Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מצולם] ניקוי חול וצביעת מכסי שסתומים


itaysamurai
שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
כל הכבוד! יצא יפה מאוד.. מחכים לתמונות מהמשך הפרויקט...

רק שאלה.. איך הצלחת לנקות במרווחים הצרים שבין האותיות?

שאלה טובה, כתבתי שלקח לי 5 דקות לנקות כל חלק , משהו כמו 3 דקות

היה רק על האותיות ועל החריצים ... מדובר פה על גרגרי חול קטנים מאוד,

יותר ממה שיש בים למשל , ובשיתוף עם לחץ אוויר רציני ומים - אני לא מכיר

צבע (או אצבע של מישהו, זה יכול להכאיב...) , שיעמדו בלחץ כזה.

 

במקומות צרים אתה פשוט מתקרב יותר ועובד באלכסון, ככה אתה "נכנס"

בין שכבת הצבע לפני החלק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה כולם!

 

 

עשוי אלומיניום. ציפויים למינהם עדיפים, כמובן! אבל, זו פונקציה של

זמן וכסף - שאין לי. מה גם שבחלק הספציפי הזה, כל הדרישה היא

עמידות קלה בחום , לדעתי לא יותר מ-50 מעלות.

לדעתי יש לך סטיה קלה בחישוב, טמפ' עבודה של ראש מנוע נורמלי גבוהה מ-50 מעלות בעשרות רבות של אחוזים.

 

נראה טוב, מקווה שיחזיק מעמד.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטמפרטורה של מכסה השסתומים נמוכה משמעותית מזו של הראש. הוא חשוף לאויר ברוב שטח הפנים שלו, כך שהוא מתקרר מהר יותר. אני לא מעיז לגעת בראש בצד של הפליטה בזמן עבודת מנוע, אבל אין לי שוב בעיה לגעת במכסה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לדעתי יש לך סטיה קלה בחישוב, טמפ' עבודה של ראש מנוע נורמלי גבוהה מ-50 מעלות בעשרות רבות של אחוזים.

 

נראה טוב, מקווה שיחזיק מעמד.

 

מוטי

המכסה הזה, כמו שרואים בתמונה הראשונה , הוא חיצוני לגמרי.

מה גם שמתחתיו יש את מכסה השסתומים האמיתי - זה רק כיסוי יפה...

אני נוגע בו בלי בעיות גם כשהמנוע רותח.

 

 

קודם כל יצא בהחלט מדהים,

 

מאיזה חומר המכסה עשוי? החומר לא נפגע מההתזה?

אלומיניום כאמור, ואכן צריך לדעת שלא "להתעכב" על מקום מסויים.

זה לא ממש תופס לגבי האלומיניום, כי ביום יום המכונות האלה משמשות

לפלסטיק - החול פה מן הסתם עדין יותר מאשר חול שמשמש לניקוי מתכות למשל.

בפלסטיק צריך מאוד להיזהר - אתה יכול להעלים סנאפים, קווים עדינים וכו' די בקלות.

דווקא לא רואים בתמונות, אבל לאחר ניקוי בחול יבש, מתקבלים פני שטח שנראים

כמו צביעה קריסטלית מהממת ...אבל אני ננעלתי על האדום.

 

תודה,

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתם לא מרכיבים על דלת הזכוכית פלטת פלסטיק שקופה להגנה מפני שריטות?

 

היא מחזיקה שבועות וניתן להחליף אותה בעלות של גרושים.

אין דבר שיותר תיסכל אותי מלעבוד על "עיוור" עם המזרקים של החול.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כל חומר שנשים, אחרי כשבועיים ידהה לגמרי.

הפיתרון היותר מעשי, הוא לדאוג לשואב חזק שישאב את האוויר/חול מהקופסא

(זה קיים , אבל לא עובד 100 אחוז).

פלסטיק שקוף כמו פרספקס, מקבל פנים חלביות תוך 4-5 שניות

כשאתה מתיז עליו ישירות. גם אם לא תתיז ישירות , בגלל הענן

ששורר כל זמן העבודה - אני נותן לו כמה ימים להיות שמיש...

אנחנו פשוט מחליפים את הזכוכית פעם בשבוע-שבוע וחצי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הכפפות מאוד עבות, זה חיסרון כשאתה רוצה להחזיק חלקים קטנים,

אבל זה יתרון בעמידות. למעשה, ב-8 חודשים שאני שם, הכפפות

נקרעו רק במקום החיבור למכונה (טבעת מתכת שמלבישים במתיחה את הכפפה)

ולא בכפפה עצמה.

 

לגבי היצרן/יבואן , אני אבדוק מחר.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בטוח שאני מכיר את רוב תהליכי הייצור הקיימים, אבל על ניקוי חול רטוב לא שמעתי עד עתה.

אשמח אם תרחיב בענין, ולמה חול רטוב טוב יותר מסתם חול? (פחות חיספוס על פני השטח?)

כמו כן, איזה יסוד הולך על אלומיניום? ומה גודל הנקבוביות הנוצרות על המשטח?

 

בקיצור, תרחיב בבקשה.

 

נ.ב - שמת לקה מבריקה על זה? כי זה נראה די מטי.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לא כתבתי שהרטובה טובה יותר , המכונה הספציפית שלנו

חזקה פי כמה מהיבשה. גם בגלל המים וגם בגלל עוצמת התזה גדולה יותר ,

היא מורידה צבע בלי בעיות. אני מניח שגם מכונת ניקוי יבשה עם

התזה חזקה יותר, תוריד צבע בקלות.

אם משתמשים בה כדי להוריד חלודה מגרוטאות, אז צבע זה שטויות.

 

שני סוגי הניקוי משאירים פני שטח חלקים ואחידים.

 

הפתרון הזול הוא ספריי שמיועד למתכת, אבל כמו שציינתי , הצבעים שלנו בעבודה הם

צבעי רכב לכל דבר. היסוד שצבעתי איתו הוא STANDOX 1K , כלומר ללא מקשה ועל בסיס טינר.

STANDOX 2K מצריך הוספת מקשה וטינר, הוא יותר עבה (בקצת) ועמיד.

מן הסתם , חייבים לדאוג לניקוי מושלם מחלודה לפני הצבע, רוב הצבעים לא יעצרו התפתחות.

 

לא הוספתי לכה, אני לא ממש אוהב מראה מבריק...

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...