Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי גולף שנת 2000 אוטו' 1.6 95,000 ק"מ.

לאחרונה נדלקה לי נורת כרית האויר.

בדקתי בעזרת תוכנת VAGCOM במחשב הנייד - וצירפתי את קוד התקלה.

כרגע כיביתי את הנורה בעזרת התוכנה.

 

מה הבעיה בדיוק, והאם יש צורך לגשת למוסך ?

 

תודה,

 

יוסף

FaultCode.jpg

פורסם

לפני שאתה רץ להחליף, בדוק האם ומתי תחזור התקלה. אם כרגע הנורית כבתה, ולא תחזור בימים הקרובים, המשך עד שתחזור (הנורית לדלוק).

 

לפי מה שראיתי במסך הקטן של התמונה, התקלה מצביע על תקלה שהמחשב מרגיש התנגדות נמוכה לאיגניטר של כרית הנהג (או תקלת חיוט ומעברי חשמל).

 

אני מניח שהתקלה תשוב.

שווה להמתין. אבל אם נדלק שוב, לא להזניח, לטפל מיידית.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יוסף שלום רב,

 

קוד התקלה מצביע על אחת מהבעיות הבאות (או מספר בעיות):

1. בעיית חיווט או בעיה בקונקטורים

2. כרית אוויר פגומה (צד)

3. הכויל בעל טבעת החלקה תקול

 

בכדי לזהות את התקלה בוודאות, עלייך להכנס לאפשרות של קריאת הערכים של הבלוקים ולהשוות אותם עם נתוני היצרן, לשם כך עלייך להצטייד בספרות היצרן בכדי לזהות בוודאות מהו החלק התקול.

תוכנת VAG ללא ספרות יצרן שווה כקליפת השום.

 

מתוך היכרות רבה עם גולף דור 4 תנסה את הדבר הבא:

 

1. הוצא את המפתח מהסווי'ץ (חשוב מאוד) והזז את הכיסא של צד הנהג קדימה ועבור למושב האחורי.

מתחת לכסא נמצא קונקטור של כרית אוויר צד בדוק שהינו מחובר כראוי.

אתה יכול לנתק את הקונקטור ולבדוק שכול הפינים תקינים והחיווט לא פגום.

 

האם לפני שהופיע התקלה בוצעה התקנה כולשהי ברכב או מישהו החליף פיוזים ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...