Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג בלמים לאחר החלפת צמיגים ב 106XS


שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועדיין, לדעתי אתה מפספס את העניין של השרשור הזה.

אני כאן כי החלפתי צמיגים לצמיגים רחבים יותר ואוחזים יותר, כדי להנות יותר מהנהיגה - וזה עובד יופי, אני מבסוט.

אחרי ההחלפה יש ירידה בכושר הבלימה, ולא בנהיגה ספורטיבית, אלא בנהיגה יומיומית. ובינתיים לא ראיתי תגובה מועילה שלך, כזו שתתייחס לעניין עצמו ולא כזו שמעבירה ביקורת כזו או אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבלמים אחוריים יש חשיבות הרבה יותר גדולה ממה שנותים לייחס.

בלמים אחוריים טובים (לא צריך ברמבו 8 בוכנות על דיסר 650 מ"מ מחורר/מחורץ/מאוורר וצף העיקר שלא יהיה תופים) מונעים/מצמצמים את תופעת הצלילה של הפרונט הידועה ברכבים עם ברקסים טובים מקדימה ומחורבנים מאחורה.

תופעה זה של צלילת הפרונט היא אולי לא נוראה בבלימה לרמזור אבל בבלימה חזקה לפני סיבוב (או בסללום),זה מאוד חשוב.

צלילת הפרונט גורמת לאחוריים להתרומם, להוריד משקל מהגלגלים האחוריים ולגרום להם לאבד אחיזה תחת פרובוקציה קלה ביותר.

עם ברקסים אחוריים טובים הבלימה הרבה יותר אחידה והתנהגות הרכב יותר צפויה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך סתם לצתת.

 

תודה, החכמתי.

לעניות דעתי השקעה בסרן אחורי תהיה מעבר לכיס שלי כרגע, וזה לא מה שאני מחפש, למרות הרצון והשאיפה, במחירים כאלו אני באמת מעדיף למכור את הרכב ולחפש ראלי דור שני טובה. לא לעכשיו בכל אופן. (במחיר של סרן אחורי אני מעדיף להשקיע בבולמים שכרגע עברו 95K והם די גמורים, זו ההשקעה הבאה, כנראה קוני צהובים).

 

מה אתה בכ"ז מציע?

בינתיים אני אברר על החלפת קליפרים לכאלו של ZX, ועל בלמים של ברלינגו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הדבר הראשון והעיקרי שאני ממליץ עליו הוא בדיקת תקינות המערכת הקיימת.

2. שוב, לא מכיר 106 אבל ב 205 ניתן להתקין רק דיסקים מאחור ואין צורך בסרן שלם.

3. לפעמים השידרוג הטוב ביותר והקל ביותר הוא החלפת המשאבה הראשית באחת יותר גדולה (בגולף MK 1 / 2 שידרוג ידוע הוא החלפת המשאבה הראשית ל 24 מ"מ במקום ה 20/22 המקורית), השינוי משמעותי ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, שמת לב לזה?

 

שמתי לב, וזה פתרון שבא בדיוק בזמן (מעניין למה :wink:).

 

הרעיון של המשאבה מצא חן בעיניי וגם הרעיון של לבדוק את המערכת רק עם קליפרים גדולים יותר, כמובן בהנחה שהכל תקין כרגע.

יש כאן אנשים טכנים שיכולים לומר לי מה תהיה היעילות של כל פתרון? משאבה זה סדר גודל של 300 שקל בערך, וזה עדיף מ900. גם זוג קליפרים עולים חצי מחיר מקליפרים + צלחות ורפידות. אני מעדיף להוציא מינימום כסף ולקבל את האפקט הרצוי של בלמים נושכים כבעבר.

מעניין אם הקליפרים של ZX למשל זהים לאלו של הברלינגו...

 

בכל אופן, אתייעץ לגבי החלפת בלמים אחוריים לדיסקים, נראה מה המוסכניק אומר, האם אפשרי. חשבתי על זה עוד כשקניתי את האוטו וזה יכול להיות טיימינג טוב לעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשכח מלהחליף סרן דיסק ברכב שלך.

 

 

106 עם ברלינגו מקדימה וסרן תוף מאחורה בולמת בצורה עוצרת נשימה.:twisted:

 

 

הפרונט לא קורס קדימה כמו שבגירה אמר,לפחות לא ב106.

 

מה שגם,התופים ב106 נועלים הרבה הרבה יותר בג'מיקנות שאתה מרים אמברקס:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשכח מלהחליף סרן דיסק ברכב שלך.

 

 

106 עם ברלינגו מקדימה וסרן תוף מאחורה בולמת בצורה עוצרת נשימה.:twisted:

 

 

הפרונט לא קורס קדימה כמו שבגירה אמר,לפחות לא ב106.

 

מה שגם,התופים ב106 נועלים הרבה הרבה יותר בג'מיקנות שאתה מרים אמברקס:twisted:

 

 

תודה. יעשה בשאיפה בשישי לאחר התייעצות פרקטית עם ניצן.

 

יש למישהו עוד משהו להוסיף ולהחכים אותי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עדכון קצר, לפי מה שנאמר לי במוסכים, החלפה לקוטר דיסקים גדול יותר אינו מאושר בחוק, ויהיה עליי לבצע את העבודה לבד.

כנ"ל לגבי החלפת משאבה למשאבה גדולה יותר.

 

מה עושים עכשיו (יותר נכון במקום)? רפידות מקצועיות במקום הרפידות המקוריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הברקסים, מיקום ברקסים של ברלינגו במקום המקוריים יכולים להיות מסוכנים ליציבות כיונית של הרכב בעת בלימה חריפה כאשר הרכב בפנייה - במיוחד בשילוב צמיגים חזקים ונושכים ומערכת מיתלים רכה.

 

אני מעולם לא שיניתי סרן מאחורה ולא נגעתי במתלים פרט לבולמים קדמיים של 106 GTI.

 

מניסיון אישי, כאשר אתה מבצע שינויים חלקיים ולא מלאים ברכב שלך - אני לא ממליץ לקחת אותו למגבלות.

 

לגבי התהפכות, היו הרבה סיבות - ואני לא מוריד את האשמה גם מעצמי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...