Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אליפות חברי CARSFORUM בקארטינג.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם ככה - חבל לכם על הזמן - חראם על הפנים היפות שלכם
למה, את נושכת? :lol:

 

 

ולגבי ההצעה... רעיון טוב, השאלה היא מה תהייה ההיענות... מצד שני אם הרבה ירצו לבוא אז יתכן שיהיה צורך לפרוס את זה על פני כמה ימים או פתרון אחר...

 

 

לפי דעתי כדאי לבצע סקר שבו כל אחד שמתכוון להגיע (אבל רק מי שבאמת חושב שהוא יגיע) יצביע באיזה מקום הוא מעדיף לערוך את המפגש, באיזה יום וכדומה וככה לפי זה ניתן יהיה לדעת איפה ומתי, וגם כמה אנשים יגיעו ואז כבר להתחיל לארגן את זה...

פורסם

[המלצה]

אם כבר קארטניג, מישהו כאן ביקר באלפה קארטינג חיפה?

עריכה:

ביקרתי שם בערך 6-7 פעמים, התוצאה הכי טובה שלי שם זה 28 שניות[הקארטינג לא היה פתוח-לפי מה שהבנתי רק למי שיש "רשיון" קארטינג אז פותחים את הקארט]

בסה"כ מקום די מקצועי רק חסרונו של בעל הבית ניכר במקום כיוון שה"מרשלים" עושים מה שתמחשק להם כל הזמן.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

בחיפה יש מסלול טכני יחסית, אבל ההגה מאוד קשה והכיסאות גורמים (לי לפחות) כאבי גב.

לפי דעתי רחובות הכי נחמד, לאחר מכן פתח תקוה/נתניה.

אפשר גם הרצליה, אבל ההבדלים בקארטים שם יכולים לשגע פיל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בחיפה יש מסלול טכני יחסית, אבל ההגה מאוד קשה והכיסאות גורמים (לי לפחות) כאבי גב.

לפי דעתי רחובות הכי נחמד, לאחר מכן פתח תקוה/נתניה.

אפשר גם הרצליה, אבל ההבדלים בקארטים שם יכולים לשגע פיל.

אכן,הקארטים די שחוקים שם כנ"ל מצבם של הכסאות. ההגה לפי מה שהבנתי בקארט-אמור ליהיות קשיח ברמה כזו.

גם הייתי בקארט OUT-DOOR בראש העין,חוויה אחרת לגמרי מנסיעה בתוך מבנה.

לפי מה שהבנתי שם מאחד האנשים-הוזמנו קארטים חדשים והם אמורים להגיע בקרוב.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

רק תעשו טובה גדולה, רק לא ביום שבת......

 

תודה.....

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם
קודם צריך אוטו כדי להגיע לקארטינג :roll:

ובשביל אוטו צריך רישיון ,

 

ככה שכבר חצי מהפורום ירד מהפרק... ( ילדים / שלילה )

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ובשביל אוטו צריך רישיון ,

 

ככה שכבר חצי מהפורום ירד מהפרק... ( ילדים / שלילה )

 

:lol:

יאשה, תהיה מועיל ותמצא לי אוטו!

אני אפנק אותך עם הבחורה מהפרופיל :wink:


×
×
  • תוכן חדש...