Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי במראה שכאשר אני לוחץ על הגז (בערך 4000 סל"ד) יש מין עשן לבן/ אפור מהאגזוז (לא הרבה אבל קיים), ישר עלתה לראשי המחשבה על רינגים ו/או חריטת צילינדרים אבל למרבה הפתעתי לא ראיתי שום סימן של שמן על הפלגים, לעשן יש מין ריח מוזר אבל לא של שמן ולא של דלק, מה זה יכול להיות?

 

נ.ב

ביצעתי חיפוש אבל לא מצאתי משהו דומה...

 

תודה מראש על העזרה

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

אני לא חושב זאת הבעיה בגלל שהפלגים לבנים ואין עליהם שום סימנים...

 

תודה בכל זאת

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

החוטים והפלגים דיי חדשים החלפתי בטיפול האחרון (6000 ק"מ), אם חשבת אולי על שריפה לא טובה של דלק אז אני חושב שזאת לא הבעיה כי אין לעשן ריח של דלק

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

ישראל שלום רב!

אם תצרוכת הדלק סבירה, הרכב לא מאבד מים , ולא צורך שמן, אז תנוח דעתך!

אבל אם תמשיך לעלות סלד ל4000 בסרק, תתכונן להחליף מנוע בקרוב!

ראה הוזהרת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מצב בו הגעתי ל-4000 סל"ד הניוטרל הינו מצב חד-פעמי שקרה מטעות (חשבתי שאני בהילוך...)

 

מעניין אותי לדעת למה בכלל נוצר ההעשן הזה, הרי לא כל אוטו שמגיע לסל"ד כזה מוציא עשן, לא?

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

או שהוא מוציא עשן , או שהוא מוציא טלטל החוצה. מה אתה מעדיף?!

האם אתה מצפה לאחר תהליך של שרפת דלק ברכב לא יהיה עשן, ובעיקר בעומס רב על המנוע,

בעת סלד גבוה כל כך??!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מבלי להיות אירוני קשה פה לאנשים,

ובכל זאת מאחר ובאמת יכולות להיות הרבה סיבות אני מציע לך ללכת למכונאי אשר יש לו מכשיר למדידת 4 גזים , זה יכול לתת תשובה על הרכב זיהום ולפי נתונים אלו אפשר להתביית לבעייה, מצד שני אני מצטרף לדעה על האפשרות כי נתינת הרבה טורים ללא מאמץ יכול לגמור מנוע גם אם הוא עדיין " בריא"

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
יכול להיות שזו הבעיה

זה גם סימפטום לסוף חייהם של גומיות השסתומים

אבל אז הרכב היה צריך לעשן יותר ממה שאתה מתאר

בהתנעת בוקר בדרך כלל

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...