Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב בני!

תתחדש!....אמממ..בעצם...תתיישן! :wink:

 

עכשיו השאלה היא מה עושה אדם שהגשים את כל החלומות שלו? :razz:

 

בהצלחה עם השיפוץ!

 

עידו.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מזל טוב כמובן.......יש ביבנה בשכונה הצבאית פלקון זהה....עומדת ברחוב לדברי הבעלים הוא מעוניין לימכור

 

בהצלחה.

מצחיק שנזכרת להגיד את זה אחרי הקנייה:lol: .

פורסם
בני ידידי

 

מזל טוב לרגל הרכישה החדשה :mm_yeah:

השאר את הצבע כך .

אל תשנה כלום, זה צבע של גברים אמיתיים.:beerchug:

 

ירון מאיר

נכון, ותמיד תוכל להוביל את שיירת מצעד הגאווה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מזל טוב! תתחדש, וואללה הגשמת חלום!:shock: עכשיו נשאר רק להשלים אותו למצב "מושלם", וזהו!

 

 

טוב, אולי גם אני אגשים את שלי, לפחות אחד מהם- נכון לעכשיו, אני יודע, איפה הם נימצאים, אבל לא מוכנים למכור לי את אף אחד מהם!:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אחד הדברים המאושרים ביותר אצל אספנים כמונו הוא היום בו הצלחנו לשים את ידנו על ה-חלום.

כשקניתי את הסוד אני מאמין שהייתה לי הרגשה דומה למה שאתה מרגיש כעת, ואני שמח בשמחתך!

 

ספר קצת על הרכב ומצבו, נראה שהוא התחיל שיפוץ ונעצר באמצע...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

חשבתי שאני לא בסדר אז הראתי לאבא שלי (אדם מיושב בדעתו לכל הדעות) את המוס ,ואז את ההודעה .

 

גם הוא לא הבין .....

 

 

יש לך מוס ....

 

 

וזה מה שעושה אותך מאושר....

 

 

נו ,עם החלומות שלי אני לא יכול דבר.......

 

כנראה שכולנו שרוטים.

 

 

בכל אופן מגניב שמצאת אותה ,מזל טוב ענק ויאללה לעבודה.

 

ועוד דבר אחד :

 

 

 

 

 

 

תחליף צבע!

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תודה תודה תודה לכל המפרגנים ולמפרגנת..

 

אז ככה

כשהייתי בן 12 וזה היה ב 1960, היתי משחית וגוזר את כל המגזינים של הוריי (אל תדאגו, מדובר רק על טיים ולייף) ואוסף את הפירסומות של המכוניות האמריקאיות.

ואז, בעצם בסוף 1959 היא הופיעה, העגלגלה, הנשית המתוקה הזאת ובעיקר בעלת הקווים הפשוטים.

התחלתי באינתיפדה להוריי שיקנו פלקון חדשה אבל אבא'שלי העדיף דווקא פורד אנגליה (והתחרט עליה קשות) ואימי כפיצוי לקחה אותי לסוכנות ברחוב המסגר וקיבלתי פרוספקט (עלון מכירה) ששמור אצלי עד היום והוא שסרוק בתמונה במסר הראשון בשרשור.

ועוד לא ראיתי פלקון..

ואז יום אחד אני חוזר מבית הספר והולך לאורך כביש החוף ומי באה מולי? נוסעת מכוון חיפה לכוון ת"א...לאיזה רכב קפאתי על עומדי ופלטתי..."פלקון" ואיזה צבע היה לה? אדום כמובן...

ועכשיו נער הייתי וגם זקנתי והגעתי לפלקון והנה היא ורודה. אבל הצבע הסופי שלה יהיה אדום כמובן לזכר אותה פלקון ולזכר הפלקון-של-אבא-של-נגה שחיזרתי אחריה רק כדי שתהיה לי הזדמנות לראות את האוטו...

אז זהו..הרכב לא עזב את הראש שלי ובכל הרשי עמדתי דקות ארוכות על יד פלקון 60...לא 61 (חמודה כמוה אבל גריל קצת שונה..).

מצב האוטו סביר, לא ידוע לי מצב המנוע אבל אני אמור לקבל אותו עוד כמה שבועות עם טסט ולאחר עבודות חשמל, מכונאות וכו' וכו' וכמובן, אדומה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

רוצה להצטרף לאיחולים!

 

מזל"ט עוד יצירה של פורד אמריקה זה בכלל חגיגה.

 

ובקשר לורד.

 

חבר שלי מהמועדון קנה פייירברד 68 .(אין הרבה כאלה בכלל בארץ) בכל מיקרה בעל הרכב בזמו צבע אותו בוורד, אז אחרי כל הבדיחות גאווה נולד לה השם LOVEBIRD , בכל מיקרה אדום בחירה מתאימה מאד של צבע!

בהצלחה. עכשיו יהיו לך שתי מכוניות אדומות להוטות בחניה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
לזכר הפלקון-של-אבא-של-נגה שחיזרתי אחריה רק כדי שתהיה לי הזדמנות לראות את האוטו...
יותר שטחי ממני....

מזל טוב על הרכישה!

בברכה,

גלעד


×
×
  • תוכן חדש...