Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגאן דיזל ידנית שנת 2005 נקנתה בספטמבר שעבר למרות שמועות רבות על אמינותה הגרועה של המגאן שגם בדיון הזה הוזכרה לא מעט.

 

עברה 47K קילומטר, 0 תקלות, צריכת דלק ממוצעת של ליטר ל20 קילומטר ופחות מזה.

ביצועים- תאוצה פושרת אבל אחרי שמתחילים לזוז היא זזה טוב מאוד, הגה מחורבן ברמות מטורפות, אבל קל מאוד לחניה ולתמרון בעיר.

גודל- מרחב עצום מאחור!, תא מטען גדול מאוד.

המחירו- לא מעניין אותנו הרכב נקנה כדי לשמש אותנו מס' שנים, וגם ככה ידוע שרכב הוא לא השקעה כלכלית.

מחירי ביטוח נמוכים ביטוח מקיף לנהג חדש 4098 שקלים.

 

סך הכול רכב משפחתי מושלם הבעיה שבארץ שלנו אין לאנשים מזל כולם סובלים מנכות מסויימת שלא מאפשרת להם לנהוג על גיר ידני.

אני מקווה שהמוח הישראלי ימצא מהר תרופה לתסמונת האוטומט.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

" (אם לא מפריע לך שאחרי שעתיים בשמש יקח לרכב לפחות חצי שעה לקרר את תא הנוסעים בצורה סבירה)."

 

לא הגזמנו, לפי דבריך אני צריך להניע כל יום חצי שעה לפני הנסיעה כדיי לקרר את הרכב....מעניין.

 

בכל אופן,אם אתה מהצפון,אתה מוזמן (RUNX ידנית), ולבדוק את המזגן אחרי 5 שעות בחום.

×
×
  • תוכן חדש...