Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבוד לסיוויק


Godflash
שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

shellcase בלי לראות את הסרטון של הבמוו ההיא

 

אני יכול להגיד לך שגם אם אתה עומד שעה ואז יוצא , הסטופר מתחיל לעבוד רק ברגע הזינוק

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעיקרון אפשר לעשות דראג car מכל רכב , אז למה דווקא סיוויק כל כך פופולרית ?
מנועים מוצלחים מאוד וגם כי זה פשוט אוטו מאוד פופולרי ולכן זמינות החלקים שלו גבוהה מאוד.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה אז נשאלת השאלה: למה לא לקנות רכב ממש חזק (לצורך העניין הM5), ולשנות בו פחות (יחסית) מאשר לקנות רכב רגיל(לצורך העניין הסיוויק) ולשנות אותו ממש מקצה לקצה.

 

זה לא יוצא פחות משתלם לבעלים מבחינת הוצאות?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה אז נשאלת השאלה: למה לא לקנות רכב ממש חזק (לצורך העניין הM5), ולשנות בו פחות (יחסית) מאשר לקנות רכב רגיל(לצורך העניין הסיוויק) ולשנות אותו ממש מקצה לקצה.

 

זה לא יוצא פחות משתלם לבעלים מבחינת הוצאות?

או...שנשאלת השאלה:

למה לא להשקיע פחות ברכב בעל הנעה אחורית מאשר לעשות את כל המאמצים והשיפורים שמוטי כתב לרכב עם הנעה קדמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שכולם רוצים לשאול אך מפחדים משום מה...

 

 

אם הבעלים של הסיוויק היה משקיע את הכסף שלו על M3 בכל הנוגע לשיפורים...

 

היה מקבל תוצאה יותר טובה? או פחות?

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבימר עמדה 3 שניות כמעט

ככה שזה לא 8 ומשהו אלא יותר בכיוון של 6....

עכשיו תקרא שוב ותבין, המתמטיקה שלי בסדר גמור....

(8.83 זה אכן בכמעט 3 שניות יותר מ6...)

 

אבל במקרה הזה זאק צודק

הסטופר מתחיל לעבוד רק ברגע הזינוק
החכמתי :smile:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר להשקיע על רכב טוב יותר לדראג, זה לא M3. וגם לא M5.

גם ככה מחליפים את כל החלקים.

 

ההפרש ברכבים (M3 לסיויק) הוא כ-20K$, תחשוב מה אפשר לעשות בכסף הזה...

328 זה משהו אחר.

E30 V8 זה משהו אחר לגמרי.

 

חוץ משלדה, הכל מתחלף (אפילו השלדה משתנה קצת).

לכן הכי הגיוני לקחת רכב עם שלדה נורמלית לצורך העניין + מלאי חלפים גדול + AFTER MARKET עצום.

 

בגלל זה רואים הרבה רכבי דראג, בנויים על רכבים ישנים יחסית (לא מדבר על טופ פיול למיניהם, אלא יותר ברמת ה-STREET LEGAL פחות או יותר).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאכלס לא ישנה מה הישקעת באיזה מהרכבים ומה העלות שלהם...

 

 

ההונדה הזו היא גוש מתכת בגודל קופסאת סרדינים ומשקל תרנגול שיודע לינסוע רק ישר ולתת תוצאה וזהו.

ו הבימר זו מכונת נהיגה שאף רכב הנעה קדמית לא ישתווה לה גם כשהיא היתה בגילגול הקודם שלה סטנדרטית.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בימר מוכנה לדראג היא בדיוק כמו הסיוויק שמוכנה לדראג: גוש מתכת עם הרבה מנוע שטוב רק לדבר אחד - נסיעה בקו ישר.

 

2. משקיעים בסיוויק (ובעוד מכוניות הנעה קדמית) מהסיבה השפוטה שיש קטגוריות נפרדות במירוצים האלו למכוניות הנעה קדמית.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.אז לא ראית את אותה בימר נוסעת במסלול.

 

2.מכיוון שההונדה היא בקטגוריה של הנעה קדמית אז שישוו אותה להנעות הקידמיות, אם רוצים להשוות אותה להנעה אחורית אז אפשר להביא מליאנטלפים סירטונים של הנעות אחוריות שמשאירות אותה רחוק מאחור.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני שדווקא כן יצא לי לראות איזה וידאו של הבימר הזאת הספציפית נוסעת במסלול אמור להתרשם ממנה?

כי אם כן אז צר לי לאכזב, המכונית היא עדיין מכונית דראג שטובה רק לקו ישר אבל מצליחה לקחת סיבובים ברמה שגם M5 מקורית לוקחת בלי שום בעיה רק בלי המהירות כי אי אפשר להוריד את הכוח לאדמה בסיבוב... בהחלט לא מרשימה.

 

אגב, אני מוכן לומר בלי שום חשש שסיוויק היא רכב יותר טוב למירוצי דראג מ-M5 כבסיס לשיפורים... סיבה מס' 1 - הסיוויק קלה במאות רבות של ק"גים.

עוד הארה שלי היא שזה פחות משנה מאיזו קטגוריה הסיוויק הזו הספציפית מגיעה, הזמן שלה במירוץ דראג מכובד ביותר.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...