Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערות על תפקוד המועדון


אבי נוף
שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלה טובה עם תשובה קשה.

זה תלוי במדינה שבטח תנצל כמה הזדמנויות להוריד רכבים "מיושנים" מהכבישים ובכך לגזור קופון יחצנ"י דווקא על התפרנים.

זה מדע מאד לא מדוייק כשמדברים על תחום אפור. גם בתחרויות השיפוט של המועדונים הגדולים יש צ'ק ליסט המבטא את מה שאנחנו רוצים להיות, לא את מה שיש.

הואיל וכך והואיל שמשהו רשמי צריך לכבד את התחביב אני חושש שמי שייפגע מהתרגיל הזה להעשיר את קופת המועדון יהיו דווקא בעלי החיפושיות וכו' שייאלצו לשלם טסט מלא.

ומדוע שנכביד על הצעירים בתקן שלא יוכלו לעמוד בו?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא צריך להיות תלוי רק במדינה - צא מהפסימיות

 

כל הפואנטה היא שמועדון החמש - בתור מועדון רכבי האספנות הכי גדול בארץ צריך לעזור בכתיבת הספרים הנ"ל או לחלופין לכתוב אותם בעצמו. לא שום דגש על מקוריות הרכב.

 

חוץ מזה - מה שאתה אומר זה שכל רכב שלא במצב 1 לא יותר לעבור לסטטוס אספנות - אני חושבת שזה אבסורדי.

 

מה עם רכבים במהלך שיפוץ? ומה עם אותו סטודנט תפרן בעל חיפושית שחוסך לפחחות וצבע?

 

אל תהיה כל כך מכביד ופסימי..

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא צריך להיות תלוי רק במדינה - צא מהפסימיות

 

כל הפואנטה היא שמועדון החמש - בתור מועדון רכבי האספנות הכי גדול בארץ צריך לעזור בכתיבת הספרים הנ"ל או לחלופין לכתוב אותם בעצמו. לא שום דגש על מקוריות הרכב.

 

חוץ מזה - מה שאתה אומר זה שכל רכב שלא במצב 1 לא יותר לעבור לסטטוס אספנות - אני חושבת שזה אבסורדי.

 

מה עם רכבים במהלך שיפוץ? ומה עם אותו סטודנט תפרן בעל חיפושית שחוסך לפחחות וצבע?

 

אל תהיה כל כך מכביד ופסימי..

יוליה, ראשית אני לא מכביד, כי אין לי שום מעמד בנושא.

שנית, את מדברת על מתן סמכות למועדון להכריז על רכב כשייך לקבוצת רישוי שנקבעת על ידי המדינה.

עם כל הצער שבדבר אנחנו חיים במדינה מסודרת שקבעה (יחד עם המועדון!!!) פיצול של קבוצת רכבים (רכב מיושן) שהיתה קיימת לשתי קבוצות וקבעה גם אגרה מופחתת לקבוצה הזאת.

אז אנחנו לא כל כך קובעים ואפשר לכתוב 100 ספרים, זה לא יעזור. יש תקנות של המדינה וככה זה עובד.

מה שאני אומר הוא שאני חושש שהתקן יהיה גבוה מדי דווקא לצעירים ותפרנים...

היות ונקודת המוצא היא לתת למועדון מעמד בקביעה מי הוא רכב אספנות וזה על מנת לאלץ אנשים להצטרף למועדון, אני מציע פשוט לרדת מזה ולחפש מקורות הכנסה אחרים.

תסתכלו על הכל מנקודת מבטו של בעל צעיר של חיפושית דהוייה וקצת חלודה ולא של בעל מוסטנג זקן...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי(סו) כמו שאתה מסתמך על סטנדרטים של FS מחו"ל כך גם ראוי שנעשה את זה. לומדים מהנסיון.

 

בכל מקרה אולי אתה רומז שאנחנו צריכים להוריד את הסטנדרטים?

אבל אני לא מתכוון לסטנדרטים של תחרויות שיפוט אלא למה שאני לא חושב שקיים בחו"ל: קביעת מעמד רכב אספנות על פי צורתו ומקוריותו או השד יודע מה של הרכב.

אז איזה תשובה ניתן לצעיר כמוך שקנה חיפושית חלודה ומתפרקת ושלדברי יוליה הוא מחכה ואוגר כסף על מנת לשפץ אותה? בנתיים לא ניתן לו את המעמד של רכב אספנות? דווקא אותו נעניש באגרה "רגילה" ובתנאים של רכב מיושן? או אולי נכריח אותו למרוח מעל החלודה איזשהו צבע (וגם זה עולה כסף...)?

תחשוב רק בהגיון על ההצעה שבעצם נועדה לתת למועדון מונופול מטעם הממשלה לקבוע מהו רכב אספנות וזאת כדי להכריח אנשים להיות חברים במועדון....

מהר מאד זה יהיה מועדון שנוא ואליטיסטי שלא מדבר לצעירים...את זה רציתם?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי ממש לא הבנת אותי נכון.

 

א: תוציא את FS מחוץ לתמונה זה לא מועדון לרכבי אספנות ולא קשור לנושא.

 

ב: שוב, אתה יכול לקחת חוקים של מועדוני אספנות בחו"ל ולעשות להם עליה לארץ, כלומר לא להחמיר אלה פשוט למצוא או להמציא את האיזור או החוק הנכון והרלוונטי לרכבים בארץ.

או לכתוב חוקים משלך שיהוו חלק מהתקנון של המועדון.

אני לא מבין מה לא מובן בזה?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי ממש לא הבנת אותי נכון.

 

א: תוציא את FS מחוץ לתמונה זה לא מועדון לרכבי אספנות ולא קשור לנושא.

 

ב: שוב, אתה יכול לקחת חוקים של מועדוני אספנות בחו"ל ולעשות להם עליה לארץ, כלומר לא להחמיר אלה פשוט למצוא או להמציא את האיזור או החוק הנכון והרלוונטי לרכבים בארץ.

או לכתוב חוקים משלך שיהוו חלק מהתקנון של המועדון.

אני לא מבין מה לא מובן בזה?

אני מבין שהתכוונת ל"בני" ולא ל"קובי".

אתה בהחלט מובן. אני פשוט אומר שכל חוק שתביא או כל תקן שתביא או תמציא יעלה את הרף כתנאי להצטרפות למועדון ולהטבה במיסוי. היום אין רף. אתה יכול גם עם חיפושית עלובה להנות מההטבות במיסוי. ומי שייפגע מעליית הרף יהיה צעיר תפרן.

אם אתה רוצה שאהיה נציג של המדינה, התקן חייב להיות מעוגן בתקנות של המדינה. ככה זה עובד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת אותי או שאני כבר איבדתי איזה נקודה על הדרך, וכן התכוונתי לבני.

לא כתנאי קבלה למועדון ה5.

אני התכוונתי קריטריונים לתחרויות וכו.........

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת אותי או שאני כבר איבדתי איזה נקודה על הדרך, וכן התכוונתי לבני.

לא כתנאי קבלה למועדון ה5.

אני התכוונתי קריטריונים לתחרויות וכו.........

בוא נעשה סדר באמת

אני הייתי כל הזמן בהצעה שמועדון החמש יהיה אחראי על הקביעה של רכב אספנות.

זאת הצעה שהוגשה כאן על מנת להכריח אנשים להיות חברים ובכך להגדיל את המועדון.

לגבי ספורט מוטורי, אני פשוט נגד.

מובן עכשיו?

אגב, הצעתי לדמות מהפורום להפגש עם כמה אנשים כולל איתך על מנת ללבן דברים בע"פ. אני לא יודע אם אותה דמות התייעצה איתך אבל היא ענתה שאין טעם בפגישה כזאת.

לדעתי פגישה ושיחה עדיפים על התכתבות בפורום. אבל אם אותה דמות לא מוכנה לפעול לפגישה כזאת, שלא תגיד (הדמות) שאנחנו לא רוצים להאזין...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני סליחה שהיצטרפתי מאוחר, היופי ביכולת להחליט, היא שזה שנתן לך את המנדט להחליט, מכיר בך כאחד שמקבל את ההחלטה, ומכבד אותה.... ורואה בך סמכות מקובלת...(הכרה בסמכות) והמועדון כסמכות יכול לאמץ את המצב הקיים ולהשאיר דברים על מקומם, אבל...מי שמעלה רכב ישן על הכביש

חוסך טסטים רבים, ביטוח, וכו, ישלם סכום מסוים למועדון, 180 ש"ח נגיד, בצורה חד פעמית, בכדי לקבל אישור המועדון, סכום זה יוכל להפוך לדמי חבר, או לא...אם נגיד שבממוצע בכל הארץ עולים כ-500 מכוניות כאלה על הכביש....קופת המועדון גדלה ב-90000 ש"ח... חבר מועדון רשום לא ידרש לשלם והרווחת גם אטרקיציה והטבה נוספת לחבר מועדון, היתרון הגדול שהמדינה מתרגלת לראות במעדון סמכות בכל מה שקשור ברכב אספנות, ובהחלטה באה כבר טבעי שיפנו למועדון....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...