Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמר, תזמון זה דבר חשוב, אתה יודע...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם תצביע למפלגה שתתמקד בנושא המוטוריקה בארץ.  

192 הצבעות

  1. 1. האם תצביע למפלגה שתתמקד בנושא המוטוריקה בארץ.

    • כן , ללא תנאי
      98
    • כן , רק בתנאי ששאר המצע שלה יתאים לדעותיי הפוליטיות
      55
    • לא , יש דברים יותר חשובים להצביע בשבילם
      14
    • אין לי בכלל כוונה להשתתף בבחירות
      6
    • הייתי שוקל ,אבל לא נראה לי שהסיכויים ריאליים
      19


פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב ששני מנדטים שמתמחים בתחבורה,ספורט מוטורי,זהירות בדרכים,חינוך בכביש, יהיו חשובים לממשלה. אני חושב שיש מקום למפלגה כזו. כמובן שרק צריך מימון, וזמן פנוי. אני חושב שעם שני אלה, אפשר להביא שני מנדטים בקלות. זה נושא שמדבר לכל אחד מאיתנו, זה איתנו כל יום. כמו שמראים את תחזית מזג האויר כל יום, כמעט כל יום מוזכר מספר ההרוגים בתאונות בדרכים השנה. בדיוק כמו מדד הדולר או המצב בגבול.

 

בקיצור, עם האמצעים הנכונים, אני חושב שיש מקום ויש סיכוי לחזון הזה של כולנו (פחות או יותר).

 

 

בברכה,

תומר.

172

פורסם

יש מקום לרשימה מוטורית.

מורידים מחירי דלק

מורידים פרמיות - במיוחד לאופנועים, ביטוח לנהג ולא לרכב!!!

שיינין לחשיבה מחודשת

מהירות חוקית 110 על כל כביש יבש ופתוח.

דרך מהירה תורחב ותומרץ.

מאסר עולם למתרשלי עבודות בכביש.

"חוק הספורט המוטורי יעבור שיפוץ קל וירוץ קדימה."

"תשונה שיטת לימוד הנהיגה"

"המיסוי על חלקי החילוף ירד, למען שיפור בטיחות כלי הרכב"

העם צמא למנהיגות מוטורית, אם אתה לא תרים את הכפפה, אני ארים....

 

 

 

בכל תחום אחר הסיעה העתידית תחליט לפי משמעת סיעתית.

פורסם

שמר, אני איתך בכל מילה,

 

ברצינות, מה אתה מתכוון לעשות? יש לך תכנית? תסביר בצורה מפורטת, אחרי הנאום שלך.

אני מוכן לעשות הרבה בשביל זה.

פורסם

תפסיקו לדבר על כסף, נכון זה פקטור אבל כדי לגייס חתימות לא צריך כסף ואם תציע אותו לאנשים שיחתמו זה כבר ניקרא שוחד וזה לא חוקי

אתם רוצים חתימות נעשה חתימות, תעלו פורמט של טופס פה בפורום את הטופס הראשון תדפיסו בבית (אם יש לכם אפשרות כזאת) אם אתם רואים שזה הולך אז תלכו לאופיס דיפו או משהו תשיגו טפסים בכמויות מסחריות וקדימה לעבוד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

שמר

 

עם כל הכבוד וההערכה לנושא המוטורי והטענות המוצדקות, בבקשה אל תסתנוור מההודעות של כותבים (ויהיו מכובדים ככל שיהיו) כמו - "אנחנו איתך" וכו

החששות שלך נכונים, צריך כסף, צריך ארגון וצריך יותר מנושא אחד במצע של מפלגה

אחרת העסק לא מתקדם אפילו צעד אחד וכל התומכים נעלמים בדרך.

יותר הגיוני הוא לחבור למפלגה קיימת ובתוכה להקים גרעין שיתמוך בנושא

זה פחות אידאלי אך יותר מעשי וגם לזה הסיכויים לא ממש גבוהים

חבל שאני מצנן קצת את ההתלהבות - אך כדאי להישאר עם הרגליים על הקרקע

פורסם
שמר

 

עם כל הכבוד וההערכה לנושא המוטורי והטענות המוצדקות, בבקשה אל תסתנוור מההודעות של כותבים (ויהיו מכובדים ככל שיהיו) כמו - "אנחנו איתך" וכו

החששות שלך נכונים, צריך כסף, צריך ארגון וצריך יותר מנושא אחד במצע של מפלגה

אחרת העסק לא מתקדם אפילו צעד אחד וכל התומכים נעלמים בדרך.

יותר הגיוני הוא לחבור למפלגה קיימת ובתוכה להקים גרעין שיתמוך בנושא

זה פחות אידאלי אך יותר מעשי וגם לזה הסיכויים לא ממש גבוהים

חבל שאני מצנן קצת את ההתלהבות - אך כדאי להישאר עם הרגליים על הקרקע

לחבור לעלה ירוק ;-)

ניתן להחתים על עצומות בארועים מוטוריים כגון אוטומוטור וכו'...

ניתן ליצור קשר עם המגזינים ההמובילים כיום בנושא רכב, אני מאמין שאת הקמפיין הפירסומי תוכל לקבל שם...

אני מאמין שכל חנות "שיפורים" נורמאלית תסכים "ליתרום" את חלקה בנושא כדי לא להיות "אנדר דוג"...

האופנוענים "הכבדים", אילו שנישברים תחת נטל אהבתם יאימו על חייהם של קרובי מישפחתם כדי שיצביעו למיפלגה...

בעלי מוסכים, תחנות דלק פרטיות (דור נניח), נהגי מוניות (שהמיקצוע שלהם הפך להיות רדוף, ובצדק), וביכלל, כל מי שמיתפרנס מתחבורה...

אהה, כן, אם תוריד את המיסוי על מכוניות אספנות ל 50% נניח, הקול שלי איתך ;-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תירגעו , אני לא חושב לרוץ לשום מקום . זה עשוי להוריד לי את הכרס - לא מתאים.

 

 

וברצינות - קל מאוד להתלהב מאחורי המקלדת. להצהיר הצהרות ולהבטיח הבטחות.

למרות שזה די בוער לי בעצמות , אם ננסה להיות ריאליים, הסיכוי שאנשים יצביעו אך ורק עבור הנושא המוטורי הוא נמוך מאוד. חשוב ככל שזה יהיה - אף אחד לא מסתכל על ה-500 הרוגים בשנה כאל פיקוח נפש , אלא כמשהו שאנחנו חיים איתו.

יישמע לכם ציני , לא איכפתי , זו האמת המרה.

סתם כדי לסבר את האוזן , כמה אנשים מלבד אלה שכתבו כאן באמת יצביעו למפלגה שזה יהיה דגלה היחיד ?

1000 ? 2000 ? 3000 ?

בואו נהיה נדיבים במיוחד - כל המשתתפים בפורום. 10,000.

עכשיו נרכז את כל משתתפי הפורומים האחרים באינטרנט , בנכוי אלה שכותבים גם כאן - עוד 5000 ?

לכמה הגענו ? 15,000 , וזה בעיקר בחלומות. תבינו - זה לא מספיק בוער בדמם של אנשים.

יש המון הבדל בין להחתים מישהו על עצומה לבין לגרום לו להטיל בקלפי את הפתק הנכון מבחינתנו.

 

לאנשים בעלי משפחות יש עוד אינטרסים מעבר למוטוריקה .

 

סתם לצורך העניין , אני מצרף עכשיו סקר (אנונימי). מי היה מצביע כאן עבור מפלגה כזו. אופתע מאוד אם נגיע כאן ל-1000 עד 1500 הצבעות , וכמובן שזה לא מחייב אף אחד. להבטיח ולאהוב לא עולה כסף. בבקשה לענות בכנות - אין כאן ניקוד.

 

רק הערה קטנה , אם מישהו בעניין להתארגן ולרוץ בתור מפלגה כזו - אני אושיט לו את כל העזרה שאני יכול , בלי שום תנאים ובקשות - אבל אני מאוד, אבל ממש מאוד - סקפטי באשר לסיכויים.

 

בבקשה - הבמה שלכם.

פורסם

גם אני מאד סקפטי - וגם הוא היה מאד סקפטי...עוד בפולניה הוא היה סקפטי....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...