Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל מזלזלי ה-jbl


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

jbl זוכים כל שנה בתחרות ה-spl פשוט לארץ מביאים רק את הסדרות הנמוכות של החברה jbl למי שלא

יודע שייכים ל-Harman International'sו(הרמן קרדון,אינפינטי,jbl) לינקים http://www.harman.com

http://www.jblpro.com/

?Language=&Country=US&Region=USA

http://www.harmankardon.com/

http://www.jbl.com/

http://www.infinitysystems.com/caraudio/default.aspx

ובנוסף לזה שהם שייכים להרמן קרדון את המגברים (בסדרות הגבוהות) מייצר עבורם חברת http://www.crownaudio.com/ שזו חברה שמייצרת ציוד להופעות של עשרות אלפי אנשים!!

ברור שיש חברות יותר טובות אבל להגיד ש- jbl זה זבל זה כבר ממש מוגזם!!!!!!!!!!

זה הרכב שלהם שזוכה רוב הזמן בתחרויות http://www.jbl.com/car/featured/events/alma_feature.aspx?language=&country=US&region=USA

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אף אחד לא זילזל בג'ייביאל

זה נראה כאילו אתה נפגע אישית שאומרים משהו רע על ג'ייביאל

 

יהיה בסדר

 

זה שהם ניצחו , זה לא אומר שהם מחזיקים בשיאים

יש הרבה חברות אחרות שמחזיקות בשיאים שונים לתחרויות SPL

re \ dd \ pbx ויש עוד המון ראשי תיבות , ואפילו פיוניר מחזיקים בשיא העולמי למען האמת.

 

אבל לא ראיתי את jbl נכנסת לרשימה

 

בגלל שמישהו בארץ ניצח בתחרות SPL עם סאב סטרוקר , זה אומר שהוא סאב בין הטובים בעולם?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ככקודמיי.. נו ו...?

 

אז מה?

 

אני חושב ש JBL לאוטו זה לא טוב.

אז אומרים הרבה אנשים שאני טועה , כזכור גם את דרייפוס הגלו. גם הרבה אנשים הלכו אחרי היטלר.

גם הרבה אנשים חושבים שנינט זמרת טובה.

פורסם

וווווווווואוווו אני רץ וזורק את מגבר המקינטוש וגנסיס מרכב והולך וקונה גיבל מדיוטי פרי...

 

נו...באמת ידוע שהיא חברה טוב רק פה בארץ מוכרים את הזבל שלה(אני מדבר על הגביל הכול כך מפורסם מהדיוטיפרי)...

פורסם
jbl פשוט לארץ מביאים רק את הסדרות הנמוכות של החברה jbl

ראיתי שבוע שעבר רמקולים 6*9 של JBL משהו מפלצתי ,נראים מאוד מאסיביים ומקצועיים .

שאלתי מה זה ? ואמרו לי שזה סדרה מיוחדת ש-JBL מוציאה אחת לכמה שנים ביצור מוגבל ,והם דווקא הגיעו לארץ

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

הוא לא אמר ש-jbl הכי טובים אלא שהם לא גרועים כמו שמיספר אנשים שיש להם ציוד מיחברה אחרת טוענים וזה אחת הבעיות מישהו מבקש המלצה אז תמליצו על מה שאתם רוצים אבל למה בלי קשר להגיד זבל באיחוד עם לחלק מהמגיבים פה לא היה את המוצר:shock:

:fadein:
פורסם

תתעדכן קצת הסדרות שיש בחו"ל של JBL כממש הרוב גם נמצאים בארץ גם מגברי הCROWN שלהם הרמקול היחיד שהוא בייבוא מוגבל היה רמקול 6X9 שלהם שמוציא 250W RMS שהמגנט שלו חבל על הזמן והיציקה של הרמקול מסגסוגת מיוחדת יצא לי לראות אותו והוא היה Speical Edition Limited אז תפסיק לנסות להגן על JBL

החברה הזאת נותנת תמורה יפה למחירים שלה אבל היא לא מתקרבת להרבה חברות סאונד שנחשבות לעילית כמו DLS, BOSTON, HERTZ, AUDIOBANH, ועוד כמה

פורסם

החברה הזאת נותנת תמורה יפה למחירים שלה אבל היא לא מתקרבת להרבה חברות סאונד שנחשבות לעילית כמו DLS, BOSTON, HERTZ, AUDIOBANH, ועוד כמה

 

איך אתה מזכיר את השמות האלו באותו המשפט?

 

נכנסת לרשימת העירבון המוגבל שלי :)

 

נ.ב

 

מידן! בעע! השגת אותי

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רשימת ערבון מוגבל מצחיק מצחיק

תן סיבה אחת שכל החברות אלו לא יהיו במשפט אחד

אני התקנתי מערכות ומכיר מערכות עוד לפני הרבה אנשים מכאן ואת הסכומים שאני הוצאת אם הייתי מוציא היום הכל ביחד הייתי מתחרה ברמה של חו"ל

AUDIOBAHN היא חברה מאד טובה ונחשבת לאחת מהעיליות באירופה הדגמים שאתה משיג אותם בארץ לא מתקרבים לדגמים בגרמניה

תיכף תגיד לי גם FOCAL לא יכולה להכנס לרשימת שמת האלה יש הרבה חברות שאתם לא מכירים ואם מכירים לא מודעים לכ ל המוצרים שלהם ולאיכות שלהם הרכבות שנעשות פה בארץ לא ממש הרכבות טובות ומורידות באיכות המוצרים למשל חברת BOSTON או DLS מציעה שירות שאתה נותן את דגם הרכב שלך והם מחזירים לך תשובה על איזה רמקולים ממולץ ובאיזה זווית לשים אותה ועוד כל מיני טיפים שמתקינים בארץ לא יודעים עליהם אז אני מבקש עוד פעם תגיד לי איזה חברות כן נכנסות לך לאותו משפט ולמה אלה לא?


×
×
  • תוכן חדש...