Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שילוב jl audio 1\250 עם kicker L7 12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

 

מה דעתכם על השילוב הזה :

 

מגבר JL AUDIO 250RMS + סאב KICKER L7 12' 750RMS

 

את המגבר יש לי מזמן והסאב אני שוקל לקנות, השאלות שלי :

1. האם המגבר מספיק איכותי בשביל המגבר ?

2. האם אני ישמע באסים מספיק חזקים ?

3. האם בכלל אפשר לחבר סאב כזה למגבר ? (כי הבנתי שיש תחום מסויים של עבודה לשניהם)

 

בגדול אני רוצה שלמערכת שלי יהיו באסים הכי חזקים שאני יכול להפיק ממנה.

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

איזה סוג רכב?

 

ומה אתה רוצה? בעיקר עוצמה? הקיקר מאוד עוצמתי...

השאלה שלי היא שהקיקר דורש 750 אר אמ אס ואם המגבר בפועל מוציא 250 זה לא יזיז אותו בקושי

 

אבל אולי תבדוק עוד קצת נתונים על המגבר מאנשים שמכירים אותו כמה הוא נותן ב-2 אוהם וב-1 אוהם...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

המגבר נותן לפחות 250W RMS. אבל!! בכל התנגדות.

המגבר מיוצב. הוא נותן 250W ב 4/3/2/1 אום. !

 

ולא לדעתי הוא לא מספיק כדי לפתוח את הסאב הזה .

 

הJL 500/1 יפתח אותו כמו שצריך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כמו שאמרתי אני צריך אותו בעיקר לשמוע באסים.

 

בנוגע לעבודה ב 2 אוהם או 1 אוהם אז מגברי jl audio מסדרת slash (כמו המגבר שלי) עובדים מ 1.5 אוהם עד 4 אוהם ובכל התחומים הוא נותן 250 RMS זאת אומרת שאם אני מחבר סאב ב 2 אוהם או 4 אוהם אז המגבר יתן לי אותה עוצמה.

 

המגבר הזה אצלי כבר כמה שנים טובות ואני מפסוט ממנו.. קניתי בזמנו גם 12' W6 של jl audio אבל אני רוצה משהו יותר עוצמתי עכשיו.

אני שואל אותכם פה במשהו ששמעתי שהמגבר הזה נותן בסביבות 400 RMS ושה 250 RMS זה רק "מוצהר" מהחברה לכן שאלתי אם הוא מספיק ל kicker.

 

מישהו יודע על זה משהו?? ובבקשה גם לענות לי על השאלות שהעלאתי בהתחלה.

 

תודה לכל המגיבים.

פורסם

אם כך המגבר הנ"ל לא יספק אותך בשילוב עם סולובאריק

 

תנסה איזה cvr בתיבה גדולה עם פורט או משהו...

או שתחליף מגבר...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אז אם כך המצב אני חושב שאני יחליף מגבר.

 

מישהו יודע כמה המגבר שלי עולה משומש ?

אני חושב כמו שאמרו פה לעבור ל jl 1/500 או אפילו jl 1/1000 (יש לי את הכסף)

 

מאוד נהניתי מהחברה הזו jl audio לכן אני חושב להמשיך עם המגברים שלהם מה דעתם ? (בהנחה שאני מביא את ה kicker L7).

פורסם

אחלה חברה שבעולם הJL אם אתה מבסוט ורוצה להמשיך איתם זה בסדר אבל יש עוד מלא חברות מעולות במיוחד במונו בלוקים

 

אתה צריך מונו שנותן לך מעל 700 RMS ב2 אוהם שתפעיל אותו כמו שצריך באופן בריא.(מומלץ אפילו מעל 750 שלא תשים את כל הגיין וככה המגבר יעבוד ללא מאמץ)

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

עם אתה אוהב את המגברים של החברה אז אין סיבה שלא תיקח גם את הסבים שלהם שללא ספק יותר טובים מהקיקר ועם אין לך בעיה של כסף אז ה-JL 12W7 שהוא סאב מדהים בשילוב של המגבר 1000/1 ייתן לך תוצאות מדהימות!!!!!!!!

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=734&CatCode=229

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=720&CatCode=233

:fadein:
פורסם

jl audio 1000\1 + 2 alpine type R = :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

את האמת חשבתי על לקנות את ה 12W7 אבל הוא עולה כפול מ 'kicker L7 12 והם בערך באותה עוצמה 750 RMS ככה שאת הכסף הנותר אני יכול להשקיע במגבר טוב יותר או אפילו בעוד סאב!

 

אבל לפני כל זה אני חייב למכור את המגבר שלי jl 1\250 מישהו יודע כמה עולה בערך ? המגבר במצב מעולה ושמור הכי טוב שיש.

פורסם

more cone area pwnz j00!

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אממ , :) לא חשוב

בכל מקרה

אם אתה חושב לעבור ל 1000\1 , ואתה רוצה עוצמה ולנצל את מלוא יכולתיו

ואם אתה כבר משקיע כל כך הרבה [אגב הרכישה הבאה שלי היא 1000\1 + 13W7]

הייתי ממליץ לך ללכת על שילוב של המגבר JL AUDIO 1000\1

ושני סאבים Alpine Type-R .

 

נשמעים מעולה! שני הסאבים יעלו לך כמו 12W7 יחיד , וישמעו יותר חזק .

בהצלחה.:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
את האמת חשבתי על לקנות את ה 12W7 אבל הוא עולה כפול מ 'kicker L7 12 והם בערך באותה עוצמה 750 RMS ככה שאת הכסף הנותר אני יכול להשקיע במגבר טוב יותר או אפילו בעוד סאב!

 

אבל לפני כל זה אני חייב למכור את המגבר שלי jl 1\250 מישהו יודע כמה עולה בערך ? המגבר במצב מעולה ושמור הכי טוב שיש.

לדעתי אין מה להשוות את ה W7 ל קיקר L7. ה JL ברמה הרבה יותר גבוהה! יותר מדוייק ויותר איכותי.

 

לגבי העוצמה...כשייצא לך לתת לסאב 1000 וואט אמיתיים +- תבין שאתה לא ממש/תמיד צריך את זה חוץ מלהבריח ערסים שיושבים לידך ברמזור.:-D אבל זה עולם אחר כששומעים רוק/ג'אז/נשמה וכו' ...

 

ת'כלס - אם יש לך את הכסף - קנה את ה W7 או W6 בגודל ''12/''13 או את הגרסאות של ה ''10 של אחד מהם, יישמע מליון דולר ולא תרצה להחליף. אגב אתה יכול לקנות IDMAX - גם סאב מדהים.

 

אגב, בעניין ההגברה. 250 וואט לסאב שדורש 750...למה קנית את הסאב הזה? זה לחלוטין לא מספיק, אלא אם כן אין לך כסף ואתה רוצה להתקדם בהמשך למונו חזק יותר (אבל אני כבר אומר לך שאם זה מה שתעשה, אתה תחליף אותו מהר מאוד כי זה לא יספיק לך...)

צריך לכוון למונו שיכול לספק כ 10-15% יותר ממה שצריך. זה החוק אצבע שלי (ושל ניר :-D).

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

וזאת חתיכת אצבע ! :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...