Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mx-5 2003-2005 ידנית


eylon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בואנה.. אני דיברתי על פוליש. על מה אתה דיברת?
פוליש זה סוג של הורדת שיכבת צבע, נכון?

 

אז אני גם מדבר על פוליש. לכביש. בעזרת האימפרזה.

:lol:

Back to the original - NC again.

פורסם

jetstorm כתב:

אגב, הכחולה בתמונה היא שלי :-D

אני מקווה שאין לך בעיה עם זה שפירסמתי אותה...:cool:

 

מה פתאום, היא אוהבת את אור הזרקורים, חיה טוב ;)

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il

פורסם
האוטו-מת מגיעה עם ג'אנט 15 195/55

לגבי הידנית, כולם באותה מידה, כלומר ג'אנט 16 205/45.

ההבדלים בידנית הם רק בעיצוב, זה הכל.

אגב, הכחולה בתמונה היא שלי :-D

ההבדלים בין האוטו-מת לידנית הם לא "רק בעיצוב". מעשית אלה מכוניות שונות-

 

1. קיימים חיזוקי שילדה רוחביים במספר מקומות לאורך השילדה.

2. המתלים הם מתלי ספורט מחוזקים עם בולמי גז קשיחים יותר.

3. הבלמים גדולים יותר וחזקים יותר.

4. קיים גשר עליון בין ראשי הבולמים הקדמיים - קרוס בר.

5. הגלגלים גדולים יותר. הצמיגים רחבים יותר ונמוכים.

6. הדיפרנציאל הוא מסוג "טורסן" מוגבל החלקה.

7. המנוע חזק יותר.

8. במנוע מותקן גלגל תנופה קל.

9. המכונית נמוכה יותר.

10.יחס העברה סופי ארוך יותר.

 

והבונבון - גיר 6 הילוכים מתוצרת איישין.... יצרנית תיבות ההילוכים האוטו-מת המפורסמת.

 

חיצונית - ההבדל מתבטא רק בגלגלים בעיצוב שונה.

 

בין הידניות לאורך השנים 2003-2004-2005 יש הבדל עיצובי בתוך תא הנוסעים- לחדשות יותר נוספו רמקולים אחוריים מותקנים בחוסם האוויר החוזר וציפוי כסוף בקונסולה המרכזית ועוד קצת קישוטי כרום בפתחי האוורור והדלתות. גם עיצוב הגלגלים שונה - מ-5 חישורים מעוקלים ל-5 חישורים ישרים כפולים.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

ידידי היקר, על מה ולמה כל הדיבורים והבקשות?

 

בוא אלינו למפגש הבא ותצלם לך כאוות נפשך מכל הכיוונים. תוכל לבצע השוואות ככל העולה על רוחך, גם תוכל להצטרף אלינו לנסיעה.

 

מפגשי המועדון- בכל יום שישי הראשון בחודש אחה"צ. תיכנס לאתר להתעדכן.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
ידידי היקר, על מה ולמה כל הדיבורים והבקשות?

 

בוא אלינו למפגש הבא ותצלם לך כאוות נפשך מכל הכיוונים. תוכל לבצע השוואות ככל העולה על רוחך, גם תוכל להצטרף אלינו לנסיעה.

 

מפגשי המועדון- בכל יום שישי הראשון בחודש אחה"צ. תיכנס לאתר להתעדכן.

המפגש הבא ב- 07.04.06 ?

פורסם

חיובי, ב 7/4.

jetstorm כתב:

האוטו-מת מגיעה עם ג'אנט 15 195/55

לגבי הידנית, כולם באותה מידה, כלומר ג'אנט 16 205/45.

ההבדלים בידנית הם רק בעיצוב, זה הכל.

אגב, הכחולה בתמונה היא שלי :grin:

ההבדלים בין האוטו-מת לידנית הם לא "רק בעיצוב".

אבי, דיברתי רק על ההבדלים בג'אנטים :)

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il

×
×
  • תוכן חדש...