Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההבדלים בדגמים של מאזדה לנטיס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום רב!

 

למיטב ידעתי, ללנטיס של מאזדה ישנם 3 דגמים עיקריים, והם:

F, LX, GLX. וזאת כאשר דגם הGLX הוא היקר ביותר משלושתם (לפי לוי יצחק).

ברצוני לשאול מה הוא ההבדל בין שלושתם (כשנפח המנוע זהה- 1600), ועל שום-מה ההבדל במחיר.

 

תודה מראש.

פורסם

F - דגם ה-FASTBACK. דגם שהוא האצ'בק עם 5 דלתות. בארצנו - שימי תבורי, חתולה, והצורה האחרונה-רק בסטיישן.

כל שאר הבבל"ת שציינת מציין רמות גימור.

פורסם

F -כמו שנאמר מעלי, דגם ה5 דלתות, וגן אצלו ישנם רמות גימור שונות..

 

LX- רמת גימור בסיסית, זאת אומרת, מראות צד בצבע שחור, מושבים "זולים יותר". הכפתור שעל ידית האוטומט בצבע שחור, כנ"ל גם הידידת של פתיחת הדלת, חלונות אחורים לא חשמליים, אלא ידניים!

 

GLX- מראות צד בצבע האוטו, מושבים נוחים יותר, יותר כריות אוויר, חלונות חשמליים מקדימה ומאחורה, הכפתור שעל האוטומט וידיות פתיחת הדלת בצבע כסף..

 

 

זהו בגדול..

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
F -כמו שנאמר מעלי, דגם ה5 דלתות, וגן אצלו ישנם רמות גימור שונות..

 

LX- רמת גימור בסיסית, זאת אומרת, מראות צד בצבע שחור, מושבים "זולים יותר". הכפתור שעל ידית האוטומט בצבע שחור, כנ"ל גם הידידת של פתיחת הדלת, חלונות אחורים לא חשמליים, אלא ידניים!

 

GLX- מראות צד בצבע האוטו, מושבים נוחים יותר, יותר כריות אוויר, חלונות חשמליים מקדימה ומאחורה, הכפתור שעל האוטומט וידיות פתיחת הדלת בצבע כסף..

 

 

זהו בגדול..

 

 

 

-לאון חבקין-

שכחת את הבונוס הכי גדול-בדגמי הGLX -סאנרוף מקורי.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
תודה רבה על ההסבר הברור!
שמחתי לעזור..

 

שכחת את הבונוס הכי גדול-בדגמי הGLX -סאנרוף מקורי.
אני באמת לא מאמין ששכחתי את זה.. חח הגיל עושה את שלו..

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

יש פה כמה טעויות

 

 

סאנרוף מקורי הגיע עד שנת 2002 בדגמי נ1.8 בלבד

 

מ2002 והלאה הוא קיים גם בדגמי ה GLX במנועי 1.6.

 

מ2002 לרמת ה LX נוספה כרית אויר לנוסע וחלונות חשמל לנוסעים מאחור בעוד לGLX נוספו כריות צד במנועי ה1.6.

ב1.8 כל הדגמים מאובזרים בכריות צד וסאנרוף משנת 99

פורסם
ואם יש לי 1.8 שנת 96 בלי סאן רוף

ו4 חלונות חשמל מראות בצבע שחור (כולל הכפתור של ההילוכים)...בין GLX לLX???

בת'ראד דיברו על המזדה לאנטיכס (1999 ומעלה...).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
יש פה כמה טעויות

 

 

סאנרוף מקורי הגיע עד שנת 2002 בדגמי נ1.8 בלבד

 

מ2002 והלאה הוא קיים גם בדגמי ה GLX במנועי 1.6.

 

מ2002 לרמת ה LX נוספה כרית אויר לנוסע וחלונות חשמל לנוסעים מאחור בעוד לGLX נוספו כריות צד במנועי ה1.6.

ב1.8 כל הדגמים מאובזרים בכריות צד וסאנרוף משנת 99

גם ב- 2.0 ליטר

×
×
  • תוכן חדש...