Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איביזה ?!

 

יש S16 למכירה ואתה רוצה פאקינג איביזה ?

 

א' כל בנאדם יעשה את ההחלטות שלו.

ב' יד שישית + צ'יפ ושאר ירקות לא נראה לי ממש מזהיר.

 

מה לגבי אלפא 156 \ 147 ידניות ? יש סיכוי להכניס בתקציב ?

פורסם

רכב ספורטיבי+ נהג צעיר+ אוהב לפנות+חזק = מה לא מספיק מהבוקר (15/12/06) 7 הרוגים בכביש?

מה עובר עלייכם חלק מהרעיון של הפורום זה גם קצת אחריות!

פורסם

corwin, זה קל להגיד שנהג צעיר+ אוטו מהיר זה מסוכן. אבל אני רוצה להגיד שיש הבדל בין נהיגה מהירה לנהיגה מסוכנת! אם תיסע בכביש מהיר וריק על 140 במקום 120 זה לא יהיה יותר מסוכן

מצד שני אם תיסע בתוך העיר במהירות מטורפת ותכנס לצמתים עירוניים על 90+ זה טירוף

זה שנהג צעיר זה לא אומר שהוא לא אחראי.

 

ואז מה אם אני נהג חדש?

לא חסרים נהגים בני 40+ על הכביש שזה פחד אלוהים הצורה שהם נוהגים, והם 20 שנה על הכביש ועדיין לא יודעים לנהוג. ובשנה האחרונה יצא לי לראות הרבה יותר מדי כאלה

פורסם
רכב ספורטיבי+ נהג צעיר+ אוהב לפנות+חזק = מה לא מספיק מהבוקר (15/12/06) 7 הרוגים בכביש?

מה עובר עלייכם חלק מהרעיון של הפורום זה גם קצת אחריות!

 

יש בזה משהו

קיים יחס ישר בין הגיל והשטויות שעושים בכביש

 

בוא נגיד ככה אם יש לך 106 קיד , גם אם תרצה לעשות שטויות לא תצליח

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
רכב ספורטיבי+ נהג צעיר+ אוהב לפנות+חזק = מה לא מספיק מהבוקר (15/12/06) 7 הרוגים בכביש?

מה עובר עלייכם חלק מהרעיון של הפורום זה גם קצת אחריות!

 

וזה למה חלק מהמגיבים שאלו איזה ניסיון יש לבחור ובן כמה הוא (נתון רלבנטי ביותר!)

מעבר לכך, זאת מדינה חופשית, כל אחד יעשה כטוב בעיניו וזכותו לקבל או לדחות את ההמלצות שהוא מקבל פה בפורום.

 

בקשר לרכב עצמו, אני הייתי הולך על ה-206XS בגלל פשטות הרכב אבל גם ה-306s16 תעשה את העבודה למרות שתדרוש תשומת לב לא מבוטלת.

יש גם ZX 16V ביד 2, נראית לא רע, אחזקה דומה ל-306.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

7omahawk כתב:

מה לגבי אלפא 156 \ 147 ידניות ? יש סיכוי להכניס בתקציב ?

 

כפי שכבר רשמתי, ה156 נכנסת לתקציב, בקושי. הבעייה היא למצוא אחת משנת 98-99 עם גיר ידני ובעלים שמוכן למכור.

ה147 לא נכנסת לתקציב.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

עכשיו אני רואה בלוח מכירה של הפורום שיש גולף VR6 שגם נכנסת בתקציב שלי וגם משאירה לי 20 אלף שקל ספאר למה שצריך, אתם חושבים שזאת גם אופציה טובה?

 

ואיך הפג'ו 306 והVR6 מבחינת אמינות ומחירי חלקי חילוף?

פורסם

אישית הייתי שוקל בכובד ראש את האיביזה. בתקציב הנ"ל אפשר לאתר שנתון גבוהה יחסית (00- 01) הרכב לא יקר באופן מיוחד לאחזקה ומהנה מאוד. כמובן שגם חייבים להזהר איתו כמו עם כל רכב. לטעמי הפג'ו שעלתה פה משדרת בור ללא תחתית, המון ידיים ושיפורים? המכונית הזאת יכולה להיות או ממש טובה או די טובה בלבקר במוסך. בכל מקרה בדיקה אף פעם לא הזיקה לאף אחד.

מה דעתכם על האודי A3? לדעתי זו גם אופציה לא רעה לבחור.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

דיברתי עם הבחור שמוכר את הפג'ו והיא נמכרה אתמול

 

יש עכשיו בפורום למכירה גולף VR6 שנת 94 שנראת סבבה ואני רוצה לסוע לבדוק אותה (לא מזיק לאף אחד)

 

הגעתי למסקנה שאני מעדיף לקנות אוטו בפחות מכל הסכום שיש לי שישאר לי כסף בצד לתיקונים ביטוחים ודלק אם אני יכנס לחוסר כסף אז שיהיה לי אקסטרה בצד.

פורסם

קח בחשבון (ואני אומר את זה מתוך הגיון פשוט) שהגולף לא תהיה חסכונית בדלק בכלל (יחסית לשאר הרכבים שקיבלת עליהם המלצות כאן).

!AWDSOME

פורסם

תשקול את האפשרות של אסטרה GSI משנת 2001, המחירון שלה בסביבות ה- 53K...

 

יש לה מנוע 2.2 ליטר, התנהגות מצוינת והעיקר מהנה...

 

בנוסף יש לה גם חבילת אבזור לא רעה בכלל...

פורסם

היא גם נימכרת בדרך כלל מתחת למחירון.

 

תקנו אותי אם אני טועה אבל היא מגיעה רק עם גיר אוטומטי לא?


×
×
  • תוכן חדש...