Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יותר כח לאימפרזה STI ולאיבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהבעיה האמיתית זה שהטורבו של המכוניות האלה ישאב תינוקות, אנשים ושאר חפצים בעת גדישה.

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

ולנו נישאר רק למות מקינאה שבכל העולם שיפורים זה דבר נפוץ, מקובל וחוקי ופה על כל שטות מקבלים הורדה מהכביש...

פורסם

הגירסה הזו או דומה לה נבדקה בטופ גיר והתוצאה הייתה שהאוטו חזק מאוד ואין לו בעיה לעמוד בקצב של מורציאלאגו במסלול. אבל רצועת הכח כל כך קצרה שבהילוך הלא נכון( 80 בחמישי) פיאט סטיישן 1.6 מאיצה מהר יותר כך שפרקטית היא לא.

למרות זאת בנהיגה ספורטיבית אמיתית האוטו נהדר!

פורסם

אריאל - אל תשכח שהראו כמה אגרסיבי הקלאץ' וכמה פעמים נכבה להם המנוע כשהם התחילו נסיעה מעמידה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כמו שאמרתי פרקטית היא לא. מיועדת לנהיגה ספורטיבית אם אפשרות טכנית לנוע על הכביש. מתאימה למי שמוכן לשלם את המחיר של הקלצ',הדלק, רצועת הכח, הדלק, נוחות, דלק (אוי אוי הדלק) וכ"ו בחיי היום יום בשביל שבת בערד סדום.

פורסם

בטופגיר המבחן של השהיית הטורבו באיוו הם עשו עם ה mr-400 לזאת יהיה טורבו עוד יותר גדול.

 

הבדל של 100 כ"ס

 

:shock:

s80 T6 . C5 . leon Turbo

פורסם

וואו לא להאמין שכל מה שאנשים רואים בטופ גיר ישר מחדירים למוח.

 

איך אתם מצפים שהילוך שנועד לסגירת מהירות יהיה שימושי ב-50 קמ"ש?

רוצה לנהוג מהר? תהיה בהילוך הנכון!

פורסם

בדיוק התגובה במקום, וחוצמזה אם זאת באמת הבעייה שלכם אפשר לבנות טורבו קטן לסל"ד נמוך [:

 

אבי.

פורסם

איך אתם מצפים שהילוך שנועד לסגירת מהירות יהיה שימושי ב-50 קמ"ש?

רוצה לנהוג מהר? תהיה בהילוך הנכון!

כן, אבל מה שזה נועד להוכיח זה עד כמה האוטו הזה לא פרקטי..

זה מראה שמדובר במכונית מסלול, אבל באמת ללא פשרות... זה לאו דווקא נקודה נגדה, זה רק מוכיח שאי אפשר באמת לחיות עם דבר כזה, אלא אם כן אתה נהנה להגיע ל-27,000 סל"ד כל פעם שאתה קופץ להחזיר סרט לספריית הוידאו..

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

להחזיר סרט לבלוקבאסטר לא דורש יותר מיכולות משפחטומטית והמנוע די מתנהג ככה כשאין בוסט, העניין הוא באמת שהנהג צריך להיות ממושמע לעצמו ואם הוא מוכן לקבל את העלויות הגבוההות של אחזקת רכב כזה ביום יום בשביל להתחרע איתו בשאר הימים, מי אתם שתשפטו אותו?

 

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...