Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במה מוהלים דלק ועוד כמה שאלות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

לאחר קריאה ברשימה השחורה בYNET החלפתי תחנת דלק. לא שזאת שתידלקתי בה הייתה מהולה אבל היא הייתה יחסית מפוקפקת. עברתי לתדל בתחנת דלק של טן בברלב (ליד כרמיאל), 30 אג' הנחה ל95.

שאלתי את המתדלק אם הם מוהלים דלק (בחור צעיר אחרי צבא). הוא השיב בשלילה ובנוסף לכך הוסיף שהוא בעצמו מתדלק את הרכב בתחנה הזאת ובעצמו מוריד משחה המגלה מים לתחתית המיכל כידי לראות אם יש מים.

את החומר שמשנה את צבעו במגע עם מים אני מכיר היטב (מכונאי דס"ל). השאלה עם בד"כ מוהלים את הדלק במים או בחומר אחר? האם שינוי מ95 אוקטן ל89 יהייה שינוי בצבע של המשחה.

לאחר ניסעה של 40 ק"מ לא הורגש הבדל גם לא בסל"ד סרק.

 

תודה.

פורסם

דלק מוהלים בדרך כלל עם נפטה, ולא עם מים ברוב המקרים.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עד כמה שאני יודעת המישחה משנה את צבעה רק במגע עם מים.

אך ליתר ביטחון אני אבדוק את הנושא מול דרג בכיר יותר על מנת לקבל תשובה חד משמעית.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שאלתי את המתדלק אם הם מוהלים דלק (בחור צעיר אחרי צבא). הוא השיב בשלילה ובנוסף לכך הוסיף שהוא בעצמו מתדלק את הרכב בתחנה הזאת ובעצמו מוריד משחה המגלה מים לתחתית המיכל כידי לראות אם יש מים.
ומה ציפית שהוא יענה לך?

"כן, אנחנו מוהלים את הדלק שלנו במים, נפטא, ובשביל הטאץ' הסופי משלבים קצת צבע טמבור. אל תדאג אח שלו, אני משתמש בזה באוטו שלי והוא נוסע פצצה!"

 

:?

 

ופעם אחרונה תכניסו לעצמכם לראש: בנזין ומים לא מתערבבים יחד!!! המהילה היא בנפטא שמורידה את האוקטן וגורמת לכל התופעות הידועות לשמצה במנוע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

למבינים, 3 שאלות:

 

1. אם לא מוהלים במים כפי שאלעד מסביר לשם מה המשחה המיוחדת שמוזכרת פה והוזכרה רבות גם בשרשורים קודמים ?

2. יכול להיות מצב שבעל התחנה בה מוכרים דלק מהול, מקבל דלק מהול ע"י המפיץ (או נהג המיכלית) ללא ידיעתו ולמעשה הוא אינו מרוויח דבר ?

3. איך באמת ניתן להבטיח שאתדלק רק במקומות בהם הדלק אכן עומד בסטנדרט הדרוש ?

פורסם

המשחה היא למקרים מיוחדים, שבהם יכול להיות שיש מהילה בלתי מכוונת במים.

 

 

הסיכוי שהדלק מגיע מהול הוא אפסי, אלא אם כן מוהלים אותו איפשהו בדרך.

כי הדלק מגיע מבתי הזיקוק בחיפה ובאשדוד.

 

תעקוב אחרי הרשימה השחורה, תשים לב לשינויים בהתנהגות האוטו ותנסה לתדלק בתחנה קבועה.

פורסם

המישחה אכן תפקידה הוא לבדוק האם יש מים במיכלים.

נפטא היא לא מגלה, כך שגם אם הדלק נמהל בנפטא לא ניתן לדעת בעזרתה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נפטא?

 

אור.

אחד מתוצרי הלוואי של הנפט, משמש בעיקר בתעשיה. כאשר החומר מעורבב עם בנזין, הוא מוריד את האוקטן שלו.

בשל התפשטות תופעת המהילות שלו בבנזין, הממשלה העלתה עליו את המס לשימושים שאינם לתעשיה מתוך מטרה להפוך את כל עניין המהילה ללא רווחי, אבל מסתבר שיש כאלה שעדיין מצליחים להרויח ממהילות אם לשפוט לפי היקף התופעה כיום :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אז בעצם אין שום סוכוי לדעת אם התחנה שאני מתדלק בה מוהלת או לא כל עוד היא לא עברה ביקורת.

אני מקווה שתתקנו אותי ושאני טועה.

 

אופק.

פורסם

כן ולא.

 

לא - בגלל שכדי לדעת בוודאות אם הדלק מהול או לא יש צורך בבדיקת מעבדה יקרה שאני לא מאמין שאתה הולך לבצעה לפני כל תדלוק.

 

כן - כי לעיתים הדלק באיכות כזאת ירודה שזה ברור מעבר לכל ספק שמשהו כאן לא בסדר (צבע עכור מידי, ריח מסריח).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...