Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמא עשתה טעות ומילאו לה שמן ומים בתחנת דלק... מה לעשות ?


NirTzi
שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בבקשה מה הסיפור של המים והשמן שהראו פה?

 

איזו העלאה מהשאול...

 

זה פשוט - האוטו חדש, כמה חודשים לפני טיפול, אין שום סיבה להוסיף עוד שמן או עוד מים (בהנחה ואין נזילות).

 

בתחנות הדלק מנסים לדחוף לנהגים מים ושמן, אבל אתה מגיע לתחנת הדלק כשהמנוע חם, ואז המפלסים שנמדדים לא מדויקים בכלל (מראים פחות). לכן הם מצליחים לדחוף לנהגים לא מנוסים מים ושמן (גם לי דחפו פעם, אחרי פעם אחת הבנתי) ולפעמים בכמויות שיכולות לפגוע במנוע (לפחות מבחינת השמן).

 

זה לא שהשמן או המים שנמכרו לא טובים, פשוט מאוד לא רצוי לערבב שמנים ורוב הסיכויים שהשמן שהיה באוטו שונה מזה שנקנה. בנוסף - המחירים בתחנות הדלק מופקעים.

 

רוני

 

עם כל הכבוד ליבוא של פז נוזל הקירור אינו מתאים למנועים של פיג'ו בגלל שהמיים הותאמו לסוג המתכת ומיים ירוקים אינם מומלצים למנועי פיג'ו.

אני לא חושב שמיים לא מתאימים יגרמו נזק למנוע על תקופה של כמה אלפי קילומטרים (בפרט כשמדובר בדילול באחוז נמוך).

אפשר לחכות לטיפול הבא ולהחליף בו לנוזל קירור צהוב המתאים למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עודף שמן - גורם נזק למנוע. עקב המפלס הגבוה יתר על המידה מחזירי השמן טבולים בשמן כל הזמן ונגרם להם נזק בלתי הפיך.

 

לא ניתן לבדוק שמן לרכב שהגיע מנסיעה מבלי להמתין מס' דקות כדי שהשמן ירד לאגן השמן (פשוט חלק מהשמן בעת עבודה נמצא בחלקים הגבוהים של המנוע כדוגמת ראש מנוע ומעברי שמן). לאור זאת, כמעט לכל רכב המגיע לתדלוק ומתבצעת בו בדיקה מיידית של מפלס השמן, אכן "חסר" שמן.

 

לכן - אל תתנו למי שלא בקי ברכבים (המתדלקים לרוב לא יודעים אפילו את הסוג) לגעת לכם ברכב!!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה מה הסיפור של המים והשמן שהראו פה?

 

איזו העלאה מהשאול...

 

זה פשוט - האוטו חדש, כמה חודשים לפני טיפול, אין שום סיבה להוסיף עוד שמן או עוד מים (בהנחה ואין נזילות).

 

בתחנות הדלק מנסים לדחוף לנהגים מים ושמן, אבל אתה מגיע לתחנת הדלק כשהמנוע חם, ואז המפלסים שנמדדים לא מדויקים בכלל (מראים פחות). לכן הם מצליחים לדחוף לנהגים לא מנוסים מים ושמן (גם לי דחפו פעם, אחרי פעם אחת הבנתי) ולפעמים בכמויות שיכולות לפגוע במנוע (לפחות מבחינת השמן).

 

זה לא שהשמן או המים שנמכרו לא טובים, פשוט מאוד לא רצוי לערבב שמנים ורוב הסיכויים שהשמן שהיה באוטו שונה מזה שנקנה. בנוסף - המחירים בתחנות הדלק מופקעים.

 

רוני

 

עם כל הכבוד ליבוא של פז נוזל הקירור אינו מתאים למנועים של פיג'ו בגלל שהמיים הותאמו לסוג המתכת ומיים ירוקים אינם מומלצים למנועי פיג'ו.

אני לא חושב שמיים לא מתאימים יגרמו נזק למנוע על תקופה של כמה אלפי קילומטרים (בפרט כשמדובר בדילול באחוז נמוך).

אפשר לחכות לטיפול הבא ולהחליף בו לנוזל קירור צהוב המתאים למנוע.

 

מים ירוקים אינם מומלצים למנועי פיג'ו? איפה אתה חי?

אולי הספציפיים האלה של פז לא בטוח מתאימים, אבל במוסכים מורשים של פיג'ו שמים מים ירוקים....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carinfocus.com/mamar12.htm

 

"שמנים חצי סינתטיים- שילוב ועירבוב בין שמן מינרלי ונוזל סינתטי - בדרך כלל 70%-80% שמן מינרלי ו 20%-30% סינתטי"

 

אז למה אסור לערבב חצי-סינטטי וסינטטי מלא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה מה הסיפור של המים והשמן שהראו פה?

 

איזו העלאה מהשאול...

 

זה פשוט - האוטו חדש, כמה חודשים לפני טיפול, אין שום סיבה להוסיף עוד שמן או עוד מים (בהנחה ואין נזילות).

 

בתחנות הדלק מנסים לדחוף לנהגים מים ושמן, אבל אתה מגיע לתחנת הדלק כשהמנוע חם, ואז המפלסים שנמדדים לא מדויקים בכלל (מראים פחות). לכן הם מצליחים לדחוף לנהגים לא מנוסים מים ושמן (גם לי דחפו פעם, אחרי פעם אחת הבנתי) ולפעמים בכמויות שיכולות לפגוע במנוע (לפחות מבחינת השמן).

 

זה לא שהשמן או המים שנמכרו לא טובים, פשוט מאוד לא רצוי לערבב שמנים ורוב הסיכויים שהשמן שהיה באוטו שונה מזה שנקנה. בנוסף - המחירים בתחנות הדלק מופקעים.

 

רוני

 

עם כל הכבוד ליבוא של פז נוזל הקירור אינו מתאים למנועים של פיג'ו בגלל שהמיים הותאמו לסוג המתכת ומיים ירוקים אינם מומלצים למנועי פיג'ו.

אני לא חושב שמיים לא מתאימים יגרמו נזק למנוע על תקופה של כמה אלפי קילומטרים (בפרט כשמדובר בדילול באחוז נמוך).

אפשר לחכות לטיפול הבא ולהחליף בו לנוזל קירור צהוב המתאים למנוע.

 

מים ירוקים אינם מומלצים למנועי פיג'ו? איפה אתה חי?

אולי הספציפיים האלה של פז לא בטוח מתאימים, אבל במוסכים מורשים של פיג'ו שמים מים ירוקים....

 

 

איפה אני חי?!?

איפה אתה חי?

באיזה מוסך מורשה של פג'ו ראיתה פעם מיים ירוקים?

במוסכים המורשים של סיטרואן פיג'ו משתמשים בנוזל צהוב :!:

 

אם ראיתה אחרת כנראה שהמוסכניק הוא חאפר שמנסה לחסוך כמה שקלים לעצמו ו/או ללקוח ע"ח אורך חיי המנוע ומע' הקירור.

 

בבעלותי רכבי PSA למעלה מעשר שנים ומעולם לא שמו לי מיים ירוקים במוסך מורשה!

למעשה גם כשעברתי למוסכים לא מורשים תמיד הוקפד על החלפת נוזל לפי המלצת יצרן.

אז אני לא יודע כמה נסיון יש לך עם רכבי PSA אבל בפעם הבאה תחשוב חמש שניות לפני שאתה מתנפל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...