Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ביצוע חיפוש, והרבה תסכול, אני בא לבקש מאנשי הפרום השונים:

האם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולהכין מדריך מסודר לעבודה עם פיבר?

 

בברכה ובתודה, שי.

פורסם
לאחר ביצוע חיפוש, והרבה תסכול, אני בא לבקש מאנשי הפרום השונים:

האם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולהכין מדריך מסודר לעבודה עם פיבר?

 

בברכה ובתודה, שי.

מקווה שזה יעזור לך...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=105981&highlight=%EE%E3%F8%E9%EA+%F4%E9%E1%F8

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

הנייר כסף הוא סה"כ הפרדה בין המשטח לתבנית שאתה יוצר .

היתרון שלו זה שהוא גמיש

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
לאחר ביצוע חיפוש, והרבה תסכול, אני בא לבקש מאנשי הפרום השונים:

האם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולהכין מדריך מסודר לעבודה עם פיבר?

 

בברכה ובתודה, שי.

 

אאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה - די! לא עוד!

 

אף אחד לא יכתוב כאן מדריך מסודר לעבודה עם פיבר כמו גם שלא תהיה הדרכה מסודרת לעבודה עם פיבר ואת זה אני אומר מנסיון.

 

יש כאן מספיק אנשים כולל אותי שישמחו לעזור על כל שאלה שתצוץ לה מכל מקום, יש כאן מספיק אנשים שמפרסמים את העבודות שלהם ויש כאן אפילו כמה שישמחו אם תגיע אליהם והם יעשו ביחד אתך את הפרוייקט.

 

אבל אם קראת את הת'רד לגבי הדרכה מסודרת לפיבר שהיה לפני איזה חודשיים שלושה בפורום - אתה תבין שזה לא יצא לפועל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הוא התכוון לכך שניתן לקבל בעזרתו את צורת המשטח שעליו רוצים לעשות את הבנייה (קימורים וכו').

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נייר כסף או מסקינגטייפ או חומר הפרדה מקצועי

 

נועד בכדי שהפוליאסטר (השרף ששמים על בד הפיבר) לא ידבק למשטח אותו דוגמים בפיבר.

 

אם למשל אתה בונה תחתית לפוד שיושב על דיפון של דלת - אתה תדביק על דיפון הדלת סרט אלומיניום או מסקינטייפ בכדי שתוכל להוריד את הפיבר אחרי שהוא התקשה מבלי שהדיפון יפגע.

 

או באותה הצורה אם אתה לוקח תבנית - אתה לא רוצה שהפיבר ידבק אליה אז אתה תצפה אותה בחומר מפריד.

 

קפיש?

 

עוד עצה ידידותית - את המסקינגטייפ - אל תתקמצן, תדביק שורות לאורך ולרוחב ואפילו בשתי שכבות במקומות שאתה ממש רוצה לדאוג שהשרף לא יגיע אליהן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

אבל אם קראת את הת'רד לגבי הדרכה מסודרת לפיבר שהיה לפני איזה חודשיים שלושה בפורום - אתה תבין שזה לא יצא לפועל.

באמת חבל ..

אבל! זה לא מה שאמור למנוע ממנו בשום דרך לעשות העבודה לבד ולנסות לבד.

אני (חייל) מצאתי את הזמן, קניתי חומרים והתחלתי לעבוד.. לאט לאט מבינים, מאלתרים ולבסוף, גם אם לא יוצא התוצאה הרצויה,יוצאים מרוצים. כי פעם שנייה כבר תדע לעבוד טוב ואפילו תגיד שזה קל.

 

מנסיון!

בזמנו אני ניסיתי לדחוף את ההדרכה של הפיבר אבל זה לא הלך, ולבסוף החלטתי שאני עושה לבד, ולמרות שהתוצאה לא הייתה לטעמי כבר עכשיו רצים לי תכנונים חדשים לגבי בנייה חדשה.

 

תנסה! לא תפסיד .. ( טוב אולי קצת כסף, זמן ודלק אבל שטיות :smile: )

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...