Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

אז ככה כמו לרובנו בחדר יש 2 מפסקים שאיתם אפשר להדליק ולכבות את האור.

קוראים לזה מחלף?

איך הדבר הזה עובד? אבא שלי רוצה לעשות דבר כזה של שלוש.

היה פעם באתר HWZONE סכמה לחיבור של עד 5 מפסקים אבל האתר משום מה נפל.

תודה רבה.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

יש משהו כזה שניקרא מפסק מחליף...

בעיקרון למפסק אחד מחברים פאזה ולשני את ה"צד השני של הפאזה".. זה שהולך למנורה...

ובינהם חוטים נטרליים, העיקרון של המפסק הזה שהוא שהוא עובד כמו X, כאשר כל צד יכול לחבר או לנתק את הפאזה...

שירטוט מאוד היה עוזר, ולצערי זה הדבר היחידי שמצאתי...

 

בכל אופן, אני יודע שאפשר לחבר 3 מפסקים מחליפים אבל זה בעייתי טיפה...

אם אתה רוצה יותר מ2 אתה צריך מימסר, וזה אומר שכל המפסקים מעבירים פיקוד של 12V לבקר והוא זה שאחראי לסגור או ליפתוח את המעגל של המנורה...

אפשר לבנות כזה מעגל וזה לא מסובך, אבל אם אתה לא ממש מיתמצא בזה עדיף לקנות אותו כדי מינוע שריפה בבית...;)

אגב, המחירים לא ממש זולים, כמו כן סלילה מחדש של החוטים ליחידת הבקרה וממנה (אל התאורה) זה דבר שדורש לא מעט זמן....

 

תהנה!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

חיבור "רגיל" של שני מפסקים מתבצע עם מפסק מחלף,

 

בשיטה הזאת ניתן לחבר רק שני מפסקים,

אם אתה רוצה לחבר 3 מפסקים, אתה צריך מן מתקן שמתלבש ליד המפסקים הרגילים בלוח החשמל ונקרא STEP RELAY, ושיטת החיבור קצת שונה.

פורסם

אם אתה רוצה לחבר 3 מפסקים ,אתה צריך מפסק צלב באמצע,אם אני אמצע סרטוט אני ינסה להעלות אותו.

 

בכל מקרה עבודת חשמל אמורה להתבצע ע"י חשמלאי מעשי לכל הפחות.

שבוע טוב רן.

יש לי תרשים חד קווי ורב קווי של ההתקנה ,אך אני לא יודע להעלות אותה לכן,שלח לי את המייל בה "פ ואני אשלח לך אותו.

בקשר למה לארז הציע,אם אני לא טועה הכוונה שלו זה לממסר צעד,אך זה יותר עבודה כמו גם משיכת כבלים מהחדר ללוח החשמל,והחלפת המפסקים ללחצנים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

בחשמל יש לי ולאבי ידע, העברת חוטים זה לא בעיה, אבא שלי חיווט את כל הבית.

חשמלאי ניראה לי מיותר.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
בחשמל יש לי ולאבי ידע, העברת חוטים זה לא בעיה, אבא שלי חיווט את כל הבית.

חשמלאי ניראה לי מיותר.

אז לך על זה, לא סיפור גדול. בהצלחה...!

פורסם

שלחתי לך מייל עם התרשים החד-קווי והרב קווי.אם תצטרך עוד עזרה בכיף,אני חשמלאי בנין ותעשייה במקצועי:-)

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

תודה רבה לכם.

באתר של "איך זה עובד" (תודה ל TWEET) ישנה הסכמה הבאה.

המפסק המוצלב, איך קוראים לו? ומה הוא עושה?

מצב א' חוט עליון עם חוט עליון ותחתון עם תחתון.

מצב ב' חוט עליו עם תחתון ותחתון עם עליון.

זה נכון?

3מפסקים.JPG

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

שלחתי לך את זה הכי ברור בעולם,אך אני אחדד.

 

מגיע פאזה מהלוח,נכנס למ. מחליף הראשון מלמטה ויוצאים 2 פאזות חוזרות מלמעלה,הן נכנסות למ.צלב מלמטה[ או מלמעלה זה לא משנה ],ויוצא מלמעלה [או מלמטה,תלוי בחיבור] 2 פאזות חוזרות למ.חילוף השלישי,ויוצא אחד מלמטה למנורה.

יש לדאוג לעשות זאת כשהמא"ז של התאורה במצב כבוי וע"י בדיקה באמפר-מטר,שאין זרם בקו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...