Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא כזו, שאני לא יכול לשנות בצורה דרסטית את ההדלת בגלל חוסר מקום, בין הדלת למושב, וזה לא הכי טוב כי שמעתי את הסט שלי בחו"ל בתוך תיבה אטומה וזה הבדל גדול מאוד

 

בקשר לאיך שניר עושה את זה, מה אתה עושה שונה ? מאיזו בחינה אתה מטפל בכול הדלת ?

 

יובל

פורסם

יש כמה אופציות.

 

ראשונה

 

1.חיזוק הדלת מהחלק האחורי בכמה שכבות פיבר על מנת ליצור מסה גבוה יותר.

2.בנייה על הדלת של תיבה אטומה בנפח מתאים לאלמנט(במידה ויש מספיק מקום).

3.עבודת בד ופיבר על כל הדיפון של הדלת מהצד החיצוני כולל בונדו ורמת שיוף של מוכנות לצבע.

 

שניה

 

1.חיזוק הדלת רק באופן שונה יותר, מתבצע כאשר את הדיפון המקורי מחוררים בעזרת מקדח קטן (2-3 מ"מ) במרווחים של +- 3-5 ס"מ על מנת ליצור חיבור טוב יותר של הפיבר והפוליאסטר עם הדיפון של הדלת.

2.בנית תיבה אטומה על הדיפון של הדלת כאשר התיבה האטומה "פולשת" לתוך חלל הדלת כך שלמעשה התיבה היא חצי על הדיפון וחצי בשימוש בנפחו של הדלת (עוזר במקרים בהם אין אפשרות ליצור תיבה אטומה בעלת נפח מספיק לאלמנט).

 

שלישית.

 

1.חיזוק הדלת מהחלק הפנימי של הדיפון בעזרת כמה שכבות של פיבר.

2.בדלתות בהם יש איזשהיא חלוקה בין חלק תחתון לבין חלק עליון, אפשר לבצע בניה שהיא תיבה אטומה בדיוק בצורה של החלק התחתון שבו יהיה בניה של תיבה שתיקח חלק מהנפח הפנימי של הדלת והגימור עתיד להיות כמה שיותר תואם למראה המקורי(סקאי\עור\בד\לבד וכו').

 

כמובן שבכל המקרים רצוי להכין טבעות לאלמנטים שבנוים מ2 טבעות בקוטר פנימי שונה על מנת ליצור מראה של פלאש-מאונט.

 

קצת חומר למחשבה :).

 

 

ניר

under construction..

פורסם

 

כמובן שבכל המקרים רצוי להכין טבעות לאלמנטים שבנוים מ2 טבעות בקוטר פנימי שונה על מנת ליצור מראה של פלאש-מאונט.

 

קצת חומר למחשבה :).

 

 

ניר

 

לא הבנתי מה זה פלאש מאונט.

 

אלעד

פורסם

תיארת דלת של international, תשמע אני לצערי לא יוכל לעשות תיבה אטומה ליד באס ולכן לא להשתמש בשטח גדול יותר של הדלת

 

חיזוקים זה נכון אני עוד לא חושב שהגעתי למצב זה, אם אני יראה צורך בכך תהיה בטוח שאני יפרק אותה שוב :wink:

 

יובל

פורסם

1. פלש-מאונט flush mount זה כאשר האלמנט נמצא באותו קו עם המשטח ולא מותקן עליו ובולט.

2. "יובל", אמנם אני חושב שאתה התחלת את הפרוייקט על רגל שמאל, אני מניח כי אתה יודע מה אתה רוצה ומאחל הצלחה.

פורסם

גם אני מאחל לך הרבה הצלחה, מאוד מעניין אותי לראות איך כל הסיפור מסתיים, תמשיך לעדכן עם תמונות.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

blackmazdaf למה על רגל שמאל ? הבנייה נבדק עכשיו והיא חזק מאוד ויציבה, לצערי אני לא יכולתי למשיך והיום ובתקווה להמשיך מחר

 

יובל

פורסם

:) הוא לא פשוט הצד השניי של החולצה היה מלוכלך מאוד, לכן לקחתי חולצה אחרת (אותו עובי וסוג בד)...

 

מחשבה שעלתה בראשי, הבחור שאצלו אני הולך לצבוע הוא רק מכין את הצבע הוא רואה את המשטח הנ"ל ומתאים את הצבע כבר צבעתי אצלו כמה פעמיים והצבע יצא בול כלומר אחד לאחד, כאן הגימור אמור להיות שונה כלומר שחור אבל המשטח אינו חלק אלה בעךמשקעים מיניטורים שגורמים למשטח להיות מחוספס והצעה אחת שלו היתה להכניס לצבע חלקיקים את התוצאה ראיתי והיא מאוד קרובה למקור, אא מה אתם אומרים איך ניתן להביא את המשטח לאחר החלקתו בבונדו לצורת המשקעים המיניטורים כמו במקור ?

 

אולי רגע לפני התקשותו של הונדות להצמיד לו נייר שיוף מאוד מחוספף ?

 

יובל

פורסם

אבל רשמת כבר שהוא ישים לך עם הצבע חלקיקים קטנים שייראו כמו המקור, אז מה הבעיה לא הבנתי? את הצבע אתה שם על הבונדו לא עם הבונדו. את הבונדו תשייף תעשה גימור חלק ויפה והוא כבר יידע מה לעשות (כמו שאמרת עם החלקיקים בצבע). לדעתי, פשוט מזה אין.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...