Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

השאלה די מסכמת את עצמה.

מהם רמות הגימור שבהן הגיעה הS70?

אני יודע שיש GLE,GLT,SE,T5 ועוד אולי..

השאלה שלי היא מה התוספות הבסיסיות המשותפות ומה מיוחד לכל רמת גימור.

 

תודה מראש:)

פורסם

הGLE היא הדגם הפשוט ביותר (מנוע 2 ליטר).

מתישהו (נראה לי 99') הוא הוחלף בSE בעלת מנוע 2.5 5 ציל' עם 10 שס' ו144 כ"ס לעומת 20 שס' וכ170 כ"ס בדגמי GLT.

T5, מנוע 2.3 טורבו מעל 200 כ"ס ורמת איבזור גבוהה.

ההבדלים לא מוחלטים ויש GLE עם תוספות שהיו רק בGLT.

 

לחבר שלי הייתה SE מודל 00', האיבזור שם היה, כך, בקרת אקלים מפוצלת ימין/שמאל, 4 כריות אויר, ריפוד חצי בד חצי סקאי (לשלו היו חישוקי מגנזיום אבל זה לא סטנדרטי), חשמול סטנדרטי, רדיו טייפ אורגינלי, 5 משענות ראש, 5 חגורות 3 נק' עיגון.

זהו, סה"כ לא הרבה יותר איבזור ממשפחתומטית 1.6.

פורסם

האם בכל המקרים, דגמי הSE צוידו במנוע 10 ציל' בלבד?

האם זה צריך להוות שיקול בקנייה? יש הבדל ניכר בביצועים או דברים אחרים?

פורסם

אני לא יכול לומר לך בבטחה שSE הגיעו אך ורק בגירסת המנוע החלשה כי אם אני זוכר נכון ראיתי S70 שמאחור כתוב להם 2.5 SE וגם 2.4 SE ויש צ'אנס שזה לא אותו דבר בדיוק.

 

 

בכל מקרא גם לגירסא החלשה (10 שס' 144 כ"ס) לא חסר כוח תודות לגיר 5 הילוכים (ב T5 יש רק 4 היל' כמדומני) ובכלל המכונית מאוד נוחה ולא מרגישה כ"כ כבדה ומסורבלת כמו "וולבו קלאסית".

אפילו הייתי אומר שבהחלט אפשר להינות איתה בכביש מפותל.

פורסם
אני לא יכול לומר לך בבטחה שSE הגיעו אך ורק בגירסת המנוע החלשה כי אם אני זוכר נכון ראיתי S70 שמאחור כתוב להם 2.5 SE וגם 2.4 SE ויש צ'אנס שזה לא אותו דבר בדיוק.

 

 

בכל מקרא גם לגירסא החלשה (10 שס' 144 כ"ס) לא חסר כוח תודות לגיר 5 הילוכים (ב T5 יש רק 4 היל' כמדומני) ובכלל המכונית מאוד נוחה ולא מרגישה כ"כ כבדה ומסורבלת כמו "וולבו קלאסית".

אפילו הייתי אומר שבהחלט אפשר להינות איתה בכביש מפותל.

ה-SE הוצגה רק ב-99 (לפני זה קראו לה GLE) ואכן היתה עם מנוע 144 כ"ס 10 שסתומים 2435 סמ"ק.

גיר 5 הילוכים רק רק במודל 2000, המודל הספציפי הזה (2000) הוא קצת בעייתי לטיפול כי המחשבים שלו לא תואמים לשום דבר שהיה לפניו ולשום שיש אחריו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...