Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב פניני חוכמה של המשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי בניגוד לעברות פליליות אין בעברות תנוע בהחרך כוונה .... לא תרצח משהוא מבלי להתכוון לזה אבל את עלול לעשות עברה מבלי להתכוון ...

 

חוץ מזה ... ביום חסר מזל אתה יכול לקבל כמה דוחות תנועה כמו כלום ....

אני מכיר משהוא שחתף שלוש דוחות בארוע אחד . והוא רק יצא מהנמל :-o

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כי בניגוד לעברות פליליות אין בעברות תנוע בהחרך כוונה .... לא תרצח משהוא מבלי להתכוון לזה אבל את עלול לעשות עברה מבלי להתכוון ...

 

חוץ מזה ... ביום חסר מזל אתה יכול לקבל כמה דוחות תנועה כמו כלום ....

אני מכיר משהוא שחתף שלוש דוחות בארוע אחד . והוא רק יצא מהנמל :-o

בסדר אני מבין אותך

אבל זה כרוני זה 61 עבירות

רישונו נשלל והוא בכל זאת צפצף על החוקים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

מתוך כתבה בערוץ השני על נושא זה, בעל הרכב שוחרר לביתו, ותנחשו כיצד הוא הגיע לבית?! כן בדיוק עם הרכב שלו!!!

במקום לעצור אותו במקום ולהחרים את הרכב הוא משוחרר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מתוך כתבה בערוץ השני על נושא זה, בעל הרכב שחרר לביתו, ותנחשו כיצד הוא הגיע לבית?! כן בדיוק עם הרכב שלו!!!

במקום לעצור אותו במקום ולהחרים את הרכב הוא משוחרר.

 

 

 

 

 

 

ל'

מסביר הרבה על החוקים "הנוקשים" במדינה! חרפה!
פורסם

לכל החכמים שיש להם הערות על עבודת המשטרה... נהג שנוסע 212 קמ"ש הוא לא נהג עבריין , הוא מטורף שיכול להרוג את הקרובים שלכם בכביש. וכן, במהירות בזו, הסיכוי שצמיג יתפוצץ הוא גבוה הרבה יותר מבמהירות סבירה כגון 130-140. אז תפסיקו לבלבל את ה***** ולפעמים לפרגן למשטרה שמורידה מטורפים כאלה מהכביש. כל הכבוד....!

פורסם

אותו נהג שהחליט לטוס במהירות כזאת צריך לפי דעתי לשלם קנס כספי, לשלול לו את הרישיון אם הוא לא שלול כבר ואם שלול אז להעריך את השלילה עוד יותר, לשלול לו את הרכב ולהכניס אותו למאסר.

I feel LEGACY

פורסם
בעל הרכב שוחרר לביתו, ותנחשו כיצד הוא הגיע לבית?! כן בדיוק עם הרכב שלו!!!
לפני מספר שנים חטפתי שלילה של חודש. בסוף החודש באתי לקחת את הרשיון שלי בחזרה מהמשטרה, הקצין שהחזיר לי את הרשיון יצא משם אחרי וראה אותי בדיוק מסדר את המנעול של האופניים לקראת הרכיבה הביתה (20 דקות ביום טוב). זה כנראה נורא הצחיק אותו לראות בן אדם מבוגר שאינו סיני רוכב על אופניים צ'וקומוקות בעיר והוא זרק לי שמותר לי כבר לנהוג.

כשהערתי את תשומת ליבו לכך שאם הייתי ניגש לרכב שלי ונכנס אליו זה סימן שנהגתי לתחנה בלי רשיון, הוא פתח עיניים ואמר "ואללה צודק! פתאום אני קולט כמה אנשים עושים את זה!".

משטרת התנועה לא מספיק מתוחכמת כדי לקלוט איזה זין זורקים עליה העבריינים הסדרתיים. יותר מעניין אותם להמשיך לדפוק דו"חות מאשר לדאוג באמת שהכבישים יהיו בטוחים.

בבתי משפט שופטים רחמנים בני רחמנים לוקחים את הרשיון לנהגים עם תיק נקי יחסית שנסעו 130 בכביש בין עירוני, אבל מחזירים את הרשיון לנהגי משאית שעברו פס לבן ושיש להם עשרות עבירות חמורות קודמות בגלל ש"זו הפרנסה שלהם". ואת זה ראית בעיניים שלי. :evil:

פורסם
לכל החכמים שיש להם הערות על עבודת המשטרה... נהג שנוסע 212 קמ"ש הוא לא נהג עבריין , הוא מטורף שיכול להרוג את הקרובים שלכם בכביש. וכן, במהירות בזו, הסיכוי שצמיג יתפוצץ הוא גבוה הרבה יותר מבמהירות סבירה כגון 130-140. אז תפסיקו לבלבל את ה***** ולפעמים לפרגן למשטרה שמורידה מטורפים כאלה מהכביש. כל הכבוד....!

זה עדיין לא נותן לגיטימציה לשוטרים עצלנים לעמוד ולמלא את קופת המדינה במקומות בהם ברור שייתפסו נהגים ממהרים.

 

נראה אותם עומדים ליד בית ספר בשעה שילדים יוצאים לכיוון הבית ,ואז אסיר את הכובע.

 

מלכודות לייזר הם ביטוי לעצלנות ומאובנות מחשבתית -לא יותר.

פורסם
אם הוא מרמלה אז הוא כנראה יותר בקטע של כספומטים.

ציטוט באופן חד פעמי ,כדי למנוע טעויות.

 

אוקיי , הבנו , ברמלה יש סוחרי סמים.

הם נוהגים ב.ב.מ.וו.

 

ניתן להמשיך לחידוד הבא.

פורסם
זה עדיין לא נותן לגיטימציה לשוטרים עצלנים לעמוד ולמלא את קופת המדינה במקומות בהם ברור שייתפסו נהגים ממהרים.

 

נראה אותם עומדים ליד בית ספר בשעה שילדים יוצאים לכיוון הבית ,ואז אסיר את הכובע.

 

מלכודות לייזר הם ביטוי לעצלנות ומאובנות מחשבתית -לא יותר.

שמר, אני באמת לא מבין על מה אתה מדבר...??? כאדם שכבר 3 וחצי שנים עוסק בנושא תאמין לי שזה לא קשור לעצלנות. קודם כל הקצינים הם שמחליטים מה תהיה הפעילות שלך, ואם אומרים לך להפעיל ממל"ז באותה משמרת, זה מה שאתה עושה, נקודה. חוץ מזה , מה מוכיח לך יותר מהמקרה הזה שמי שנוסע במהירות כזו הוא עבריין...???!!! הנה ההוכחה שמי שנוסע במהירות מ ט ו ר פ ת כזו יש לחובתו מעל 60 (!!) הרשעות קודמות. זה רק אומר שמי שמעיז לנסוע במהירות כזו הוא עבריין מטורף ומצויין שהוא יורד מהכביש ולא משנה כיצד, אם זה באמצעות ממל"ז אז שיהיה, העיקר שלא ינהג ליד אנשים תמימים שומרי חוק שרק רוצים להגיע למחוז חפצם...!
פורסם
סביר של-530 שנת 2004 יש צמיגים המתאימים למהירות של אוטובאן, השאלה אם לנהג בעל 61 הרשעות יש שכל לבדוק לחץ אוויר בצמיגים.

 

צמיגים בלחץ נמוך מדי יתחממו הרבה מעבר למה שהם מיועדים. העובדה המצערת שכמעט כל התאונות בכביש 6 נובעות מפיצוץ צמיגים, לכן לא צריך לזלזל במה שהשוטר אמר.

נכון...

 

בעצם יודע מה.. עזוב את הבחור... אפילו בפנצ'ריות ממלאים 'בערך'... בקורולה שהייתה לי מילאו לי 30 בלי לבדוק בכלל כמה צריך באמת, ובלי לשאול אותי אם בד"כ אני נוסע עם רכב מלא...

פורסם
שמר, אני באמת לא מבין על מה אתה מדבר...??? כאדם שכבר 3 וחצי שנים עוסק בנושא תאמין לי שזה לא קשור לעצלנות. קודם כל הקצינים הם שמחליטים מה תהיה הפעילות שלך, ואם אומרים לך להפעיל ממל"ז באותה משמרת, זה מה שאתה עושה, נקודה. חוץ מזה , מה מוכיח לך יותר מהמקרה הזה שמי שנוסע במהירות כזו הוא עבריין...???!!! הנה ההוכחה שמי שנוסע במהירות מ ט ו ר פ ת כזו יש לחובתו מעל 60 (!!) הרשעות קודמות. זה רק אומר שמי שמעיז לנסוע במהירות כזו הוא עבריין מטורף ומצויין שהוא יורד מהכביש ולא משנה כיצד, אם זה באמצעות ממל"ז אז שיהיה, העיקר שלא ינהג ליד אנשים תמימים שומרי חוק שרק רוצים להגיע למחוז חפצם...!

זו בדיוק הבעייה , שאתה לא מבין ,ורוב השוטרים לא מבינים.

 

בעמידה בכביש מהיר בקטע ישר אתה לא מונע שום תאונה. אפילו לא אחת.

סתם משחקים בקקה שנועדו למלא את קופת משרד המשפטים.

 

יש מקום לאכיפת מהירות.

לא בצורה שהיא נעשית בארץ.

פורסם

זהו, שאתה לא מבין..........! לא חשוב איך אתה מוריד דפוק כזה מהכביש, העיקר שהוא יירד מהכביש, ואם זה ע"י ממל"ז אז שיהיה...!!! העיקר שלא יסכן את משתמשי הדרך האחרים. מי שנוסע במהירות כזו מסכן את כולנו, נקודה. זה לא רק שהמהירות שלו מסכנת, זה רק מעיד על מה עוד המטורף הזה עושה בכביש, תבין. המהירות שלו זה רק אינדיקציה לרמת המסוכנות שלו בכבישים. תאמין לי שאני יודע ומבין טיפה בהתנהגות נהגים על הכביש. בכל מקרה אני מאמין שאין לך וויכוח איתי שהנהג הספציפי הזה הוא עבריין תנועה.


×
×
  • תוכן חדש...