Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר לשמן גיר סינטטי-איך לרוקן לגמרי שמן קודם ?


ברק70
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קניתי לסובארו לאונה שלי שמן גיר של BG סנכרושיפט,יקרררר... 70 ש"ח לבקבוק וזה דיי מעצבן .לסובארו אמורים להכנס2.6 ליטר אז קניתי שלושה בקבוקים.

זה שמן סינטטי ואני מצפה להעברת הילוכים חלקה יותר.

אני צריך לרוקן את השמן הקודם 80W90 וחוץ מלפתוח בורג ריקון ולתת לשמן לרדת אני רוצה שכל השמן הקודם ירד כדי שהסנכרושיפט יהיה אפקטיבי.וגם נאמר לי שאני חייב לרוקן לחלוטין את השמן הקודם.

מה אתם מציעים לי בשביל זה?

להעמיד רכב בשיפוע?

לשחק עם ההילוכים?

להעמיד לילה שלם?

איך אני מרוקן ממש לגמרי את השמן הקודם?

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי נסיעה כשהשמן חם - לפתוח בזהירות (!!!!) את בורג הריקון ולתת לשמן לזרום החוצה עד שהטיפות נפסקות. אין צורך בשיפוע.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...