Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[F1] הכנף האחורית החדשה, החל מעונת 2008


Moti - Miata R
שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם שוכחים שמדובר באנשים שנוהגים.

מה שמעניין את הצופים זה דם ומתח.

הכי מגניב זה לראות מירוץ ללא כל אלקטרוניקה,כאשר מידי מירוץ יהיו פצועים או חלילה הרוגים.

לכם קל לדבר, הרי מה אכפת לכם? נסו להיות במקום הנהגים...

החוקים שיש לשפר לדעתי זה לתת לכולם אותם צמיגים ולשנות כל מיני חוקים של תידלוקים וכאלה ולאפשר לנהגים לתדלק כמה שרוצים ומתי שרוצים.

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במירוצים כאלו המנצח הוא תמיד זה שיש לו הכי הרבה כסף, נקודה סוף.

 

מוטי

מוטי, מהפה שלך לאלוהים! (אנוכי אוהד טויוטה)

כבר שנים שטויוטה מתנגחת עם פרארי למי התקציב הגבוה ביותר, ושנים שפרארי יודעת לנצל אותו כמו שצריך, וטויוטה משתרכת בתחתית.

כנראה שגם ניסיון אופה את ההבדל. אחרת אין שום הסבר לאי-תחרותיות של טויוטה.

להזכירך, שנה שעברה רנו הגיעו לתוצאות מרהיבות, למרבות תקציב בינוני ביחס למובילות. לא רק זאת, אלא שבשנה שעברה היא אף הפסידה את המהנדס האווירודינמי המוביל שלה, שנחשב לעילוי בתחום, שעבר לטויוטה. המעבר לא עזר לטויוטה.

אז כנראה שגם תקציב, וגם ניסיון לא תמיד מביא לניצחון. זה השילוב של הכל! וקמצוץ של מזל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הכול- אני די תומך בדעה של דובי. [יש עוד ברנש חביב שטוען וזועק לרטרו באתר אחר אבל נניח לו כרגע, כי כולם יודעים במי מדובר].

 

שני דברים קיימים כאן.

 

א. פורמולה 1 היא פסגת טכנולוגית המירוצים. ככזאת, מעורבים בה אנשים עם כיסים עמוקים ולא הרבה הבנה. בעיקר אלו שמנסים לנהל אותה. באופן טבעי החומרים האקזוטים, האנשים, הסביבה, הפרסום וכו, די מיתגו את הענף הזה והפכו אותו למשהו משעמם שלא לומר רדוד בשנים האחרונות.

 

ב. מצד שני, אם אנחנו מדברים על נהיגה נטו, פורמולה 1 מאלצת לדבר על זה במונחים של קדמה. בלי הטכנלוגיות האלו המכוניות לא מגיעות למהירויות מטשטשות חושים.

כל נהג מבחן יודע זאת - מערכות העזר עוזרות לנהג לנהוג מהר ובטוח יותר. אבל- אין וויכוח שזה משעמם מאוד. אני לא זוכר את עצמי ער לכל אורך מירוץ בשנים האחרונות. [למעט ב BTCC שזה עולם אחר ונפלא].

 

אז יש כאן מעין ניגוד אינטרסים , ניהול כושל ולא מבין, וקבוצות שנמצאות בסבב מכוח האינרציה והפיתוח העצמי. תחרות הרי לא הייתה פה עד לנפילה של פרארי אשתקד עם המכונית הדפוקה והצמיגים הרעועים.

 

מה שיוצא מכל זה.. צריך להחזיר את הנהיגה לפורמולה 1. אפשר לעשות את זה , צריך לעשות את זה , וכדאי להם לעשות את זה כי אנשים לאנשים שסובלים מנדודי שינה, קימת כעת עוד כתובת חוץ מבית המרקחת.

 

אה כן... ורייקונן המלך.. :wink:

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

///. [למעט ב BTCC שזה עולם אחר ונפלא].

 

ה-BTCC כבר מזמן לא מלבב משהו .

איפה שנות ה-90 ? שנות השיא של ה-BTCC , ללא ספק .

היום כמות המכוניות על הגריד פשוט מצחיקה והם נאלצים לעשות 3 מקצים בכדי שהקהל יזכה חנתח טוב של מירוצים .

 

אה...רייקונן לא מלך , הוא אפילו לא נסיך !!!

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע דובי, גם אני מתרפק על קלטות שנשארו לי פה מאמצע שנות ה 90 כשבסבב היו יותר מארבע קבוצות. בייחוד 94-5 , עם אלן מניו וג'יסון פלאטו ברנו לגונה, ריקרד ריידל בוולבו, ברבהם ב BMW , ריד במונדאו ועוד.. .. אחח.. פעם היו קרבות. אני צריך להמיר את זה ל DVD..

 

ורייקונן יהיה מלך.. עוד תראה..:smile:

 

ניר

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם חייבים לראות מירוץ של ה-JGTC היפני (all Japan GT Championship).

זה *ה-דבר*.

גריד של 40+ מכונית שמחולקות לשתי קטגוריות שמתחרות במקביל על המסלול, קטגוריה של 300 כ"ס (GT300) וקטגוריה של 500 כ"ס (GT500)... רק הרעיון של שני מירוצים שמתנהלים במקביל על אותו המסלול כבר עושה לי טוב, ועוד כשמדובר בהפרשי מהירויות כאלה אתם יכולים לצפות לאקשן מטורף.

 

JGTC -

nsxjgtc1.jpg

 

jgtc_02.jpg

 

jgtc_16.jpg

 

jgtc_23.jpg

 

jgtc_22.jpg

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, השאלה היא איך מי שאין לו לווין עם 500 ערוצים מגיע לדברים האלה?

עד לפני שבוע גם F1 לא היה...

מידי פעם בשעות הקטנות של הלילה ערוצים נידחים מראים קצת דראג וקצת אינדי (ESPN נידח.)

תאמינו לי, הכי טוב קארטינג (שגם את זה כבר לא משדרים) ככה לא אוכלים את הלב.

כן כן, לא לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי

 

 

אתה צודק בהחלט .

בכל מקום , בספורט המוטורי העולמי , מדברים כיום על אליפות יפאן ב-GT כדבר הבא .

היתרון הגדול שלהם זה שהם בנו את התקנון בשיתוף עם היצרנים היפניים , בדומה ל-DTM , רק שבגרמניה היו 2-3 יצרנים ואילו ביפאן יש 4-5 שנותנים הרבה יותר עומק לגריד וכמות בלתי נגמרת של מכוניות .

יש גם נדידה גדולה של נהגים אירופאיים לשם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי, לא רק שמעתי על זה וראיתי סרטים באינטרנט... ה-JGTC הגיע למירוץ ראווה בקליפורניה ספידוויי לפני שנה וקצת, הייתי שם.

היה מדהים.

מלחמה אמיתית בתוך כל קטגוריה ותחלופת מובילים גבוהה... אם אני לא טועה ההובלה באותו המירוץ התחלפה שבע או שמונה פעמים ב-GT500 ושלוש או ארבע פעמים ב-GT300 כשלפחות שלוש פעמים המכונית המובילה פורשת מהמירוץ... הליכה בפיטס בסיום המירוץ גלתה ים של "צלקות קרב" ממגעים בין מכוניות במהלך המירוץ.

 

מטורף.

אדיר.

 

מוטי

 

נ.ב: למנוע רוטארי תלת בוכנתי מוגדש שמסתובב בלמעלה מ-10K סל"ד יש צליל של פאקינג חללית! :twisted: (המאזדה RX7 שמתחרה ב-GT300)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...מלחמה אמיתית בתוך כל קטגוריה ותחלופת מובילים גבוהה... אם אני לא טועה ההובלה באותו המירוץ התחלפה שבע או שמונה פעמים ב-GT500 ושלוש או ארבע פעמים ב-GT300 כשלפחות שלוש פעמים המכונית המובילה פורשת מהמירוץ... -

זה בדיוק העניין , מוטי .

בפורמולה-1 , רעיון הכנף החדשה , כמו כל מיני רעיונות אחרים , נועדו בכדי לנסות ולמצוא את הנוסחה הנכונה להנאה מהמירוצים .

ביפאן כבר מצאו משהו מתאים ובפורמולה-1 ממשיכים לחפש - FOREVER .

הבעיה בפורמולה-1 היא שאין יציבות של חוקים וזה בגלל ובעיקר הרצון לחידושים טכנולוגיים , לדחוף תמיד לקצה גבול יכולת הפיתוח של המהנדסים , במקום להתרכז במספר שנים יציבות תקנונית ושהנהגים ידחפו את הנהיגה שלהם לקצה .

תאר לך מירוץ פורמולה-1 שבו מתחלפת ההובלה איזה7-8 פעמים באופן ריאלי , כלומר תוך כדי קרבות ועקיפות ולא בגלל כניסה לפיטס לתדלוק או דבר דומה .

חלומות ?

מציאות?

 

שבת שלום

(אני יוצא לאימון ראלי עם נדב )

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...