Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לקבל ייעוץ מהחברה המקצוענים כאן (לפני שאגש למוסך)

 

ברשותי דייהטסו גראן-מוב 1997 (1500) עד כה עשתה כ- 145,000 ק"מ . רכשתי אותה לפני כ-4 חודשים.

בגדול הרכב נחמד מאד, אולם:

א. למרות שאין סימני נזילה (שאני מצליח לראות) נראה לי שאני מוסיף כליטר שמן לחודש. איני

מאמין שזה סביר. (אפילו אם זה ליטר לחודשיים).

ב. צריכת דלק גבוהה מידי לטעמי כ-7-8 ק"מ לליטר בעיר. וכ- 10 ק"מ לליטר בינעירוני.

 

אשמח לקבל תגובות אם השערות מה כדאי לבדוק, או מה כדאי לעשות על מנת לטפל בנושאים אלו.

 

בברכה,

רון.

פורסם

צודק, לא שמתי לב.

אין לי מושג לאן נעלם לך שמן, הייתי מהמר על רינגים למרות שנראה לי שהקילומטראז' קצת נמוך בשביל זה.

בקשר לדלק, יש לי השערה. אני יודע שהיא תשמע קצת הזויה, אבל אישית יצא לי להתקל במקרה כזה, ככה שהיא בכלל לא הזויה:

בגיר שלך יש כפתור ביטול של הילוך יותר. הכפתור הזה במקרה לחוץ (מנורת HOLD דולקת בלוח המחוונים?)? אם כן, זאת הסיבה לצריכה המוגזמת.

 

(סתם אנקדוטה: במילואים האחרונים שלי היה מישהו עם אקסנט ליסינג שנסע את כל הדרך מהמרכז לדרום הרחוק בלי הילוך יתר כי פשוט לא היה לו מושג מה הכפתור הזה עושה, שלא לדבר על המנורה שדלקה והוא אפילו לא הבחין בה...)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה.. לגני הרינגים אין לי מושג... לגבי הדלק, לא הכפתור אינו דולק.

 

 

אשמח לתגובות / רעיונות נוספים...

 

רון.

פורסם

אהלן.

 

איזה שמן אתה שם? אולי הצמיגות לא מתאימה, האוטו פשוט שורף שמן וגם עקב כך שהצמיגות לא מתאימה אולי הרכב זולל דלק (עקב חיכוך גבוהה במנוע?)?

מתי בוצע טיפול תקופתי בפעם האחרונה ומה הוחלף? האם יש עשן שחור/כחול היוצא מהאגזוז?

האם יש ריח של דלק ברכב (אולי צריכת הדלק גבוהה עקב נזילה קלה, אולי מכיוון פילטר הדלק?) בדוק שוב נזילות.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

צריכת הדלק באמת קצת גבוהה. מתי בוצע טיפול פעם אחרונה?

 

לגבי השמן - כל פעם שאתה בודק, המנוע חם או קר? אתה בודק בירידה או עלייה? מפלס שמן בודקים רק על מנוע קר ושטח מישורי.

מנועים של דייהטסו נוסעים "קצת" יותר מ 145K בלי בעיות. אני הייתי בודק כיוון של נזילת שמן. תחנה את הרכב לילה אחד בחנייה נקייה ודווח לנו אם מצאת בבוקר שלולית תחתיו.

 

אה, ועוד משהו. מה מצב המים? גם שם אתה רואה שחסר \ יש עודף? המים צלולים או עם "ג'יפה"?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפני שרצים לפרק מנוע, כדאי לוודא ראשית שאין נזילת שמן חיצונית, ובמידה ואין לבצע בדיקת קומפרסיה ודליפות צילינדרים, כדי לקבוע אם צריך לפתוח מנוע לבדיקה או להחליף רק גומיות שסתומים.

 

צריכת הדלק למנועי דייהטסו גבוהה מטיבעה, נסה לברר עם בעלי רכבים דומים איך המצב אצלם.

פורסם

לגבי מצב המנוע

למשהו יסע אחריך ויגיד לך אם המנוע מעשן

למשל גל של עשן לבן לאחר עמידה ממושכת בסלד סרק מביע על גומיות שסתומים יבשות שזה סביר למצב הרכב שלך

פורסם

אהלן!

 

ברשותי גם האוטו הנ'ל הדגם החדיש יותר!

לגבי זלילת דלק ככה זה גם אצלי. אין שום בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...