Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ד"א לבחור עם הSTI.

 

על כמה כ"ס היא עומדת?

ממה שאני ראיתי בסרטון, היא לקחה את הSTI השניה כאילו הייתה בלאנו!

:bugeyed:

זה מה שתמיד אבסורדי שמנסים לעשות מירוץ מנתוני יצרן על נייר או בפורום אינטרנטי.....גם 1/4 מייל זה הכל נהג. איך יוצאים מהמקום, מתי ואיך מעבירים הילוכים....הכל בידיים של זה שמאחורי ההגה. לא המגזין שכתב X כ"ס ו0-100 ב XX שניות.

והנה 2 אימפרזות דומות אבל רק נהג אחד טוב באמת.

 

 

ועוד שאלה, האם נערכה 1/4 מייל הSTI שלך נגד הGT3000 של אריק?

אם כן, מי ניצח, ואם לא מי לדעתך מנצחת?

לא בדקנו. בינתיים שנינו מרוצים שהוא מלכת ה1/4 ואני מלך ג'ימקאנה

:wink:

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי אריק.

 

הובן, נהג הSTI יצא מהמקום בצורה מרשימה מאוד!

וד"א אריק, הGT3000 מ-ד-ה-י-מ-ה, ד"א לא יודע אם אתה זוכר על מה דיברנו בפרטי לפני

הרבה זמן אבל אני עדיין מעונין, מאודד!!!

:)

יונתן

פורסם
היי אריק.

 

ד"א לא יודע אם אתה זוכר על מה דיברנו בפרטי לפני

הרבה זמן אבל אני עדיין מעונין, מאודד!!!

:)

יונתן

זוכר. ובאוקטובר יש הרבה חגים - זמן לסיבוב קל פה ושם

(עבור לפרטי על זה מעכשיו)

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
אתמול בבוקר (שבת) קבוצה קטנה של מכוניות ספורט נסעו למנחת מטוסים אי שם בארץ ביחד עם צוות צילום מהתוכנית AXN מניה

 

עשינו להם קצת שאו עם גימיקאנה מפותלת ולקינוח קצת 1/4 מיילים אמיתיים מהמקום.

 

 

 

באנו לשם במטרה להראות להם שישנם בארץ אנשים שאוהבים ספורט מוטורי ואף עושים ספורט מוטורי למרות האיסורים, ושאנו נאלצים לנסוע מרחקים גדולים ובסתר על מנת להתאמן ולשפר את יכולות הנהיגה שלנו.

 

נקודה חשובה שאני נסיתי להעביר להם זה שאנחנו הנוהגים על מכוניות ספורט מודעים יותר לכביש ומכבדים את המכוניות שלנו ואת האחרות שבדרכים - והדוגמא לכך שאם בודקים את כל התאונות הקטלניות בשנה שעברה כמות מכוניות הספורט אפסית.

 

 

 

היה יום מאוד מוצלח, וצוות התוכנית אמרו שנהנו לא פחות מאיתנו..*

...הנקודה הכי חשובה עם כל הצער שבדבר שהראתם שאתם עוברים על החוק...והם מעודדים את זה .

ככה לא מקדמים את הספורט המוטורי . מצטער (ואני יודע שאני בדעת מיעוט ) .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

הג'ימקאנה נראת ככזו שמתבססת על מהירות, ופחות על היגוי מהיר והעברות משקל.

 

יש למישהו סירטוט של המסלול שהכנתם?

משכנתא זה קל

פורסם

דובי - התוכנית באה להראות שאנחנו חלק החובבי הספורט נאלצים

לסוע מרחקים ענקיים למקומות נטושים בשביל לעשות מה שאנחנו אוהבים

 

fitch- הג'ימקנה שהייתה שם תוכננה בהתאם לרכבים שהיו במקום

היא הייתה ג'ימקנה יחסית קצרה (40 שניות + ) והיו בה גם סיבובים ארוכים

גם צ'קנים קצרים וגם סלאלום של 4 קונוסים מה שלא היה זה רוורסים לבקשת הנהגים

פורסם

תראה,

 

נכון לרגע זה כל נהגי הראלי רייד, הליגה טרקטרונים, המוטוקרוס וכל שאר נהגי רכבים ממונעים שמתחרים אחד נגד השני או לבד נגד שעון הם עבריינים במדינת ישראל.

 

כעט אנו עושים מאמצים "לצאת מהארון" ולהראות לכולם שאנחנו לא חבורת חוליגנים פורעי חוק - אלא ספורטאים לכל דבר.

קובי הרים את ארוע לטרון למטרה הזו. עמותת נהגי המרוצים עושים את שלהם.

אנחנו חובבנים שרוצים גם.

התוכנית AXN מאניה סוקרת ספורט אקסטים כאן בישראל. כמה אבסורד שג'ימיקאנה נחשב לאקסטרים, אה?

בחרנו את המשתתפים לצילומים ברמה אישית רק רציניים בוגרים וידועים כאחראים. נסענו עם צוות הצילום כשעתיים בדרכים עד למקום על מנת שיראו וירגישו עד כמה אנחנו צריכים ללכת להסתתר על מנת לעשות את מה שמותר ומקובל בכל העולם. במנחת בילינו כ 5 שעות בגימיקאנה (שהיה יותר בשביל השאו והצילומים מאשר האתגר) ראיונות (לא של ילדי הרייסים המוכרים לשימצה)

והם ביקשו לראות גם "בדיקת יכולת" או שניים או שלש (ומי יכל לסרב לזה)

 

הם גם קיבלו את ה reality TV לפנים שנכנס ניידת למנחת ואילץ אותנו לסיים מוקדם מהצפוי.

 

השאיפה שלנו ושל AXN זה להראות באופן חיובי, שיש אנשים בוגרים בארץ שמתנגדים למירוצים ברחובות ציבוריים מסוכנים אבל מוכנים לעשות הכל על מנת לעסוק במה שאנחנו אוהבים בשטחים סטרילים ובטוחים עם משמעת עצמית והרבה אדרנלין באויר (הייתי מעדיף ללא ניחוח הגמלים)

מ"מ

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

פותח הנושא אמר שבקרוב AXN יודיעו להם מתי הכתבה תשודר.

אני בטוח שהם ישמחו לספר לנו מתי לצפות , אבל כרגע עוד לא ידוע להם מועד השידור..

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

וקצת תמונות איכותיות....

 

 

 

p11608113vf.jpg

 

 

 

p11608218ab.jpg

 

 

 

p11609624lm.jpg

 

 

 

p116047803vc.jpg

 

 

 

p11607796lp.jpg

 

 

 

p11608781hi.jpg

 

 

 

p11608763sv.jpg

 

 

 

p11700318yf.jpg

 

 

 

 

 

p11608229js.jpg

 

 

 

p11608501hb.jpg

 

 

 

p116048671py.jpg[/url]

 

 

 

p11607723ov.jpg

 

 

 

p11700053sv.jpg

 

 

 

p11608429da.jpg

 

 

 

 

 

 

 

p11609139xm.jpg

 

 

 

p11607941ht.jpg

 

 

 

 

 

p11607400jf.jpg

 

 

 

p11607487ny.jpg

 

 

 

p11607563dr.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p11607819be.jpg

 

 

 

p11609658zp.jpg

 

 

 

 

 

p11607584dm.jpg

 

 

 

p11607621xi.jpg

 

 

 

p11608645af.jpg

 

 

 

p11700205kg.jpg

 

 

 

p11607651hi.jpg

 

 

 

p11608708nm.jpg

 

 

 

451zq.jpg

 

 

 

p11607491zw.jpg

 

 

 

p11608351ys.jpg

 

 

 

p11607522kc.jpg

 

 

 

p11608985qw.jpg

 

 

 

p11608739nf.jpg

 

 

 

p11608206fk.jpg

 

 

 

p11607448qg.jpg

 

 

 

p11609677ig.jpg

 

 

 

p11609853ng.jpg

 

 

 

p11609480pi.jpg

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

לכל החברה שדואגים שבעריכה כל נושא הספורט המוטורי שאנחנו עוסקים בו יוצא מהקשרו,הסירו חשש מלבכם.בתור מנהל הפקה בתוכנית אני יכול להבטיח לכם שאנחנו נוצג בדיוק כמו שאנחנו רוצים שיראו אותנו.

גם המפיק וגם הבמאי(בין הבמאים המעולים שיש בישראל) רצו להכין כתבת תחקיר על כל נושא המפגשים,אבל היא לא יצאה לפועל בגלל הפשיטה שנערכה בפתח תקווה לפני שנתיים בערך.

ולבנתיים קבלו את הקישור לכמה תמונות שצילמתי באותו יום.

thewolf26.pic.co.il


×
×
  • תוכן חדש...