Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב פניני חוכמה של המשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זהו, שאתה לא מבין..........! לא חשוב איך אתה מוריד דפוק כזה מהכביש, העיקר שהוא יירד מהכביש, ואם זה ע"י ממל"ז אז שיהיה...!!! העיקר שלא יסכן את משתמשי הדרך האחרים. מי שנוסע במהירות כזו מסכן את כולנו, נקודה. זה לא רק שהמהירות שלו מסכנת, זה רק מעיד על מה עוד המטורף הזה עושה בכביש, תבין. המהירות שלו זה רק אינדיקציה לרמת המסוכנות שלו בכבישים. תאמין לי שאני יודע ומבין טיפה בהתנהגות נהגים על הכביש. בכל מקרה אני מאמין שאין לך וויכוח איתי שהנהג הספציפי הזה הוא עבריין תנועה.

אז זהו - שהם מורידים גם נהגים שרק נוסעים מהר ואין להם הרשעות בכלל...

פורסם
זהו, שאתה לא מבין..........! לא חשוב איך אתה מוריד דפוק כזה מהכביש, העיקר שהוא יירד מהכביש, ואם זה ע"י ממל"ז אז שיהיה...!!! העיקר שלא יסכן את משתמשי הדרך האחרים. מי שנוסע במהירות כזו מסכן את כולנו, נקודה. זה לא רק שהמהירות שלו מסכנת, זה רק מעיד על מה עוד המטורף הזה עושה בכביש, תבין. המהירות שלו זה רק אינדיקציה לרמת המסוכנות שלו בכבישים. תאמין לי שאני יודע ומבין טיפה בהתנהגות נהגים על הכביש. בכל מקרה אני מאמין שאין לך וויכוח איתי שהנהג הספציפי הזה הוא עבריין תנועה.
אין ספק אתה צודק ב100% אז מה אם בטרמינל יש 3-5 נתיבים עם שטח הפרדה וכביש ברמה שבחלק מהמקטעים שבו יכול להרשות לעצמו מהירות של 100 קמ"ש ואף יותר ? זה ימנע מהדרדסים בכחול להציב שם מצלמות שיצלמו כל "מטורף" שהאינדיקציה (לפי הגדרתך) שהוא נוסע ב90 קמ"ש ומעלה כשהכביש ריק והיחיד שהוא מסכן שם למעשה הוא עצמו? וזו רק דוגמא קטנה מאוד.

 

שמר צודק, בטיול האחרון לספרד הנחתי עין על התנהלות משטרת התנועה שם ורשמתי לעצמי כמה דברים מאוד מעניינים א. לא ראיתי מצלמת מהירות אחת ואו אמצעי אכיפת מהירות.

ב. בכל שעה שילדים יוצאים מבית הספר עומדת ליד כל צומת ניידת מלוות בשני שוטרים שעוצרים את התנועה עוזרים לילדים לחצות ובאם ישנה עבירת תנועה ואו סיכון ככל הנראה שהם פועלים נגד זה.

 

אני חושב שבמקום לשבת בכבישים עם 3 נתיבים, שטח הפרדה וכביש ריק ולנסות להעריך את "רמת המסוכנות שלו בכביש" לפי הגדרתך להציב שוטרים ליד בתי ספר ומקומות הומי אדם ולמשל לרשום דוחות לאנשים שלא עוצרים בעצור, חונים לך על מעבר החצייה בסמוך לבית ספר יסודי ב1 בצהריים ויש עוד מיליון ואחד דוגמאות.

 

בברכה,

אבי.

פורסם
זהו, שאתה לא מבין..........! לא חשוב איך אתה מוריד דפוק כזה מהכביש, העיקר שהוא יירד מהכביש, ואם זה ע"י ממל"ז אז שיהיה...!!! העיקר שלא יסכן את משתמשי הדרך האחרים. מי שנוסע במהירות כזו מסכן את כולנו, נקודה. זה לא רק שהמהירות שלו מסכנת, זה רק מעיד על מה עוד המטורף הזה עושה בכביש, תבין. המהירות שלו זה רק אינדיקציה לרמת המסוכנות שלו בכבישים. תאמין לי שאני יודע ומבין טיפה בהתנהגות נהגים על הכביש. בכל מקרה אני מאמין שאין לך וויכוח איתי שהנהג הספציפי הזה הוא עבריין תנועה.

בלה בלה בלה , שטיפות המוח של מתנ"א עובדות עליך.

 

אדוני הנכבד !!!!!!

 

זיוני השכל ואוזלת היד של משטרת התנועה המגונה עולים במאות חיי אדם.

מאז הקמתה "נלחמת" משטרת התנועה בתאונות הדרכים - ללא הצלחה. אם אתה קורא לירידה מקרית של כמה עשרות הרוגים בשנה (ובל נשכח את הבטיחות המשופרת של המכוניות היום לעומת לפני 5 ו-10 שנים) הצלחה - אנחנו בבעייה.

 

היה כבר את מבצע "הכבישים האדומים" , "מבצע 400" , "מבצע יונתן" ו"מבצע סבתא".

 

את כמות התאונות לא הורידו - הכל בגלל הקבעון המטומטם של מתנ"א - לשבת כמו טמבל ולשחק במחבואים בכבישים מהירים.

 

האיש עבריין תנועה ? אז מה ? למי זה מזיז ?

בגלל המדיניות הדפוקה של מתנ"א - כל מערכת המשפט התעבורתי הפכה לבית זונות - והשופטים וכל המערכת נותנים יד להזנייתה.כולם יודעים שהכל הוא מס שפתיים , והעבריינים המסוכנים באמת לא מגיעים להישפט -כי למתנ"א אין חשק וכח לתפוס אותם. אז קונסים קצת ,עושים נו נו נו ,וממשיכים הלאה.

פורסם
אז זהו - שהם מורידים גם נהגים שרק נוסעים מהר ואין להם הרשעות בכלל...

אני רוצה לחזק את דברים אלו ובנוסף, TT, אמרת שכל מי שמעיז ליסוע במהירויות האלו הוא עבריין מטורף, אני לא מסכים עם זה, ואני אביא את עצמי בתור דוגמא (למרות שיש פה עוד), יצא לי כבר ליסוע במהירויות האלה ויותר אבל האמת שפעמים בודדות ורק מתי שהייתי בטוח לגמרי עם העניין, אתה צריך ליסוע איתי קצת בדרך כלל וכנראה גם אתה (כמו נוסעים מזדנמים אחרים) תאיץ בי כבר לזוז מרוב שאני נהג זהיר, אבל כשהכביש נפתח...

 

אגב אני מאוד בעד הרעיון של העלאת המהירות המותרת שנדון בימים אלה, ועוד יותר אני שמח שבאותו חוק מתכוונים להוריד את המהירות המותרת במקומות מסויימים בעיר ל-30 בלבד, גם בלי זה בתוך שכונות למשל זו המהירות שאני נוסע בא ואפילו פחות לעיתים.

 

אה וב-8 וחצי שנות נהיגה קיבלתי שלושה דו"חות, אחד על הורדת נוסע מתחת לגשר באיילון (חיילת שביקשה לרדת), אחד על נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית (רציתי לפנות ימינה וטעיתי ברחוב והייתי צריך להמשיך ישר ואגב הכביש היה ריק אז לא עקפתי פקק או משהו), ואחרון דו"ח על מהירות 130 קמ"ש באיילון דרום בישורת הדורשת שבין שבעת הכוכבים וגלילות ב-2 בלילה בחזרה מהסופר (ג'מבו גלילות) - כמובן שהכביש היה ריק ובכלל נסעתי עם בקרת שיוט.

 

ינון.

פורסם
מה בדיוק עברה בלינסוע בכביש ריק, שבנוי טוב מאוד, עם אוטו שמסוגל להרבה יותר מ 212?
אם נקבע כי הדבר אסור אז זו אכן עברה. חוק (על אף שלפעמים הוא לא חכם ו/או שאינו נראה צודק) הוא עדין חוק.
פורסם

חוק המהירות המותרת זה חוק המהירות המותרת, ושוטר שיושב עם סופגניה ומצלמה בכביש 6 זה שוטר שיושב עם סופגניה ומצלמה בכביש 6.

 

אף אחד מהשניים לא תורם למלחמה בתאונות הדרכים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

חרצתם את דינו לא משפט, כרגיל.

עדיין לא הוכח שהוא נהג בזמן פסילה, ולהזכירכם, עברה חצי שנה ממאי, ולו היה נוהג בזמן פסילה, ודאי שזה היה מופיע על צג המחשב המשטרתי.

 

61 הרשעות אינן הוכחה לכלום, פרט למזל רע.

כל אלה ששולחים אותו למאסר, שיבדקו טוב טוב באיזה מהירות הם נוסעים בכבישי הארץ, ויספרו טוב טוב את הפעמים שהם לא מאותתים, חותכים, או עוברים עבירה זו או אחרת.

dirty old man

need love too

פורסם

אם 61 העבירות שלו הן תוצאה של מזל רע בלבד, אז יש לו מזל רע מספר השיאים של גינס.

61 הרשעות מעידות על יותר ממזל רע. סטטיסטית, לפי נוכחות המשטרה על הכבישים וכמות ההרשעות שיש לאזרח ממוצע ואפילו לחבר פורום ממוצע - כדי להגיע ל61 הרשעות בן אדם צריך להיות או מופרע סדרתי או טיפש מוחלט שנוהג לבצע עבירות חמורות בכוונה מול ניידות או נהג פעיל כבר מימי המנדט.


×
×
  • תוכן חדש...