Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחים שלי אני צריך עזרה דחוף היום ניקיתי את האוטו ובטעות עשיתי כמה שריטות ממש שטחיות על השמשה עם הצמיד ואני חייב להוריד אותם כי הם כאלה לבנות מה אני יכול לעשות

 

תודה לכל העוזרים

פורסם

בארצות נורמאליות, אפשר לקנות קיט פוליש לחלונות שמאפשר להעלים לחלוטין

שריטות עדינות בזכוכית.

 

אתה יכול להציץ בלינק:

 

http://www.eastwoodco.com/aspfiles/itemdy00.asp?UID=2003050312221106&T1=40011&Dep_Key1=

 

אם תדע איפה בארץ אפשר להשיג - אשמח גם לשמוע - אני זקוק לקיט כזה.

נסה להתעניין אצל זגגי רכב.

 

אזהרה - אל תנסה להשתמש בפוליש/פד אחרים שאינם מיועדים לזכוכית - אחרת אתה

עלול להזיק יותר מלהועיל.

:turn-l:
פורסם

תודה אחי אבל בלינק שנתת זה עולה בסביבות ה-170 ש"ח אז תאר לך כמה כזה דבר יעלה בארץ.

וגם בציור מראים שריטות משהו רציני יש לי שריטה שאתה לא מרגיש אותה אפילו אם הציפורן אבל הבעיה שרואים אותה אני לא מבין איך זה נהיה לבן

פורסם

כנראה שזה לא שריטה כל כך

אולי פגיעה בציפוי.

 

תיקח סבון טוב לחלונות, תנסה, אם זה לא עובד, תנסה עם טיפה שמן בישול וסבון כלים.

פורסם

תמרח לקה של ציפורניים אבל שכבה דקה דקה מקסימום לא טוב תוריד עם אציטון רע זה לא יכול לעשות.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...