Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אליפות חברי CARSFORUM בקארטינג.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אל תתנפח אדון אילן טורבו. הרי הנשא נטחן כבר רבות , תריץ חיפוש...

להיפגש בקארטינג בדרך שהצעת זה לא ריאלי... הסיבות נעוצות בתגובות של כולם.

haters will hate

פורסם

הבהרה

 

1. אני העלתי את הרעיון.

2. אני הבאתי הצעת מחיר.

3. אינכם חייבים להסכים.

4. יש כמובן לדעת ,כמה אנשים רציניים באמת,המעוניינים להשתתף באליפות.

5. לא אמרתי שהמקום סגור ושם זה יתקיים, פשוט הבאתי הצעת מחיר.

6. נגבש חברי פורום רציניים, שמעוניינים להשתתף, תעלו הצעות מחיר.

7. בואו נראה איזה מסלול, נותן מחיר טוב יותר-ונתמקד במסלול 1.

8. נגבש מקום- וקבוצה של חברי פורום /משתתפים.

9. נציגים, ילכו ויסגרו מקום,יום,שעה(תאריך).

10. ושיהיה לנו בהצלחה.

 

שוב, מי שמעונין באמת להשתתף אנא שישרשר את שמו -כאן.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

דבר ראשון

אם כבר מרוץ קארטינג ראשון של האתר אז שיהיה בנתניה כאשר יאשה יהיה שם (רוב החברים יודעים כמה העניין כדאי !!!

לגבי מחיר אז הוא גם יכול לסגור ויום אידיאלי +שיהיה אחמ"ש ,

מה גם שיש חניה גדולה +אישית לכולם (אם נקבע לשעה מסוימתאז ניתן לנעול את השער)

 

בעד נתניה בגלל כל הסיבות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לאילן: כל הכבוד על היוזמה, אבל המחירים יקרים משהו. (כאילו, מה ההנחה? לקבוצה הייתי מצפה ליותר זול). גם לגבי רחובות - אם אנחנו קבוצה זה אמור להוזיל את המחיר ולא להעלות אותו בחמישה שקלים.

 

ולגבי הנושא עצמו: אני בפנים. בעזרת השם ובעזרת קצינת הניהול.

פורסם
דבר ראשון

אם כבר מרוץ קארטינג ראשון של האתר אז שיהיה בנתניה כאשר יאשה יהיה שם (רוב החברים יודעים כמה העניין כדאי !!!

לגבי מחיר אז הוא גם יכול לסגור ויום אידיאלי +שיהיה אחמ"ש ,

מה גם שיש חניה גדולה +אישית לכולם (אם נקבע לשעה מסוימתאז ניתן לנעול את השער)

 

בעד נתניה בגלל כל הסיבות.

 

ממש לא מומלץ בתור פעם ראשונה

זה מסלול של מיקצוענים בלבד !!

כשיאשה היה שם בפעם האחרונה הוא כינה את כולם כהומואים, אז זה אומר כמה צריך להיות גברים כדי לינהוג שם.

לגבי החניה, אחלה מקום לדעווינים ודוועפרה (שזה 2 הדברים הכי חשובים בחיים)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רחוק מדי בשבילי, טורבו. אבל כל הכבוד על המאמץ.

אני בעד נתניה ויאשה או רחובות וגרשון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
רחוק מדי בשבילי, טורבו. אבל כל הכבוד על המאמץ.

אני בעד נתניה ויאשה או רחובות וגרשון.

 

1. תודה

2. הצעת מחיר מקארטינג נתניה ו/או רחובות , יתקבלו בברכה.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

זה

"דברים שרואים מכאן לא רואים משם"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם כבר

"דברים שרואים מפה, לא רואים שולחן"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...