מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מגבר מונובלוק JL AUDIO במצב מעולה, לא נעשה במגבר שימוש כשנה. מחיר נדרש: 1200 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Outlaw, -
- 0 תגובות
- 636 צפיות
wofer של eton מהסדרה הכי גבוה adventure mid range של focal W3 טויטר eton 280. מוכן בהחלפה בסט 2W היכותי ברמה של MLK165. 0525938116 אולג אני יהיה במפגש השבןוע בתל אביב.
הודעה אחרונה מאת zuza, -
- 1 תגובות
- 889 צפיות
רדיודיסק עם איכות סאונד מדהימה,תאורה כחולה מרהיבה,פיצ'רים וכולי. מעונין החלפה על פיוניר 6000UB או כל סדרה מעל 5000 המחיר לקניה הוא 600שקל וגמיש כמובן. אני מלוד,052-2036499 ג'ינו.
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
מגבר רוקפורד 1000bd נותן 1000 ב-2 אום ו500 ב-4 רוצה עליו 1100 גמיש סאב סרווין ווגה vmax 122 שתי סלילים של 2 אום 500 רמס אם תיבה 27 ליטר (הוראות יצרן) רוצה עליו 400 לא גמיש 0543388949 זמין כל הזמן
הודעה אחרונה מאת mikemsg, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
Rockford Fosgate Prime R3004 50X4 Watt RMS (בפועל מוציא 60+ לערוץ). מחיר מצחיק- 500 שקלים. מידריינג'ים- Focal Utopia BE 3W2 בין המידים המבוקשים והטובים בעולם. 1500 שקלים. ישראל- 050-8786669.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
2 קומפוננטים מורל דוטק אוביישן 6 + 2 רמקולים 6X9 מורל טמפו + מגבר 5 ערוצים crunch 1300v+סאב הייפוניקס זאוס 500RMS+רדיו דיסק פיוניר deh-p4950mp ללא חיווט .. נמכר עקב מכירת הרכב הכול עובד מצידי תבדקו לפני שאתם קונים יש למערכת הזאת שנה , שנה וחצי היא שמורה כחדשה יש לי אפילו את האריזות של הרכיבים !! דורש עלייה 2500 שקל . לעוד פרטים : 0524745877 אם אני לא עונה או לא זמין תשאירו הודעה . אלירן
הודעה אחרונה מאת -eliran-, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מדובר במערכת מולטימדיה המתאימה לרכבי VAG (VW SKODA וכוו... תואמת את המראה המקורי של הרכב ונותנת אופציות שלא קיימות במכשיר המקורי. המכשיר קורא את כל סוגי הקבצים DVD DIVX MP3 וכל שאר הפורמטים . בנוסף יש גם מערכת ניווט I GO 8 מובנת. ודיבורית בלוטוס מקורית. הצגה של בקרת האקלים על גבי צג המכשיר . מכשיר ברמה גבוהה מאוד. היה מורכב על הרכב חדש כשבוע וחצי בלבד. מחיר מציאה לרציניים בלבד!!! טלפון:0542097874
הודעה אחרונה מאת yossi88, -
- 0 תגובות
- 973 צפיות
איטום לרמקול בלבד נקנה אך לא שומש חדש באריזה במחיר סמלי של 50 שקלים. מאיזור הצפון. עידו. 0526025059 http://www.dynamatstore.com/index.php?l=product_detail&p=102
הודעה אחרונה מאת IdoK21, -
- 1 תגובות
- 873 צפיות
למכירה DVD של JVC במצב מצויין כמובן גם MP3 עם יציאה ל2 מסכים. במחיר 500 שח (עלות של חדש 2400 ) יש לי גם רדיו דיסק של פנסוניק דגם מסך חשמלי נופל במצב מצויין במחיר של 300 שח (עלות של חדש 1100) אני מהמרכז הכל עובד הכל תקין- ניתן לבוא וליבדוק. 0523070993 רז...
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 0 תגובות
- 593 צפיות
ברשותי רדיו דיסק מקורי חדש באריזה rcd 510 premium 8 לרכבי פולקסוואגן חדשים במחיר 2000 ש"ח טל, 0523763063 שמואל
הודעה אחרונה מאת mulinx, -
- 0 תגובות
- 792 צפיות
חברים יקרים, בשנת 1998 כשהייתי בן 20, קניתי לי מערכת דאבן דין של אלפיין 3DA-W882. אני מציע אותה למכירה בפורום זה. עברו הרבה שנים, אך היא צריכה להיות במצב טוב כי מעט מאוחר יותר בשנת 2001 קניתי את הציוד הבא שכולו מוצא למכירה בפורום זה: 1. Rockford fosgate 8340 עם שלט 2. ציינגר 8 דיסקים Rockford fosgate 8810 3. סאב וואפר Rockford fosgate 12 inch + תיבת תאודה. 4. מגבר rockford fosgate punch 100 ו- Alpine mrv f305 מותקנים על גבי פלטת עץ מחופה משנת 2004, כשהחלטתי שליסינג משפר את איכות החיים הציוד הנ"ל שמור וכעת אני מציע אותו למכירה. הציוד ישן אבל נשמר בתנאים טובים (בארונות ובמחסן ביתי). אני מעוניין למכור את כולו או פריטים בודדים למרבים במחי…
הודעה אחרונה מאת liberzon, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
סאב וופר 12 +תיבה למכירה למעוניינים 400 שקל ללא שימוש נמצא אצלי חודש 0523974654 איזור ראשון לציון
הודעה אחרונה מאת tomerp3385, -
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
למכירה סט רמקולים של Hertz DCX 690 180W הרמקולים חדשים וסגורים בקופסה (לא "כמו חדשים"), שלא נפתחה אף פעם. 550 ש"ח ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-6969000
הודעה אחרונה מאת Casper_2001, -
- 1 תגובות
- 805 צפיות
שלום, אז יש לי מגבר אחד של JBL GTO4060 מוצהר 4*55 RMS המחיר של חדש הוא: 1050 ש"ח http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=472853 אני רוצה 650 ש"ח וסאב של ROCKFORD P1 הסאב 10" בא אם תיבה אתומה, הסאב 300W ו 150 RMS המחיר שלו חדש הוא: בהרך 550 בלי תיבה !! http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746870 אני מבקש אליו 500 ש"ח כל המערכת הייתה מותקנת אצל חברה שפשוט החלתתי לשפר לה קצת את המערכת. כל הציוד עובד מצויין (יש בסאב מכה קטנה אבל היא לא משפיעה בכלל על הסאונד ) אפשר לבוא ולשמוע ! ויש עוד מגבר אחד של PULSE AUDIO דגם BA-2200 מוצהר 2*60 RMS מוכר אותו ב100 ש"ח (המגבר עובד) (אבל נירא לי שהסיכויים שלו להמכר 0) המגבר בן כשנתיים כל הזמן שכב במחסן ! לפרטים 0…
הודעה אחרונה מאת ilusha121, -
- 0 תגובות
- 635 צפיות
הסאב הינו מהסידרה הישנה סאב עם צליל מדהים מגיע לתדרים מאוד נמוכים במצב מעולה ובמחיר מציאה כולל תיבה בנייה עצמית!!! הסאב בעל הספק של 1000W מקסימלי ו 500W RMS לפרטים להתקשר למספר : 0578164419
הודעה אחרונה מאת SHAHARS27, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
hu alpine 9856 תחנות הרדיו אי זוגיות כולל כבל חיבור מהיר לאייפוד/אייפון: 3 יציאות RCA שליטה על הסאב קורא mp3 ובמצב מצויין 800 ש"ח אני מנהריה בבקשה לא בשבת אבי 0522972100
הודעה אחרונה מאת bik, -
- 0 תגובות
- 678 צפיות
פיוניר 1200W 400RMS זוג סלילים של 4אוהם. חיבור אפשרי ב2אוהם או 8אוהם לחילופין. מחיר 400שקל כולל תיבה גמיש מעט ומוכן להחלפות. לוד,ג'ינו. 052-2036499
הודעה אחרונה מאת glansfor, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
סאב HIFONICS HFI 12 במצב חדש מגיע עם תיבה אטומה מותאמת 300 ש"ח מגבר Crunch PZi 175.4 במצב חדש RMS @ 4-Ohms: 175W x 4-Ch RMS @ 2-Ohms: 250W x 4-Ch RMS @ 4-Ohms: 500W x 2-Ch 400 ש"ח מגבר Kicker KX-200.2 85RMS x2 בפועל מוציא יותר צריך תיקון של אחת היציאות ה+ של אחת היציאות צריך הלחמה מחדש ללוח עניין של 80 שקל לאחר בדיקה 200 ש"ח מחירים סופיים ירד מהרכב עכב מכירה ופשוט אין לי כוח להתקין ברכב החדש אלכס 054-8036383 חיפה אם אני לא עונה אז אפשר לשלוח sms ואני אחזור אליכם
הודעה אחרונה מאת CiViC91, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
הרכיבים שלי פרטיים מהרכב שלי ומי שרוצה מוזמן לשמוע אותם עובדים . 1 .מגבר אודיסוון LRX1.1 מונו שמפעיל בכבוד רב שני סאבים של הרץ היי אנרג'י 12 אינץ שאגב גם הם למכירה. 2.דואל מונו של ג'נסיס אם תעודת לידה וקרטון שלו שמור כמו חדש. 3. סט קומפוננט מורל לימיטיד אידישן 3 חלקים המיד שודרג לCDM54 יש אפשרות אם קרוס וגם ללא קרוס. 4.HU אלפיין 9887 שמור ברמות מתורפות כמו חדש. 5.שניי סאבים של הרץ היי אנרג'י HX300 12 אינץ בא בתצורת של סליל 1 4 אום. כול הרכיבים כחדשים ותינתן אליהם אחריות בכתב וחתימה שלי מיום הרכישה למשך שנה1. לפרטים ניתן ליפנות אליי בפרטי או בפלפון 0508683083. בברכה יחיאל.
הודעה אחרונה מאת יחיאל, -
- 1 תגובות
- 926 צפיות
רדיו דיסק של KENWOOD דגם חדש נקנה ממש לפני 4 חודשים כולל שלט, קורא צרובים, כניסת USB ו AUX וגם ניתן לחבר את האייפון לUSB וזה יקלוט את השירים ותוכלו לדפדף בהם דרך המכשיר ולא דרך האייפון. הרדיו דיסק במצב מעולה נמכר אך ורק עקב קניית רכב חדש שבו אני שם דאבל דין. המחיר שבו קניתי את הרדיו דיסק הינו 650 אני רוצה עליו 350. רמקולים של JBL בגודל 6X9 דגם 938 לא היו בשימוש כמעט ממש בקושי חודשיים והיו מחוברים למגבר איכותי של JBL ולא שרפתי אותם ולא העלתי תווליום גבוה אין מה לדאוג בכלל הם פצצה והם נשמרו בתוך נייר פצפצים אטום מרגע הוצאתם. רמקולים פצצתיים חזקים ביותר ואיכות שמע מדוייקת מאד חשוב לי הקטע של המוזיקה ברכב ושמעתי הרבה מאד רמקולים (שאותם חיברתי לאותו מגבר עם אותן…
הודעה אחרונה מאת arielias, -
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
לרגל קבלת רכב חדש מהעבודה פירקתי את הכל ואני מציע למכירה: טוויטרים של אומגה אודיו מדגם ODT-101 - מקבילים לסופרימו של מורל. לא צריך להוסיף יותר מזה מחיר - 700 http://www.omega-audio.co.il/product/66766,3314,25228.aspx מגברי סאנדאון: 100.4 - 4 ערוצים, הגביר אקטיבית. מחיר - 1300 1000d - מגבר מונו מעולה, מאוד וורסטילי מחיר - 1300 יחידת ראש של אלפיין: 9887R אחד מהHU הטובים ביותר, תומך ב 3way , כמובן שתומך בתדרים בארץ, ממיר מתח חיצוני שלט והכל מחיר - 1300 סט Phase Evolution CFS 165.25, חפשו ביקורות עליו. נתונים: Nominal Power handling: 100 Watt Max. Power handiling: 150 Watt Impedance:4 Ohm Frequency response: 32 - 32.000 Hz lower cu…
הודעה אחרונה מאת bassboost, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חדש בקרטון. נרכש בארצות הברית, מתאים לתדרים אירופה בהגדרות המכשיר (לא צריך כיול מעבדה וכו). הורכב לשבוע ופורק על ידי יוסי אלפיין. החלטתי להישאר עם האלפיין מדיה רסיבר שהיה לי. מחיר 2000 שח, נמוך ממה שעלה לי ונמוך משמעותית ממה שמוכרים בארץ. כל הקודם המחפש את הדגם הזה זוכה. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רדיו דיסק אלפיין 9833R במצב מצויין + שלט - 1100 ש"ח סט קומפוננט RAINBOW DREAMLINE DELUXE 6.5 במצב חדש כולל אריזות מקוריות - 550 ש"ח מגבר GENESIS PROFILE 4 במצב חדש לחלוטין וללא שום סימן או שריטה עבד כחודש - 1100 ש"ח סאב בתיבה מקורית RAINBOW HAMMER 10 INCH מחיר 750 ש"ח אני מאיזור הצפון מגיע מדי פעם למרכז טלפון 052-2975082 דודי כל הציוד שמור מאד ובמצב כמו חדש
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סאב 15 fi btl 2000 rms...יכול לספוג הרבה יותר.בין הסאבים החזקים בארץ.הסאב עבר תיקון במעבדה.! מחיר-1800כולל תיבה מקצועית. מגבר מונובלוק: hifonicks 2000d מגבר במצב מצויין.מחיר-1700. קבל 5fard-150 שקל כבל 0gauge 5 מטר כולל בית פיוז מקצועי של רוקפורד.מחיר- 300 שקל. מגבר 2 ערוצים jbl 60.2 מחיר:200 שקל. תינתן הנחה משמעותית למי שיקח מספר פריטים. הציוד יושב אצלי המון זמן בבית וחייב להמכר. לפרטים נוספים: נאור 0509323807
הודעה אחרונה מאת naorkicker2, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
RCD 510 + קיט בלוטוס למכירה. הכל כרגע מורכב תקין וחדש ניתן לשמוע ולראות. האוטו בין חודשיים אז כמובן גם המערכת והבלוטוס קיט עם הגירסא האחרונה נקנה לפני חודש. למעוניינים - נא ליצור קשר בהודעה פרטית מוכר במכיר שפוי
הודעה אחרונה מאת sagishwartz, -
- 0 תגובות
- 573 צפיות
דגם ישן אבל עובד מעולה עם יציאת RCA אחת במצב טוב ותקין 150 ש"ח 0546519138
הודעה אחרונה מאת RENAULT 5, -
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מגבר נאקמיצ'י, יש את הקופסא שלו. http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=673 900 ש''ח סט קומפ' של מורל מדגם אייבריד אוביישן 6 - היה מורכב כחצי שנה ומהם 3 חודש ללא הגברה כלל, וגם שהוגבר היה על גיין נמוך. תנו הצעות הגיוניות. ליאור 0543046160
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
- 3 תגובות
- 885 צפיות
מגבר וסאב למכירה לצורך שדרוג חדשים בני חודשים מגבר פולס אודיו BA2900 וסאבופר של היפוניקס HFI12D4 עם תיבה אטומה וגריל 4 מוטות ניקל מחירים תציעו .. מאזור המרכז יצירת קשר בפרטי
הודעה אחרונה מאת NewRider, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 581 צפיות
רדיו דיסק מצב מצויין 400 ש"ח אזור ראשון לציון תצוגות דולפינים 0528908441
הודעה אחרונה מאת fiesta xr2, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה שני סאבים של kicker cvr 400rms שני סלילים כל סליל שני אום(כל סאב בנפרד יכול לעבוד בחיבור סופי או ב4 אום או ב1 אום) כולל תיבה אטומה מרופדת מmdf עבה. מגבר מונובלוק יציב ב1 אום(כרגע מחובר לשני הסאבים) של audioquart מוצהר 1000rms ב 1 אום. כבל bassboost לשליטה בעוצמת הסאב שקניתי בנפרד. אני דורש 1500 על הכל. עובד מצויין ניתן לבוא לשמוע בכיף. אזור השפלה לפניה בפרטי תודה.
הודעה אחרונה מאת d.m,
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 226 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- andor
- 318i
- yossiaviel
- ypz
- אורי מ.
- malcishua
- נהג חדש תקציב קטן
- גולדן191
- Shaike.Zam
- DC10
- BoazB11
- nglancer
- meir_gi
- D4K
- David32
- flytomars
- פינדר
- Aviady001
- CRuzer669
- guy.a
- jpex
- שביט
- אליה
- itaimoto
- GKME
- BigMak
- אהרן ג
- elad18
- blackpolo
- פיזיקאי שימושי
- משה321
- david3692
- G. P. Magnus
- לב טוב
- FROGIE
- BRAVO_SX
- yoav911gt2
- פטרזר
- tan tan
- dorgo
- amosbmw
- Liquidator
- Alberrto
- Igalz
- zvit
- srool
- parnuk
- makatuvkan
- tohanov
- Jeka88
- itaysamurai
- sperial
- ArikB
- carsgo
