Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
amitmof

התלבטות בין ג'טה החדשה לטויוטה אוונסיס..

שימו לב! השרשור הזה בן 4865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני לפני רכישת רכב חדש ואני והוריי עומדים בפני התלבטות:



האם לרכוש את הפולסווגן ג'טה החדשה (שכבר יש מודל 2008)

או טויוטה אוונסיס (אין לי מושג אם יש כבר מודל 2008)

המנוע שאני רוצה זה 2000 סמ"ק

המחיר של הג'טה בסביבות ה154, והאוונסיס גם נע בטווח המחירים הזה.

לפי נסיונכם, מה יותר כדאי..?

אני נוטה יותר לכיוונה של הג'טה.

לא ציינתי את זה אבל זה ברור מאליו, אני מתכוון לרכוש את הרכב מהחברה, לא יד שניה או משהו בסגנון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את הג'טה החדשה אני לא מכיר אז לא אגיד עליה כלום.

באוונסיס נסעתי מספר פעמים , נסיעות מחוץ ובתוך העיר.

אני מדבר בתור נוסע ולא נהג.

 

בתור נוסע הנסיעה היתה איומה. וזה עם מישהו שנוהג הכי מסודר והכי שקט בעולם.

מאחורה היה נורא , מקדימה פחות.

העיצוב משעמם ברמות פולניות.

הרכב פשוט מכוער.

מי שיושב מאחורה החגורות זה זוועה גם לא נוחות וגם ננעלות ישר .

 

בסה"כ רכב אמין ומשעמם.

ההרגשה הייתה שיש לו מספיק כח מתי שצריך . אפילו שלא נהגתי. יחסית מאוד שקט , אבל אני יכול לומר לך שבבורה שהיתה לנו שנת 2002 , שהיא האחות המבוגרת של הג'טה החדשה כבר הבידוד רעשים יותר טוב.

 

לגבי הג'טה כרגע יש לי רק לומר על זה שהיא מהמכוניות המשפחתיות היותר יפות על הכביש. לדעתי היא תהיה גם סחירה מאוד בעתיד .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לסוע באוונסיס סטיישן D (חדשה לחלוטין) - בגרמניה.

 

היא הייתה די מרווחת מקדימה ומאחורה, נוחות הנסיעה הייתה על הצד הנוקשה, בידוד הרעשים די בסדר (למרות המנוע הדי רועש בגרסת ה-D).

תא הנוסעים נראה מוצק - אך הוא זמזם פה ושם, וזה מעט הפתיע אותי.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לערוך נסיעת מבחן בשתיהן ולהחליט לבד? מקסימום, שתף את הקוראים כאן בנסיונך אח"כ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה היא סובארו B4.

לטעמי עולה בכל הפרמטרים על ה2 הנ"ל.

 

האוונסיס יקרה ולא מאובזרת.

הג'טה היא מכונית קומפקטית , אי אפשר להשוות אותה מול אוונסיס . ההשוואה הנכונה היא פאסאט מול אוונסיס.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה קומפקטית? היא יותר קטנה מהפאסט?

האם אין מרווח מאחור?

נסיעת מבחן לא באה בחשבון מכיוון שיום חמישי ושישי יש מכירה מיוחדת של הג'טה ואפשרות לעשות טרייד אין במחיר מחירון וזה ממש משתלם. לכן אני צריך תשובה מידיית.

הבנתי מהתגובות שהאוונסיס מאכזבת בעיצוב הפנים. האם הג'טה מאובזרת ומעוצבת יותר יפה מהאוונסיס בפנים?

 

בנושא כוח -

לג'טה יש 6 הילוכים (גם באוטומט, נכון? אני לא טועה..?)

ולאוונסיס יש 4 הילוכים (גם באוטומט, גיר רגיל לא בא בחשבון בגלל ההורים)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה קומפקטית? היא יותר קטנה מהפאסט? כן, הבדל של 12 ס"מ בבסיס הגלגלים לטובת הטויוטה מול הג'טה. לפאסאט בסיס גלגלים כמעט זהה לאוונסיס. למה נראה לך שפולקסווגן ימכרו שני רכבים שונים באותו גודל.

האם אין מרווח מאחור? יש מרווח, אבל קטן משל הטויוטה. הכי טוב ש"תמדדו" את הרכב בעצמכם.

נסיעת מבחן לא באה בחשבון מכיוון שיום חמישי ושישי יש מכירה מיוחדת של הג'טה ואפשרות לעשות טרייד אין במחיר מחירון וזה ממש משתלם. לכן אני צריך תשובה מידיית. גם במסגרת מבצע מיוחד אפשר לעשות נסיעת מבחן. לא כדאי לקנות רכב בלי לנסות אותו קודם. במינימום לבדוק את הרכב סטאטית. אתה לא רוצה לקנות רכב ורק אח"כ לגלות שהמושב ממש לא נוח או שקשה לך להגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית.

הבנתי מהתגובות שהאוונסיס מאכזבת בעיצוב הפנים. האם הג'טה מאובזרת ומעוצבת יותר יפה מהאוונסיס בפנים? היופי הוא בעיני המתבונן. אתה לא באמת רוצה שמישהו אחר יחליט בשבילך מה יפה, נכון? אבזור ניתן להשוות ע"י עיון קצר בפרוספקטים.

 

בנושא כוח -

לג'טה יש 6 הילוכים (גם באוטומט, נכון? אני לא טועה..?) נכון

ולאוונסיס יש 4 הילוכים (גם באוטומט, גיר רגיל לא בא בחשבון בגלל ההורים) לא יודע. תבדוק.

 

תגובות באדום.

בקיצור, מבצע או לא, כדאי להשקיע קצת יותר זמן ואנרגיה לפני שבוחרים להוציא כסף על רכב. מקסימום תתזזו קצת בחמישי-שישי בין שתי הסוכנויות. אף אחד בפורום לא יכול לעשות את ההחלטות האלו בשבילכם.


[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה קומפקטית? היא יותר קטנה מהפאסט?

האם אין מרווח מאחור?

נסיעת מבחן לא באה בחשבון מכיוון שיום חמישי ושישי יש מכירה מיוחדת של הג'טה ואפשרות לעשות טרייד אין במחיר מחירון וזה ממש משתלם. לכן אני צריך תשובה מידיית.

הבנתי מהתגובות שהאוונסיס מאכזבת בעיצוב הפנים. האם הג'טה מאובזרת ומעוצבת יותר יפה מהאוונסיס בפנים?

 

בנושא כוח -

לג'טה יש 6 הילוכים (גם באוטומט, נכון? אני לא טועה..?)

ולאוונסיס יש 4 הילוכים (גם באוטומט, גיר רגיל לא בא בחשבון בגלל ההורים)

לבדיקת העיצוב הפנימי אינך נזקק לנסיעת מבחן. ישיבה בכל אחת מהשתיים תספיק להשוואה. בכל מקרה לא הייתי מוותר על נסיעת מבחן. יש לשער שגם בלוח הזמנים הצפוף שהזכרת, תוכל לקבל את אותה נסיעה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...