Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיטוע וצילצולים רק בזמן תנועה,פיאט אונו 1.4.


davidmzr
שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים כל הכבוד לרפי לין,הוא צילצל אליי מיוזמתו וניסה לעזור לי לפתור את הבעיה.הבעיה לא נפתרה.רפי, חיברתי את שני הפינים האחרונים בדיג'יפלקס

להארקה כפי שאמרת בשיחת הטלפון,אין שינוי במצב.

yigaljet,החוט המסוכך של חיישן נמע לא נמצא בדיוק מעל זרוע הקלאץ' כולל הקונקטור.נראה שמישהו לפני דאג להסית אותו מעט מהאזור.

לפני שכתבת זאת,חשבתי על כך אחזתי בפולי ביד ובדקתי חופש במשיכה ובדחיפה,כמו שהיינו בודקים בעבר את המנועים של החיפושיות.כמו כן בדקתי את תזוזת הפולי בזמן שהמנוע עבד ומישהו לחץ ושיחרר את הקלצ'.לא היתה תזוזה של הקרנק.התזוזה אמורה להיות בגלל ספייסרים שחוקים ולא חופש במיסבי הקרנק.חופש במיסבי הקרנק יביא לדפיקות ומנורת לחץ שמן דולקת או מהבהבת.אין לי סקופ לבדוק את החיישן אבל הכיוון שלך מאוד נראה לי.גם רפי דיבר איתי על סקופ,אבל לא יכל להצביע על מקום לבדוק.

106devil,אין סיכוי שהרכב עובד על 3 בוכנות.

avivz,אני עובד עם מודד סביר דיגיטלי.כאשר אני מקצר את הפרובים שלו

ההתנגדות שאני רואה היא 0.02 אוהם.לא הצלחתי לקשור במחשבה את התגובה שלך,לזה שהבעיה נוצרת גם בזמן לחיצה על הקלצ'.לא יצא לי להתקשר לקונה של הפונטו,אתה יודע לפעמים החיים מגלגלים אותך, ולא אתה אותם. :-P

רפי לין אבקשך להתייחס לתגובה של אביב.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חיישן נמ"ע וסל"ד (חיישן גל ארכובה) באונו הנ"ל נמצא ומופעל ע"י אותות של פינים בגלגל התנופה.

ראשית בדוק אם החיישן מהודק היטב (2 ברגים עם מפתח 8 מ"מ).

אם החיישן מהודק היטב, אז יתכן שגלגל התנופה חופשי ובלחיצה על המצמד (קלאץ') הוא זז ומתרחק קצת מהחיישן. בבית תיבת ההילוכים, למעלה, יש גומית מכסה לחלון הצצה על גלגל התנופה ובלחיצה על המצמד אולי תוכל לראות אם גלגל התנופה זז וכן גם ע"י החדרת מברג ונסיון להזיז את גלגל התנופה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

avivz,אני עובד עם מודד סביר דיגיטלי.כאשר אני מקצר את הפרובים שלו

ההתנגדות שאני רואה היא 0.02 אוהם.לא הצלחתי לקשור במחשבה את התגובה שלך,לזה שהבעיה נוצרת גם בזמן לחיצה על הקלצ'.לא יצא לי להתקשר לקונה של הפונטו,אתה יודע לפעמים החיים מגלגלים אותך, ולא אתה אותם. :-P

רפי לין אבקשך להתייחס לתגובה של אביב.

בברכה דוד.

 

הקשר הוא הקשר להארקות אותו הציע רפי לין. החיישן שאתה רוצה לבדוק עם סקופ הוא חיישן הקראנק? סקופ רגיל טוב לך? באיזה צורה מצפים למצוא אנומליות בקריאת סקופ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך שעון ואקום מכני?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,יש לי את מערכת השעונים למילוי גז לרכב,כולל הברזים והצנרת.

וגם משאבה ליצירת ואקום.אם יש צורך אין לי בעיה לקנות מה שצריך.

למה אתה מתכוון?.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב, התכוונתי לשאול את דני,מה הוא מציע לעשות עם שעון הווקום.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד

בדיקה הבאה היא לכיוון סליל ההצתה

הוצא את תקע סליל ההצתה ובדוק אם אחת הרגליים נמסו בתקע

בדוק שאין ניתוקי אזעקה כלומר חוט אשר משנה את צבעו בסמוך לתקע בחיבור עם סרט בידוד

בדוק שאין אימובילייזר ברכב אם יש בטל את הניתוק?

בדוק שאין לחות בטרמינל המתח הגבוה?

מה מצב חוטי ההצתה ?

מה מצב מכסה מפלג בדוק בחושך שאין פריצת ניצוץ?

מה מצב הרוטור?

מה צבעם של המצתים?

בדוק התנגדויות סליל משני וראשוני

באין סקופ ערוך את הבדיקה הבאה כאשר הרכב מונע הוצא את חוט סליל ההצתה ממרכז מכסה המפלג לאיזה מרחק הניצוץ קופץ?

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד, נסה להרכיב מצתים קרים יותר (עלה במספר אחד מהאינדקס המומלץ) זה אמור למנוע/להפחית תופעת צילצולים.

 

הקפד לכוון את מרווח המצת בדיוק לפי הנחיות היצרן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל ודניאל, כאשר אני מעמיד במחשבה את התגובות האחרונות שלכם מול מה שכתבתי, "יש קיטוע בזמן לחיצה על הקלאצ'" לא נראה לי קשר בינהם.

לדעתי חייב להיות קשר בין הדברים.אני נעול יותר לכיוון חיישן נ.מ.ע או בעיה

בגלגל התנופה.לא לשכוח שהאוטו היה בשני מכונים,"אלי את אלי" ו"ינקו"

ברח' המלאכה 29 א.ת. חולון.כל אחד נגס את חלקו והבעיה קיימת.

גם חשמלאי אצלו הייתי לא עלה על הבעיה.הבדיקה הבאה שאני אבצע היא

כמו בקובץ המצורף,אני מקווה שזה תחליף לסקופ.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה עם הלד תהיה תקינה כי המנוע מניע ופועל וזאת בדיקה רק כדי לראות אם יש פולסים מהחיישן. התנגדות החיישן בין 2 החוטים שלו כשהם מנותקים מהמחבר הנה 600-760 אוהם

בכ 20 מעלות צלסיוס.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי,ההתנגדות בסנסור בקוד מנוע 160A1.046 לפי הרשום ברשיון הרכב

היא,לפי הקובץ המצורף.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי אנחנו לא עושים תחרות של מי הנתונים יותר מדוייקים.

בדקתי התנגדות על החיישן היא עומדת על 840 אוהם. היא חורגת מתחום הנתונים שלך,ונמצאת בתחום הנתונים שלי.

מה דעתך, מה להסיק מכך ?.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...