Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו אני סגור על רכב, פיאט טיפו, קראתי עליו הרבה בפורום, בהחלט רכב שמתאים לי מבחינות רבות

 

אני לא ממש מתמצא בדגמים שלו... ואני מעוניין ברכב עם מנוע 1.6 מעל שנת 92 (תלוי במצב) וגיר ידני

 

אני מחפש רכב שיהיה מודרני מבחינה חשמלית ועיצוב פנים ז''א 4 חלונות חשמל, הגה כוח וכו'

הבנתי שאת זה יש רק בדגם הדיגיטלי , הפנים שלו נראה כאילו המעצבים בשנת 88 ניסו לבנות רכב עתידי, דיי מפחיד הייתי אומר אבל ככה זה :(

 

בכל מקרה איזה דגם הכי מומלץ לפי הקריטריונים שלי? מודרני מבפנים ונוח, מה ההבדלים בין הדגמים (במנוע 1.6)?

 

ועוד משהו שמשך אותי זה דגם ה gt (מנוע 2.0 ו 8 שסתומים שמגיע רק כאוטומט בארץ)

מה שמבאס שיש את הרכב רק כאוטומט עם מנוע לא חסכוני במיוחד, אבל יש דגמים עם סאנרוף מקורי, ג'אנטים מקוריים, מושבים נוחים מאוד... הרכב נראה מושך מאוד השאלה אם שווה לוותר על ידני בשביל מה שציינתי?

ראיתי אחת מוסבת לידני למכירה ומעניין כמה זה עלה לו... אבל זה לא לעניין פה.

 

כמה זמן לפני סוף המלווה לדעתכם כדאי לי להתחיל לחפש רכב?

 

בכל מקרה זאת ההודעה שלי ואני מחכה לתגובות :)

תודה רבה לאנשי הפורום!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תחפש 1.6 ידנית דגם DGT על לוח שעונים דיגיטלי, המון אורות ושכלולים,4 ח"ח, הגה כוח וכ"ו.

 

 

כזו 92 ניתן למצוא בסביבות 8000 ש"ח בלבד!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

יותר מדיי אורות הייתי אומר... לוח שעונים כולו דיגיטלי כולל מד מהירות, זה דיי עצוב

 

בכל מקרה איך המושבים של הרכב?

 

מה שמעניין אותי זה 4 ח''ח, ה''כ ועוד כמה שטויות...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

דווקא הDGT לא מומלץ, יש עוד המון דגמים עם איבזור מלא וללא הלוח הדיגיטלי שלפי מה שהבנתי הוא מקור לצרות.

 

בכלל פיאט ישנה והמון חשמל זה מקור לצרות.

 

תנסה ללכת על ה-SXים לדעתי.

 

ויש גם דגמים ספורטיביים יותר לא אוטומטים (ספורטיבה או משהו כזה...) אבל הם נדיירם יחסית

פורסם
דווקא הDGT לא מומלץ, יש עוד המון דגמים עם איבזור מלא וללא הלוח הדיגיטלי שלפי מה שהבנתי הוא מקור לצרות.

 

בכלל פיאט ישנה והמון חשמל זה מקור לצרות.

 

תנסה ללכת על ה-SXים לדעתי.

 

ויש גם דגמים ספורטיביים יותר לא אוטומטים (ספורטיבה או משהו כזה...) אבל הם נדיירם יחסית

איזה sxים? על מה אתה מדבר בכלל? אנחנו עדיין בטיפו?

 

איזה דגמים עם אבזור מלא עוד יש?

הלוח הדיגיטלי גם נראה עלוב! זה נראה כאילו המהנדסים בשנת ה 88 ניסו לייצר רכב מודרני וקצת הגזימו עם זה! אבל עם הרכב מאובזר יפה אז זאת לא סיבה לשלול...

 

ספורטיבה? כן 7 רכבים שהמצב שאחד מהם ימכר אפסי, כל רכב כבר בנו עליו טורבו ( מנוע של פיאט קופה טורבו 16 שסתומים, אולי יש 2-1 בלי) והרכב נמכר ב 45 אלף אם כבר... אנחנו מדברים על רכב עד 15...!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אתה מוזמן לא לכתוב כאן יותר אם אתה יודע הכל.

 

הבעיה שלך שאתה לא יודע ובכל זאת תוקף.

 

הסברתי לך כבר - אתה לא רוצה לוח שעונים דיגיטלי?! אבל רוצה טיפו - תקנה טיפו SX.

 

זהו דגם שיש בו את כל האיבזור החשמלי אבל ללא הלוח שעונים הדיגיטלי שמילא שאינו יפה אך גם נוטה לא להאריך חיים.

 

ובנוסף אני לא מבין מה התרעומת? אז מה אם אמרו לך שהרכב לא אמין (כי הוא באמת לא אמין), אני מציע שתרגע קצת ואז תבין שאף אחד פה לא עובד אצלך.

 

ואח"כ גם תלמד לקרוא ולהפנים מה שאומרים לך.

פורסם

אני קורא ואני מפנים... מההפנמה גם מגיע הידע שלי...

 

אז יש כזה דגם sx? הכל כמו בדיגיטלי רק לוח שעונים אנלוגי? ומבחינת המחיר, אותו מחיר? יותר יקר? יותר זול? (אני יודע שלא מדובר בהבדל גדול אבל ברמת העקרון...)

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

היתה לי SX שנת 94 ידנית.יש בה רק שתי חלונות חשמל אבל הגה כוח מזגן נעילה מרכזית ו..זהו אני חושב.

 

אחלה רכב תקנה ותהנה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

ננסה לעזור,ונעשה קצת סדר בדגמים.

ראשית,חבל שלא ציינת מאיזה שנה אתה מחפש טיפו.כי יש שוני בדגמים.

הדגם בעל לוח המחוונים הדיגיטלי שנקרא DGT(לא DIGIT,פשוט השם היה תפוס ע"י סיטרואן...)יובא לארץ עד שנת 92',או אז עברה הטיפו והטמפרה מתיחת פנים קלה ששיפרה בעיקר את הבטיחות הפאסיבית.

הדגם הבסיסי נקרא M(קיצור של MEDIA)והגיע עם הגה כוח ומזגן בלבד.

הדגם המהודר יותר נקרא SX וכלל בנוסף חלונות חשמל קדמיים,נעילה מרכזית ומד סל"ד.

יובאו גם דגמי 2.0 אוטומטיים שניקראו GT.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה חן!

 

אמממ קודם כל, נכתב על ידי בהודעה הראשית

''ואני מעוניין ברכב עם מנוע 1.6 מעל שנת 92 (תלוי במצב) וגיר ידני''

 

כמו כן כתבתי על ה GT שחקרתי אותה לא מעט

'' ועוד משהו שמשך אותי זה דגם ה gt (מנוע 2.0 ו 8 שסתומים שמגיע רק כאוטומט בארץ)

מה שמבאס שיש את הרכב רק כאוטומט עם מנוע לא חסכוני במיוחד, אבל יש דגמים עם סאנרוף מקורי, ג'אנטים מקוריים, מושבים נוחים מאוד... הרכב נראה מושך מאוד השאלה אם שווה לוותר על ידני בשביל מה שציינתי?

ראיתי אחת מוסבת לידני למכירה ומעניין כמה זה עלה לו... אבל זה לא לעניין פה.''

 

אני חושב וחושב עליה, אולי שווה אוטומט וכשיהיה כסף להסב לידני? פנים הרכב נראה מעולה, המושבים נראים נוחים מאוד + לחלקן יש סאנרוף וג'אנטים מקוריים

לרוב גם היד של ה GT האוטומטית היא 2-3 ולא יותר מזה וגם הק''מ לא עובר ברוב המקרים את ה 120 אלף...

 

אם נוסיף לטיפו רגילה סאנרוף, ג'אנטים (אפילו שהם מקוריים) , מושבים נוחים ועוד נקבל סכום מעבר ל 14 אלף זה בטוח.

 

בכל מקרה אין דגם גם עם חלונות חשמל מאחורה?!

 

מה עם כריות אויר? אין דגם עם ABS? זה לא הכרחי אבל מעניין עד כמה איבזרו את הרכב מבחינת בטיחות, למרות שזה לא ממש קריטריון לרכב בתקציב 14K

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

בטיפו שלנו (DGT) הבעיות חשמל היחידות שהיו (לפי מה שאני זוכר) הן הממסר של המזגן, וחוט שנקרע ומצבר נגמר(בלאי)

 

ישן), בטיפו הדיגיטלית שלנו הייה קצר, (בגלל שהכל היה דיגיטלי), משהו התחרפן שם והיא נשרפה :(

 

האוטו מאוד נוח ויציב, חזק, מרווח, 2 ח"ח, ה"כ , נ"מ, מזגן מקורי..בכל מקרה בהצלחה..

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...