Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הבוקר החלפתי לקליינט שלי ברקסים לרכב הנ"ל ועל הדרך עשיתי לו טיפול די גדול שכלל החלפת שמן מנוע ופילטר שמן, פילטר אויר, פלאגים, נוזל בלמים ואחרון חביב נוזל קירור.

 

אין שום בעיה חוץ מהפלאגים!

בספר הרכב רשום לשים: KJ16CR11 ואכן אלה הפלאגים שקניתי עבורו ושמתי לו (המנוע עובד עגול ושקט ללא שום בעיה עם הפלאגים האלה)

אך, באתר של דנסו רשום לשים: SKJ16CR-A8

 

אציין שמהרכב יצאו פלאגים SKJ16CR-A8 שרשום עליהם IRIDIUM

 

מה הקטע? מה דעתכם? ומה עושים עכשיו?

פורסם

פלג אירדיום של מזדה מחליפים כל 90,000 ק"מ עם הרכב הנ"ל לא עבר את הקילומטר הנ"ל

אז מצטער אחי סתם החלפת לו ואם הרכב מעל הקילומטרז אז השאלה עם החליפו לו

כי לידיעתך זהו פלג שעולה 80 ש"ח ליחידה

בברכה ניצן

שנה טובה וחג שמח

פורסם

קודם כל בטח נבהלתה קצת מהפלטינה הפיצפונת הזאת

בתוך המנוע הפלג הנ"ל נורא אמין וכושר פעולה מדהים עם חיים ארוכים כמובן

אך הפלג הנ"ל נורא רגיש להסתובב לו כך סתם מקופסא לקופסא

עדיף לך ולבעל הרכב שיוחזרו למקומם אך לא ציינתה את הקילומטרז של הרכב

כך הייתי יותר נחרץ בדעתי

נ.ב. פלגים מסוג אירדיום קימים ברכבי מרוץ כבר שני עשורים ואף אולי יותר

ניתן לימצוא אותם היום גם בקונצרן VAG

בברכה ניצן

פורסם

אהלן ניצן

הרכב הנ"ל עשה 41K

הרכב היה בבעלות האדם שעשיתי לו את הטיפול (ליסינג) ובתום ה3 שנים בגלל מצב הרכב ושהוא כמעט לא נוסע ברכב והיה צריך עוד רכב הוא הביא ליסינג חדש (פוקוס בלאי) ואת הרכב הזה הוא השאיר אצלו.

בקיצור

הפלאג לא מסתובב לו חופשי אלא עם הפלסטיקים העגולים שמכסים את הפלאג מהפלאגים החדשים ששמתי לו ומיד לאחר ההוצאה וחבישת הפלסטיקים על האלקטרודה שמתי אותם בקופסא של הפלאגים שרכשתי עבורו.

 

השאלה היא אם להחזיר או לא כי ברור שהם במצב מצויין, והשאלה שעדיין לא קיבלתי תשובה: האם הפלאגים ששמתי טובים לרכב.

פורסם

O.K פלגים מסוג KJ מרווח אלקטרודה גבוה עם זכרוני אינו מטעה אותי

יצאו לשוק רק בדגמי 1600 בין השנים 98 ל 2001 כל שאר הדגמים

עם מרווח אלקטרודה רגיל ואף הרבה מוסכים הישתמשו בפלגים הנפוצים הסטנדרטים של NGK ושל DENSO בדגם של המזדה שאתה ביצעת את העבודה פלג KJ פלטינה רגילה לא מתאים

בכל אופן לאחר שציינת את הקילומטראז של הרכב אני מציע שתחזיר את הפלגים מסוג אירדיום וכך יהיה לך שקט נפשי עוד 49,000 ק"מ כמובן גם לבעל הרכב

בברכה ניצן

ושוב חג שמח ושנה טובה

נ.ב. עם הינך מעונין בפרטים מדויקים צור קשר לאחר החג

מול המחשב של המוסך אני יותר חכם

בברכה מוסך שאפט

ראה פרסום

פורסם

אהלן, היה לי עכשיו קצת זמן והחלטתי לצלם את הפלאגים שיצאו מהרכב. אני אישית נדהמתי לראות פלאגים במצב כל כך טוב שעשו 41K ומהכרה אישית עם הבן אדם אני יכול לומר שהרכב נוסע רק נסיעות קצרות ועירוניות בלבד.

אני מצרף פה תמונות של הפלאגים (אירידיום)

פלאג.JPG

פלאג2.JPG

פלאג 3.JPG

פלאג 4.JPG

פורסם

קטלני,

התמונות לא באיכות הכי טובה , יש לציין שיחסית לרכב חדש שנסע ממש מעט הפלאגים לא במצב מעולה כפי שרשמת.

איזה כייף לי :)

פורסם

מצתי אירדיום מחליפים כל 60,000 בלנטיס BJ 1600 (זו שאחרי מתיחת הפנים)

מצתי פלטינה מחליפים כל 45,000 בלנטיס BJ 1600 (זו שלפני מתיחת הפנים)

 

אם שמת לו מצתי פלטינה במקום אירדיום יכולות להיות לו בעיות בהצתה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כן אבל למה לא לדבוק בהוראות היצרן ? היצרן לא סתם שם אירדיום בדגם הזה.

 

שכחתי שאתה מבין טוב יותר מהיצרן.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק, שכחתי שהבנת הנקרא לא ממש תופסת לגבייך הרי שאלתי וכתבתי במפורש שלאחר החג אברר מול המחשב ואחזיר את הפלאג המקורי לרכב.

עוד דבר, אם זה לא היה מעניין אותי לא הייתי מעלה את הת'רד הזה ומתעניין, אתה מסכים איתי?

אקיצר שמוליק עם כל האהבה והכבוד שאני רוכש לך, תחשוב קצת יותר לפני שאתה מתבטא

פורסם

למר שמוליק היקר פלג אירדיום לא נוצר עם נתונים מיוחדים

בסך הכל היצרנים מתחילים להקל על המכונאי וליצור שקט תעשייתי

ללא צורך בהחלפות של פלגים מטיפול לטיפול תוך שנתיים כל יצרני הרכב

יעברו לאירדיום רק בשל אמינותם לאורך זמן לא מבוטל

בברכה ניצן

נ.ב. אין טעם סתם להלחיץ את הבחור

×
×
  • תוכן חדש...