Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אליפות חברי CARSFORUM בקארטינג.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא חושב שפתח תקווה עדיף-אם כבר מדברים על מסלול טכני...

הקטע גם הוא לא לארגן - זו לא בעייה...השאלה החא ההתחיבות של האנשים לבוא כי אם אתה סוגר מקום אתה משלם גם אם באים 150 איש או 3....

אני חושב שעדיף קודם לאסוף כסף ורק ככה נראה כמה אנשים רציניים

רוי

פורסם

חברי פורום יקרים

 

1. רבותיי ערכתי מספר בדיקות,וקבלתי הצעת מחיר.

2.רק הרציניים ביותר, המעוניינים להשתתף,מוזמנים לשרשר את שמם.

מי שרוצה לברבר -זה לא המקום- תודה.

 

הנדון: הצעת מחיר לתחרות קארטינג - מאת: אלפא קארטינג קניון קרית ביאליק.

 

ישנם 3 אופציות לקיום האירוע( המינימום שדברתי עליו = 30 משתתפים):

 

1.מרוץ חוייתי - עלות 85 ש"ח למשתתף.

2.מרוץ ליגה - עלות 135 ש"ח למשתתף.

3.מרוץ סיבולת(שליחים) - עלות 185 ש"ח למשתתף.

* המחירים אינם כוללים מע"מ.

 

 

מרוץ חוויתי

 

1. הדרכה,חמידת חוקים,זכויות וחובות, משמעות הדגלים ובתנהגות בזמן מרוץ.

2.מקצה ראשון: כל נהג עושה הקפות ומקבל תחושה לגבי נהיגת מרוצים.

מדידת זמנים לקביעת ההקפה המהירה ביותר .

3. מקצה שיפור ביצועים ,לאחר הכרת הקארט, מקצה נוסף בו משפר המשתתף את

זמן ההקפה.

4. למקצה גמר עולים הנהגים שביצעו את מירב ההקפות בזמן הקצר ביותר.

5. חלוקת מדליות והתזת שמפניה כמיטב המסורת למנצחים.

 

מחיר: 85 ש"ח למשתתף- לא כולל מע"מ.

 

 

מיני ליגה

 

1.הדרכה: למידת חוקים,זכויות וחובות,משמעות הדגלים והתנהגות בזמן מרוץ.

2.מקצה מדידת זמנים: כל נהג עושה מס' הקפות להכרת המסלול

לקביעת ההקפה המהירה ביותר.

3.מקצה חצי גמר, כאשר כל המשתתפים משפרים את ביצועיהם

על מנת לעלות למרוץ הגמר.

4.מרוץ גמר, למשתתפים שהגיעו להישגים הגבוהים מבין כולם.

5. חלוקת מדליות -ושמפניה למנצחים.

 

מחיר: 135 ש"ח למשתתף -לא כולל מע"מ.

*ניתן להזמין כיבוד הכולל שתיה חמה/ קרה , ומאפים לאורך כל האירוע

בתוספת 15 ש"ח למשתתף.

 

 

מרוץ סיבולת (שליחים). מותאם לקבוצות גדולות(תלוי בהענות שלכם).

 

1. הדרכה: למידת חוקים,זכויות וחובות והתנהגות בזמן מרוץ.

2. מקצה הכרות ומדידת זמנים: כל נהג עושה מספר הקפות לשם הכרת הקארט והמסלול.

כדי לקבל תחושות -וכמובן מדידת זמנים לקביעת ההקפה המהירה ביותר.

3. חלוקה לקבוצות: לאחר מדידת הזמנים ,המשתתפים מחולקים לקבוצות מעורבות

כלומר: איטיים ומהירים, וכל קבוצה מקבלת קארט .

4. מרוץ: נהיגה רצופה, תוך כדי החלפת נהגים בקבוצה.

5. קבוצה שצברה את מירב ההקפות -מנצחת.

6. חלוקת מדליות ושמפניה.

 

מחיר = 185 ש"ח למשתתף.

 

* ניתן להזמין גביע בתוספת של 100 ש"ח (בהתאם לגודל).

 

 

 

רבותי לפי ההענות-ומס' המשתתפים - נראה אם זה יצא לפועל.

 

 

גילוי נאות:

 

אין אני נמנע על צוות עובדי אלפא קארטינג.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לדעתי מירוץ "F1" יהיה הכי טוב..

מקצה מדידת זמנים

חצי גמר

גמר

יש אפשרות לכמה גמרים אם יש יותר מידי אנשים..

ולגבי המיקום לדעתי יהיה נוח לכולם במרכז, יהיה קצת קשה להגיע לקרית ביאליק...

וכשחושבים על זה אני חושב שרחובות הוא הכי טוב...(ולא אני לא קשור לשם או גר שם)..

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

קריית ביאליק זה קצת רחוק מידי להרבה מאיתנו... בעיקר אנשים כמוני מאיזור ירושלים..



 

אני חושב שהפשרה הכי טובה זה רחובות. (וזה גם המסלול הכי טוב)

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ממש לא - הראיות אצלי על המחשב...

 

אבל בוא נעזוב בצד. מישהו מעוניין באמת לעשות רשימות של מי בא מי לא בא תאריכים וכל מה שקשור?

(אני לא מציעה את עצמי - אני עסוקה מדי בלימודים... צטערת...)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
חברי פורום יקרים

 

2.רק הרציניים ביותר, המעוניינים להשתתף,מוזמנים לשרשר את שמם.

מי שרוצה לברבר -זה לא המקום- תודה.

 

 

 

 

 

רבותי לפי ההענות-ומס' המשתתפים - נראה אם זה יצא לפועל.

 

 

.

 

 

תסבירו לי, מה לא מובן מהכתוב לעיל :?:

אילן פ ייביש - turbo


×
×
  • תוכן חדש...