, העמידה המפתה מול הכינרת, וכמובן הבשר והנרגילה שמאחורה הסיוויקים בשורה כמו חיילים שמוכנים להכניע כל טרנטה אחרת על הכביש.

 

מועדון מדהים, מפגש מדהים לא פחות, ומכוניות מדהימות שצורה שלא תאמן, וכמו תמיד הסרטון ממחיש את העוצמה העילאית של האגדה שקוראים לה הונדה סיוויק, אגדה שממשיכה להפתיע את העולם ולהוכיח שאכן זהו הרכב הכי טוב שיוצר אי פעם.

 

אני מקווה שזה נאמר בצחוק.

אם לא בצחוק ,אז בוא בבקשה תגיד מאיפה אתה בארץ כדי שרפי לין ימליץ לך על מכון מזגנים טוב שינסו למצוא את הדליפת גז ברכב.

 

 

אסף

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

 

מועדון מדהים, מפגש מדהים לא פחות, ומכוניות מדהימות שצורה שלא תאמן, וכמו תמיד הסרטון ממחיש את העוצמה העילאית של האגדה שקוראים לה הונדה סיוויק, אגדה שממשיכה להפתיע את העולם ולהוכיח שאכן זהו הרכב הכי טוב שיוצר אי פעם.

 

 

WTF??? :?:shock:

 

 

יש לך חוש הומור מצויין.

פורסם
אף לא S2K אחת לרפואה you are out of your mind? or what? מאימתי אתה מעיז להשוות סיוויק לS2K ? זה ממש עלבון לסיוויק :lol:

במועדון הסיוויק לא מקבלים כאלו רכבים למרות שהם עונדים את הסמל של הונדה

בברכה יהודה

פורסם

זאב זאב, מורעלים כמך אין אפילו בצבא.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מהכרות עם חופיי הכנרת זה לא רעיון כל כך טוב להכנס עם הונדה הכל כך נמוכה ופגיעה לחוף.....

 

מעניין אם היו נזקים לרכבים במהלך הצילומים.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
במועדון הסיוויק לא מקבלים כאלו רכבים למרות שהם עונדים את הסמל של הונדה

 

התכוונת לעונדות?

או ענידת גרומטים?

 

קונדסון, איפה אתה?

זה גזענות מה שהיה פה, טפל בהם!

 

אביחי

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

 

 

ואגב, אני שמח שלא ראיתי שום סיוויק ממודל 2000+.

 

למה הסיוויק טייפ R לא ראוייה מבחינתך?

 

 

ובנימה רצינית:

 

אחלה סירטון עם אחלה מוזיקה , הבחור עם האצבק שחורה לבנה גר כמה רחובות ממני אז אני די מכיר את האוטו , מאוד מושקע!

 

אבל אתם צריכים להפסיק להראות רק סיוויקים למינהן ( סדאן, קופה , האצ'בק)

 

הונדה הביאה ארצה עוד מכוניות ראויות

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...