Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה: אני מחפש רכב ספורט אבל לא כמו GSI אלא משהו יותר נושך!

הסבר: אוטו קריזיונרי, (אני קווקזי :wink: ). סגנון 205 1.9 GTI אבל חדש יותר...

תנו לי הצעות. רכב שהבסיס שלו טוב ואפשר לשפר "יחסית" בזול בא בהחלט בחשבון!!!

חשבתי על איביזה 1.8 טורבו... מה אתם אומרים? ולא יפני!!!!!!!!!!!!!!!!

אני שונא יפניות.

קיצר תנו לי הצעות...

אההה כמובן כסף! כל חיי מסביב לאוטו!!!

סביבות עד 40K.

 

תנו גם סיבות למה אחד עדיף על השני...

מקווה שאמצא משהו מתאים. תודה מראש.

קודם משפרים את הנהג, אחרי זה את הרכב.

צמיגים רחבים = נהג גרוע.

אין על "לסד" (לא, לא הסם. התמסורת).

פורסם

המבצע הועבר לפורום הייעוץ ברכישה :-P

 

על אילו "שיפורים" מדובר? האם ביצועי מנוע הכי מדברים אליך? כי אז רכב מוגדש טורבו יהיה עדיף לטעמך.

 

פרט קצת יותר, אם אפשר, גם מה אתה מחפש ברכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין איביזה 1.8T ב-40K.

אולי אתה מתכוון ל-GTI עם מנוע ה-2.0?

פונטו GT, רכב זול יחסית וקריזיונרי (גם בתגיע למוסך תיהיה בקריז), מנוע 1.4 טורבו 130 כ"ס, קל יחסית לשיפור..

 

רכבים קצת יותר רגועים..

מגאן קופה 2.0

יונדאי קופה

איביזה GTI 2.0

פורסם

היות ורוב האופציות יקרות לאחזקה הייתי מציע אפשרות שהיא בתחילה נראית מוזרה אך ככל שחושבים על כך היא לא כל כך רעה.

 

לנציה תמא טורבו,נכון שהרכב גדול,מפואר ומפנק אך אני לא מכיר קווקזי שלא יהנה מכך...:wink: . כל האבזור שרק אפשר לחלום עליו ברמת המחיר הרלבנטית.

 

רכב נושך? אחול שלוקי נושך ומי שלא החזיק את ההגה של תמא טורבו כשהטורבו נכנס לפעולה לא יכול לתאר לעצמו את הכיף והכוח המתפרץ.

 

אחיזה-לא רע בכלל!

 

אמינות-חייבים למצוא רכב שמור ומטופל,לבדוק אצל מי שמתמחה ואח"כ לשמור עליו ולנהוג כפי שנוהגים נכון ברכב טורבו.

למרות הדעה הסטיגמטית והמוטעית,לנציות שמטופלות נכון ובזמן אמינות מאד ואפילו יותר ממתחרות אירופאיות מקבילות ברמת המחיר.

 

הכי חשוב ומה שלא תקנה,סע בזהירות! בהצלחה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...