Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lamborghini suv מראה עיניים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoid/6061128.001/country/WCF/lamborghini/spy-photos-lamborghini-suv

 

 

האם אתם אוהבים את המראה הספורטיבי הנראה בקישור ??

האם הגלארדו איבדה את זוהרה ?

האם זה לא נעשה בעבר (סגנון bigfoot עם גוף שלקורבט)?

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנה עוד SUV לכביש שבחיים לא יראה שטח.

לא מבין למה לקנות SUV (פשוט אין לי לב לקרוא לזה ג'יפ) אם את נוסע רק בכביש? לא עדיף מכונית כביש טובה באותו כסף?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הנה עוד SUV לכביש שבחיים לא יראה שטח.

לא מבין למה לקנות SUV (פשוט אין לי לב לקרוא לזה ג'יפ) אם את נוסע רק בכביש? לא עדיף מכונית כביש טובה באותו כסף?

מי שיש לו כסף יקנה את שתיהם :)

פורסם

זה רק אני או שהמכונית הזאת מכוערת ?

זה אמור להיות ג'יפ ? או אמור להיות רכב-כביש ?

 

העיצוב לדעתי לא במקום ובכלל , מה הם מתחילים לעשות מכוניות כאלה ?, יש מספיק חברות שיודעות לעשות את זה , שיתעסקו במה שהם באמת טובים וזה מכוניות על .

פורסם

זה היה ברור שזה מה שהם יעשו, הכתובת היתה על הקיר מה שנקרא. זה לא אומר שלמבו תרד מגדולתה עכשיו או משהו כזה, זה רק אומר שהם רוצים להתפרנס (פורש עשו הון על הטוארג המחופש שלהם).

אגב, התמונה הראשונה נראית יותר מדי טוב בשביל להיות תמונת ריגול, יותר כמו פרסומת בחינם ויצירת הייפ לקראת הדגם.

פורסם
אם כבר למבורגיני מוציאים רכב שטח, שיוציאו אחד שנראה ככה:

HLA12048b.jpg

הנסיון הראשון שלהם ב-SUV הקדים את זמנו ולא היה מוצלח. במקור ה-LM002 פותח ע"מ להתחרות במכרז צבע ארה"ב לרכב טקטי במשקל בינוני (שהאמר זכה בו). אחר הכישלון של המכרז, הוחלט בלמבורגיני להציע גרסה מפוארת של הרכב לשוק האזרחי.

ככלי רכב, ה-LM002 היה מוצלח גם בשטח (ברמה של האמר) וגם בכביש, עם מהירות מירבית של 201 קמ"ש. לא היה אז שום רכב שטח אחר שהתקרב אליו מבחינת יכולות.

החיסרונות של ה-LM002, חוץ ממחיר רכישה גבוה, היו עלויות אחזקה גבוהות מאוד (צמיג בודד עולה 2500 פאונד!), צריכת דלק גבוה ורוחב.

Spirit In The Dark

פורסם
מעניין כמה זמן יעבור עד שגם פרארי תנסה את מזלה בתחום..

 

בכוונה לא הוספתי את המשפט הזה צריך להרים תפילה כולם ביחד כדי שזה לא יקרה!:-D

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם
הרכב הזה הוא לא ההצלחה הכי גדולה של למבורגיני מבחינת עיצוב. אבל לכו תדעו מה יש לו מתחת למכסה מנוע...:twisted:

 

V12 ששימש גם את הקוואנטש באותם שנים.. , עם 450 כוחות סוס.

 

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

לכל מי שמדבר על העיצוב

קודם כל מודה זה מזעזע

אבל זה עיבוד מחשב שלא אמן שחושב איך יראה כזה SUV לכשיצא

(תקראו למטה)

:wink:
פורסם
אם כבר למבורגיני מוציאים רכב שטח, שיוציאו אחד שנראה ככה:

זה מה שהיה פעם כשהם תכננו לבד , היום זה פורשה מתכננת על בסיס הקאיין ולכן הוא נראה יותר טוב

HLA12048b.jpg

חוץ מזה תחשבו על זה כפורשה עם מנוע למבורגיני , ועם הסמל של למבו , סוף כול סוף אם אתה פלצן אתה צריך למבו ולא משהו פשוט כמו פורשה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

שישאירו לאינפיניטי לעשות את הFX45 וללינקולן לעשות את הNAVIGATOR ולקרייזלר לעשות את ההאמר ולקאדילק לעשות את האסקלייד.

אני לא יודע אם דבר כזה יצא לפועל אבל זה רק יפגע בשם של למבורגיני.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v


×
×
  • תוכן חדש...