Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היא גם נימכרת בדרך כלל מתחת למחירון.

 

תקנו אותי אם אני טועה אבל היא מגיעה רק עם גיר אוטומטי לא?

 

ישנם גם גרסאות עם גיר רגיל

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אופק, לא נמאס מאסטרה אחרי 3 שנים? ;-)

 

ולעניין - יש אסטרה ידניות. (2.2)

 

למה ללכלך? :-D

 

אני מוכן לשקול להחליף את הטיגרה שלי באסטרה כזו... הבעיה שפשוט כמעט ואין כאלה...

פורסם
עכשיו אני רואה בלוח מכירה של הפורום שיש גולף VR6 שגם נכנסת בתקציב שלי וגם משאירה לי 20 אלף שקל ספאר למה שצריך, אתם חושבים שזאת גם אופציה טובה?

 

ואיך הפג'ו 306 והVR6 מבחינת אמינות ומחירי חלקי חילוף?

 

היתה לי VR6 במשך 5 שנים. מאד לא ממליץ על VR6 לנהג חדש.

הרכב מהיר מאד ומטעה. האדישות של הרכב במהירויות גבוהות מטעה לחשוב שהוא גם יבלום בזמן, או ישלים את הפניה, אבל חוקי הפיסיקה פועלים את פעולתם ולכן יש כל שנה פחות VR6 שלמות על הכביש. במהירויות שה VR6 מרגישה בהן בנוח גם צריך לתכנן הרבה קדימה על הכביש, דבר שבדרך כלל מגיע רק עם נסיון בנהיגה.

חוץ מזה הרכב לא FUN לנהיגה. חזק ומהיר כן, אבל חסר נשמה וקשר טוב עם הנהג.

 

מבחינת אמינות ה VR6 הפתיעה אותי לטובה (- אבל זה היה בין 10K ל 110K ק"מ על השעון, היום ודאי לכולן יותר קילומטרז'). חוץ מהמנגנון חלון המפורסם של VAG ותקלת מזגן שתוקנה למופת לא היו לאוטו תקלות. אה כן, הוא אכל צמיגים (יקרים!), והרבה.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אני חושב שאני יצטרך להתפשר על משהו בתקציב שיש לי.. לקחתי VR6 אחת לא משופרת נראת במצב טוב ובבדיקה ראו שחוץ מהבולמים שום דבר לא תקין באוטו.

אני מאמין שבכל הVR6 המשופרות למינהם המצב יהיה אותו דבר או יותר גרוע, אני צודק?

אני מנסה לחשוב על דברים קצת יותר ראלים כמו 206 1.6XSI או משהו בסיגנון.. פולו V16 ודברים כאלה. יש סיכוי למצוא מכונית ספורט במצב טוב בתקציב שיש לי ואם כן אז איזה? אני קצת מפחד לקנות אוטו ספורט שכבר יותר מ10 שנה על הכביש.

איזה מכוניות שווה לי לחפש?

פורסם

לעניות דעתי הכי טוב לקנות רכב ספורטיבי ממי ששמר עליו בקנאות (הרבה שנים אותה יד) ולשלם מעל המחירון. עדיפות ללא משופרות, לא רק בגלל הבלגן ששיפורים עושים אלא בגלל שזה גם מרמז על האופי של הבעלים.

It's life, Jim, but not as we know it


×
×
  • תוכן חדש...