Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יתכן שהכללים משתנים לפי אחוזי הנכות.

חברתי נכה 100%, ואף פעם לא הצטרכה לשלם יותר מסכום זניח בעת שחרור השיעבוד במכס.

בכל מקרה רצוי לברר. מהן הזכויות וגם "מה יקרה אילו...".

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

pinister אתה בחור נחמד שכותב גיבובי דברים שאינך ממש מבין בהם...

 

"יש לו תו נכה" אומר שמשרד הרישוי קיבל מכתב מרופא שכדי שיהיה לו תו נכה לצורך ניידותו, אין לזעה דבר וחצי דבר עם רכב נכים שקריטריונים אליו הרבה יותר נוקשים.

 

מי שהגיע לגיל פרישה ולא היה לו רכב נכים לפני כן, לא יוכל לקבל רכב כזה גם אם יהיו לו 200% נכות.

לעומת הוא יוכל לקבל תו נכה (שלא מוגבל בגיל וניתן למשל גם לחולי לב קשים ללא קשר לניידותם)

 

כל שאר מה שכתבת הוא תערובת של עובדות נכונות כשלעצמן, אך לא עונות על השאלה וסתם מטעות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הלו, צבי, קצת נימוס!

ותו נכה זהו תו הקשור לרכב, ואפשר להבין שכבר היה לאיש רכב (והתו הוא כנראה על רכב שהיה).ואם היה לו רכב, כנראה שיוכל לקנות חדש.

ואם לא היה לו מעולם (והתו שיש לו אינו "תו נכה"): לא יוכל, ואת זה כבר כתבתי בתגובתי הראשונה.

ולכתוב שאדם כותב "גיבובי שטויות" זה לא מנומס.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

pinister סליחה אם נפגעת מתגובתי הקודמת, לא התכוונתי להעליב אותך.

 

"תו נכה" אינו שייך לרכב - אלא לאדם.

אדם שמבחינה כלשהי מתקשה בניידות (הליכה) מכל סיבה שהיא יכול לפנות למשרד הרישוי עם מכתב מהרופא המטפל ולקבל תו על שמו בו כתובים עד שני מס' רישוי של רכבים בהם הוא יוכל להשתמש עם התו הנ"ל. (הדבר נכון גם אם אין לו רכב כלל ומס' הרישוי הם של רכבים של ילדיו המסיעים אותו דרך קבע)

 

אסור להשתמש בתו כאשר הנכה שלו שייך התו לא נמצא ברכב - זו עברה פלילית שאנשים נוטים לזלזל בה, אך אני מכיר מס' מקרים של אנישם שקיבלת כמה חדשי עבודות שירות בשל עבירה כנ"ל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
pinister"תו נכה" אינו שייך לרכב - אלא לאדם.

אדם שמבחינה כלשהי מתקשה בניידות (הליכה) מכל סיבה שהיא יכול לפנות למשרד הרישוי עם מכתב מהרופא המטפל ולקבל תו על שמו בו כתובים עד שני מס' רישוי של רכבים בהם הוא יוכל להשתמש עם התו הנ"ל. (הדבר נכון גם אם אין לו רכב כלל ומס' הרישוי הם של רכבים של ילדיו המסיעים אותו דרך קבע)

 

אסור להשתמש בתו כאשר הנכה שלו שייך התו לא נמצא ברכב - זו עברה פלילית שאנשים נוטים לזלזל בה, אך אני מכיר מס' מקרים של אנישם שקיבלת כמה חדשי עבודות שירות בשל עבירה כנ"ל.

עדיין התו מונפק ע"י משרד הרישוי והוא מונפק לרכב ע"פ המספר שלו. כאשר מחליפים רכב צריך להחזיר התו הקודם ולהנפיק חדש. לא שמעתי על הפרוצדורה של תו עם שני מספרים אבל גם לא שולל את זה, כן שמעתי על אנשים שלא מגישים בקשה להלוואה חדשה מחשש שיפסידו את התו.
פורסם
עדיין התו מונפק ע"י משרד הרישוי והוא מונפק לרכב ע"פ המספר שלו. כאשר מחליפים רכב צריך להחזיר התו הקודם ולהנפיק חדש. לא שמעתי על הפרוצדורה של תו עם שני מספרים אבל גם לא שולל את זה, כן שמעתי על אנשים שלא מגישים בקשה להלוואה חדשה מחשש שיפסידו את התו.

לי יש תו עם שני מספרים כבר כ-4שנים, התקנה המאפשרת יותר ממס' רישוי אחד על התו קיימת מזה חמש שנים. למיטב ידיעתי יש היום במשרד הרישוי "קובץ נכים" אם התו שלך איננו לזמן קצוב (מוגבל בתאריך) תוכל להחליף תווים על גיל 120 (ויותר אם תחיה יותר...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים.

תו נכה זהו בעצם תו חניה המכיל את פרטי הנכה עם מספר הרכב שלו (זה שנקנה על ידו בעזרת אותה "הלואה עומדת". יכול היות שאפשר לרשום שם מספר רכב שכבר יש לאדם שנעשה נכה מאוחר יותר, אולם איני מכיר את המצב הזה). אפשר לבקש ממשרד הרישוי תו עם שני מספרים (כמו אצל בת-זוגי, שעל התו שלה מופיע גם מספר הרכב שלי), בתנאי שהרכב השני משמש בקביעות להסעת הנכה ושייך בדרך כלל לקרוב משפחה (בת-זוגי ואני חתמנו על הצהרה אצל עורך דין המציינת שאנו ידועים בציבור).

אסור להשתמש בתו אלא אם הרכב משמש את הנכה באותה נסיעה (וזה כתוב במפורש בצידו השני של התו).

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

אין שום קשר בין רכב בהלוואה עומדת, לבין תו נכה - היו כבר תקופות שלא היה לי כלל רכב שנרכש עם הלוואה עומדת - והתו עדיין "עמד".

 

תו נכה מונפק ע"י משרד הרישוי, והקשר היחיד בין התו לביטוח לאומי היא שבמקרה של מוגבל בניידות התו הראשון מונפק ע"י אישור מביטוח לאומי על אחזוי הנכות, מרגע זה ואילך - אין שום קשר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...