Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כונס על מכסה מנוע זה חוקי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התווכחתי אמש עם חבר בשאלה האם כונס (לדוגמה סוברו 82 ששם/מדביק/מרתך/מחליק כונס של אימפרזה STI או איסוזו) על מכסה המנוע ,לא מקורי, זה חוקי ? האם זה לא "שינוי מבנה" באוטו ?

 

 

:roll:

פורסם

אין שום בעיה עם זה מבחינת החוק פרט לעובדה שזה מזעזע לצעצע DL שנת 82 ולנסות לגרום לה להיראות מה שהיא לאצודק 100%,נמאס שכל אחד בפיאט אונו חושב שיש לו מגדש על מתחת למכסה מנוע.....

פורסם

צודק 100%,נמאס שכל אחד בפיאט אונו חושב שיש לו מגדש על מתחת למכסה מנוע.....וכאן אנו חוזרים שוב לנימת הערסמובילים שמרחפת מעל ארצינו הקטנטונת

פורסם

זה חוקי.

 

אבל זה מגעיל וזו גנבה כמו כל הערסים ששמים כונס של קאיה קרניבל על מכסה של פיאט טמפרה, או כונסים של מגנום, או איסוזו.

זוועה....

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

דווקה יש כאלו שצריכים את הכונס הזה:wink:

זה לא שינוי מבנה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

ואם אני יוסיף אנטנה חשמלית ומגיני רוח לחלונות וסאן רוף אז עשיתי שינוי מבנה ויורידו לי את האוטו מהכביש?

 

כמו שאמרו פהף שינו משנה זה משהו ששונה בגוף הרכב או השילדה...

כונס זה תוספת לא שינוי...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שינוי מבנה זה חלק שאך ורק מרותך לשילדת הרכב

אתה מטעה פה, גם פגוש שונה הוא שינוי מבנה,וגם מושבים שונים,וגם הגה שונה.

ועל כל אלו רכבים כבר הורדו מהכביש בעבר.

ההגדרה של מהו שינוי מבנה היא בעיתית מאוד ליישום בצורה נכונה ו"הוגנת" בשטח.

 

ולעניין, כונס הוא אולי שינוי מבנה,אבל כל עוד הוא לא גדול בצורה מגוחכת ומוגזמת כאילו יש מגדש TS 3L מתחתיו שדורש אויר. והוא לא מפריע לתפקוד הרכב או חוסם את שדה הראיה או שונה ממטרתו המקורית של החלק לו הוא מחובר, אתה צריך להתאמץ מאוד-מאוד כדי שלובש כחולים יואיל להתיחס אל דבר שכזה.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...