Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

ביום חמישי האחרון, הפביה קיבלה טיפול 60K, שכלל החלפת פלאגים ומסנן דלק.

בימים האחרונים (ז"א מאז הטיפול) היא צורכת יותר דלק (80 ק"מ על בערך רבע מיכל, בעוד שבדר"כ היא עשתה כ-200 ק"מ! על רבע מיכל).

 

מה הבעיה להערכתכם?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

רפי, מדובר ברכב שבחתימה :-P

פביה 16 שסת', מודל 02.

 

החליפו מסנן שמן, שמן, מסנן אוויר, מסנן אבקנים (לא ממש רלוונטי), מסנן דלק ופלאגים.

נעשה במוסך המרכזי של שקודה.

 

The Stinger, אני פוסל את עניין הנזילה... אם הייתה נזילה - הייתי רואה. :-)

 

חוץ מעניין צריכת הדלק - האוטו נוסע טוב וחלק יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הייתי בודק את סוג הפלאגים ששמו, יתכן והם תקולים\לא טובים מספיק (וזה שזה מורשה זה רחוק מלהיות ערבה לכך שהפלאגים מתאימים) תבדוק שכל חוטי ההצתה מוכנסים כראוי לכובעי הפלאגים (אצלכם זה לא קוייל נפרד כמו במנועים הרציניים יותר נכון ?) בקיצור לעבור על הכל מהכל, לבדוק מסנן אוויר אם הורכב טוב ונכון (בפאביה המסנן הוא מין משולש כזה שבדרך כלל קשה להכניס בדיוק למקום והרבה פעמים דופק אחת יושבת לא טוב

פורסם

אוראל, קודם כל עדיף שלא תסתמך על המדיד, יכול להיות שהוא תקול (כמו שקרה אצלי בפולו) לכן מלאו מיכל מלא, סעו מרחק מסויים, מלאו שוב מיכל מלא, וחלקו את מס' הק"מ במס' הליטרים שמילאתם.

 

אגב, אם בוצע טיפול 60K לא צריך להחליף במקרה רצועת טיימינג?

 

איתמר ג'ורג'

פורסם
הייתי בודק את סוג הפלאגים ששמו, יתכן והם תקולים\לא טובים מספיק (וזה שזה מורשה זה רחוק מלהיות ערבה לכך שהפלאגים מתאימים) תבדוק שכל חוטי ההצתה מוכנסים כראוי לכובעי הפלאגים (אצלכם זה לא קוייל נפרד כמו במנועים הרציניים יותר נכון ?) בקיצור לעבור על הכל מהכל, לבדוק מסנן אוויר אם הורכב טוב ונכון (בפאביה המסנן הוא מין משולש כזה שבדרך כלל קשה להכניס בדיוק למקום והרבה פעמים דופק אחת יושבת לא טוב

חוטי ההצתה במקומם.

 

לגבי השאר - לא נוגע. האוטו ילקח למוסך לבדיקה.

 

תודה בכל מקרה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא יודע....

 

אם הוא כותב שהוא עשה על 1/4 מיכל 200 קמ, שבחשבון קשה ומסובך בשבילי יוצא 800 קמ' למיכל, אני כבר לא יודע אם זה בנזין (והוא רשם שהחליפו פלגים, לא פספסתי) או דיזל, או שעון מרחק מזייף, או איזושהי פנטזיה שלא מתממשת (800קמ למיכל זה צריך להיות הרכב הכי נמכר במדינה.

אולי הגדילו את המיכל? שמו עוד אחד? סתם..........:wink:

וואלה , איך 800 קמ' למיכל?

או 200 קמ' ל1/4 מיכל ועוד כל 1/4 "עושה" 100 ....

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוראל, לפי דעתי תבדוק את צריכת הדלק לפי השיטה הישנה והטובה של איפוס בזמן תדלוק ובדיקת ליטרים חלקי קילומטרים בזמן התידלוק הבא. שום מחשב או מחוון יהיו מדוייקים כמו השיטה הזו.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דני, אלה דבריו של אבי, אל תאשים אותי :wink:. מיכל מלא (כולל הרזרבי) זה 54L.

אבי נוהג מאוד מאוד רגוע והוא עושה 700 ק"מ על מיכל מלא.

 

כנראה שהוא הגזים מעט עם הנתונים שמסר לי... אך גם אימי מתלוננת שהאוטו צורך יותר דלק (ע"פ המחשב דרך והע"פ הקלות שבא מד הדלק יורד).

 

כמו שאמרתי - ניקח את האוטו לבדיקה במוסך, כדי להיות רגועים.

 

ושוב, תודה לכולם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...