Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לדעתכם על מצלמה הבאה:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לקנות את המצלמה הזאת:

http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=fuji_finepixs5200z&show=all

 

http://www.steves-digicams.com/pr/fuji_07282005_s5200_pr.html

 

כעכרון אני צריך את הזום הגדול שקיים במצלמה , כמו כן לא מצאתי מצלמה קומפאקטית עם נתונים כמו שלה גם בהשוואה ל CANON A620 הS5200 יוצאת יותר טובה.

 

http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=fuji_finepixs5200z%2Ccanon_a620&show=all

 

מחירה סביבות 1300.

 

אשמח להמלצות ותגובות.

פורסם

היה לי מצלמה אחרת עם זום גדול , OLYMPUS 750 , הרבה יותר קטנה מזו.

 

אני חייב להגיד שזו היתה מצלמה מדהימה, התמונות שהוצאתי איתה פשוט מושלמות.

 

קניתי אותה ב 3.8.2003 , בדיוק ב 3.8.2006 היא נפלה לי ונישברה ...

 

אחלה מצלמה שבעולם, קבל דוגמית :

 

 

 

 

P1010032.JPG

 

 

P1010353.JPG

×
×
  • תוכן חדש...