Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

חיברתי את הלנטיס (96, 1.8 ) למחשב דיגנוסטיקה וקיבלתי קוד תקלה

P1170 HO2S 11

אני מבין שיש בעיה בחיישן חמצן אך לא ידוע לי מה בדיוק התקלה למישהו יש מושג?

 

תודה מראש

פורסם

בעקרון הקוד תקלה שהמחשב קורא מתייחס לסליל חימום של החיישן, אתה יכול עם רב מודד למדוד האם יש התנגדות בסליל חימום ולפי זה תדע בוודאות האם נוצר נתק.אם זה חיישן שלוש חוטים אז יש אחד שחור ושניים לבנים , זוג הלבנים זה החוטים של הסליל חימום.

פורסם

קיבלת עוד קודים חוץ מהקוד שרשמת ?

 

והיכן חיברת את הרכב למחשב ? במוסך מורשה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה הקוד היחיד שקיבלתי.

 

חיברתי את זה למחשב יעודי מיוחד שהבאתי מחו"ל (מתאים לכל סוגי הרכבים והפרוטוקולים).

פורסם

איך קוראים למחשב הזה שמתאים לכל הרכבים ולכל הפרוטוקולים?

 

למיטב ידיעתי לא רק שאין כזה, גם לא יהיה בשנים הקרובות.

 

אז אולי יש משהו שאני יכול ללמוד ממך, באמת!

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
בעקרון הקוד תקלה שהמחשב קורא מתייחס לסליל חימום של החיישן, .

אני חושב שזה חיישן הטמפרטורה ולא סליל החימום:

trouble code 11

fault location: intake air temperature (IAT) sensor

t11 323 bp.JPG

פורסם

טוב חזרנו לנקודת אפס.

בוא נתחיל מהתחלה מה הבעייה שבגללה בוצעה סריקת התקלות?

ולפי מה החלטת שזה החיישן חמצן, האם יש לך מלבד הסורק גם ספרות שאיתה מתבצע פרוש קוד התקלה?

פורסם

גם אותי מעניין באיזה מחשב אתה משתמש.

 

בכל מקרה, אני מחר אבדוק אצלנו מה אומר קוד התקלה שקיבלת.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שלום רב

קוד תקלה 11 הוא חישן טמפ\ צפיפות אוויר והוא נמצא על בית סנן האוויר

כדאי שקודם כל תבדוק שאין קרע בצינור הגומי שבין סנן האוויר לסעפת יניקה ( דבר שמאד אופיני ) ואחרי תיקון הקרע\ החלפת הצינור תאפס את המחשב ותבדוק שנית

לגבי קרע התופעות יהיו סלד לא יציב עד כדי כיבוי הרכב

לגבי חישן לא תקין כל הרכב יתנהג מוזר אפילו הגיר לא יעבוד נכון ולא יהיה כח למנוע

בברכה זיסו יוסי

פורסם

1. לדני לכל מי שהתעניין במחשב:

את המכשיר רכשתי בקנדה והינו תוצרת סין. (רכשתי אותו משומש מעסק שפשט רגל), להלן אתר הבית של החברה:

http://www.cnlaunch.com/english/index.asp

 

X-431 Auto Diagnostic Scan Tool e%5Fx431%2EjpgX431127%2Ejpg Super scan tool X-431 is the latest automotive

diagnostic product based on both automotive electronics

and information technology. Its open diagnostic platform

not only represents the world's leading diagnostic technology,

but also the future tendency and the ultimate solution.

 

:wink: לפי מיטב ידיעתי דני אין להם נציג בארץ..... אז נו יש לך פה הזדמנות עסקית!!!

 

2. התחברתי לרכב מתוך סקרנות ולבדיקת המחשב; חשדתי שיש בעיה בחיישן חמצן בשל צריכת דלק גבוהה ורעידות ברכב (קלות אומנם) ועליה וירידה בטורים ( לא קיצונית) שהופיעו רק לאחרונה, וקוד התקלה אישר לי את החשדות.

 

3. אם למישהו יש מידע נוסף אודות התקלה אשמח לקבל.

 

תודה מראש למגיבים.

פורסם

למי שהזכיר את קוד 11 מדובר על קוד תקלה של OBD-1 ולא OBD-2 ולכן לא מדובר על זיהוי הקוד שקיבלתי.

 

לפי OBD -2 :

P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed

 

ה 11 בסוף הקוד מתייחס ל : Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed

 

יש לציין שישנה עוד דעה לפיה :

P1170 = Engine shut off solenoid fault.

 

 

למישהו יש עוד רעיון לפיענוח הקוד?

פורסם

קוד 1170 במאזדה הינו חיישן חמצן , החלף אותו, אבל רצוי קודם לבדוק את החיוט שהינו תקין.

 

אם אתה באיזור שלי, קפוץ ואחבר סקנר שיוציא קודי תקלה גם בפרוטוקול של מאזדה

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...