Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו שנת 84 ואני רוצה להגן יותר נגד פרעצות כמו שאתם בטח יודעים אפשר לפתוח עם כמעט כל מפתח או שאפשר להוצי את הגומי מהחלון וללחוץ עם משהו ארוך על כפתור הנעילה ממול בדלת השניה ולפתוח הדבר הזה מרגיז רצח מה אני יכול לעשות נגד זה? להחליף צילדרים מה למשהו יש רעיון ????

פורסם

המקל הזה שנועל ת'הגה... שכחתי איך קוראים לו

יש גם אימבולייזר.

הצעה שהרגע חשבתי עליה:

לרצף את כסא הנהג במסמרים, כלומר תקע אותם בכרית, כלפי

מעלה (.

לפחות הבן זונה ידמם מהתחת, אם הוא יצליח לפרוץ לך...

 

:evil::mad:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

1.גש לחנות הספרים הקרובה לביתך.

2.בקש באדיבות ניר (רצוי A4) וטוש (לא חשוב איזה צבע).

3.רשום בכתב גדול וקריא על הנייר שרכשתה קודם (החלק הכי חשוב) "בדוואי יקר אנא חוס על מכונתי היקרה ובבקר תימצא גמל שייתן לך 3 משאלות"

4.ברגע שתישמע צהלות שימחה (כדוגמאת "אחמד אחמד זכיתי בגמל משהו טוף, בססות לאזעקות)., תבין שהוא יחזור מחר עם שחר (כשיגלה כשאין גמל ואין נעליים והדבר השעיר שמדבר איתו זה אישתו פטימה) לקחת את מכוניתך לעולמה..

 

 

The End.

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם
יש לי סובארו שנת 84 ואני רוצה להגן יותר נגד פרעצות כמו שאתם בטח יודעים אפשר לפתוח עם כמעט כל מפתח או שאפשר להוצי את הגומי מהחלון וללחוץ עם משהו ארוך על כפתור הנעילה ממול בדלת השניה ולפתוח הדבר הזה מרגיז רצח מה אני יכול לעשות נגד זה? להחליף צילדרים מה למשהו יש רעיון ????

 

יש לך בסך הכל סובארו שנת 84 מה אתה כל כך מפחד עליה??? :)

וברצינות...

תתקין אזעקה, אימובילייזר, רב בריח, את הפנל של הטייפ תוציא איתך בכל פעם שתצא מהאוטו,את הדבר הזה על ההגה, ואם אתה באמת מפחד על המכונית תתקשר לאיתוראן...

פורסם

בשביל שזה לא יעלה לך יותר מהאוטו יש 3 דברים לעשות:

1.לישון באוטו.

2.לחנות בתוך הבית.

3.לחנות בשכונת יוקרה.הבעיה ששם המשטרה תקח לך את האוטו.

אייל

פורסם

ב"הגה" האחרון נתנו אחלה פתרון בגרושים ! :

 

פשוט להתקין ברז דלק ולהחביא אותו אי שם בתוך המכסה מנוע...

 

הגנב שינסה לפרוץ ינסה לשבור את הראש למה האוטו לא מניע, ולא נראה לי שיהיה לו זמן לפתוח מכסה מנוע ולבדוק...

 

ובלי קשר, ועם כל הכבוד, לא נראה לי שסובארו 84 היא להיט גניבות....

אם ירצו לפרוץ לאוטו זה בגלל ציוד שיש בתוכו, וזה כבר כל אחד צריך לדעת שלא משאירים תיקים, מערכות, וכאלה... גם ברכבים עם אזעקה (הגנבים של היום פשוט שוברים חלון - לוקחים ובורחים).

 

בכל מקרה, שלא נדע מצרות :roll:

יום טוב.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אם ירצו לפרוץ לאוטו זה בגלל ציוד שיש בתוכו, וזה כבר כל אחד צריך לדעת שלא משאירים תיקים, מערכות, וכאלה... גם ברכבים עם אזעקה (הגנבים של היום פשוט שוברים חלון - לוקחים ובורחים).

 

איך בדיוק לא משאירים מערכת באוטו? מתקינים ומפרקים כל פעם שעוזבים את הרכב?

 

:shock:

פורסם
אם ירצו לפרוץ לאוטו זה בגלל ציוד שיש בתוכו, וזה כבר כל אחד צריך לדעת שלא משאירים תיקים, מערכות, וכאלה... גם ברכבים עם אזעקה (הגנבים של היום פשוט שוברים חלון - לוקחים ובורחים).

 

איך בדיוק לא משאירים מערכת באוטו? מתקינים ומפרקים כל פעם שעוזבים את הרכב?

 

:shock:

 

איזו קטנוניות...

התכוונתי לפנלים... :?

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
בשביל שזה לא יעלה לך יותר מהאוטו יש 3 דברים לעשות:

1.לישון באוטו.

2.לחנות בתוך הבית.

3.לחנות בשכונת יוקרה.הבעיה ששם המשטרה תקח לך את האוטו.

 

 

:hihi:

 

 

ענק!

172

פורסם

מי יגנוב סובארו פשע 84 אתם שואלים?

זו אחת המכוניות הגניבות ביותר ב"שכונות"

איך תגן על מכוניתך , הפטרון הכי הגיוני שאני יכול לחשוב עליו כאן, הוא פשוט לכסות את האוטו טו עד כדי כך שלא יזהו איזה אוטו יש מתחת לבד..

הגנבים שגונבים את האוטו הזה הם בדרך כלל גנבים "מתחילים" שרוצים חיים קלים

אז אם ממבט ראשון הם לא יזהו את האוטו המכוסה הם לא יגנבו אותו..

בלי שום קשר מה הסיכוי שסובארו פשע תיהיה מכוסה?

:roll:

פורסם

בתור מי שעוסק בתחום מהצד של האכיפה, אני יכול לומר לך שהדרך היחידה להתגונן בפני גנבי רכב היא רק התקנת ברז דלק סודי במקום כולשהו ברכב. כל דרך אחרת לא תעזור לך!

הגנבים מכירים את כל מערכות האזעקה והם מניעים כל רכב בתוך דקות ספורות בלבד.

מה עוד שאם יש הזמנה לרכב שלך ספציפית לא יעזור לך כלום.

 

סתם שתדעו: היה אחד בכפר שמריהו שהיתה לו מרצדס 500 חדשה, האיש מאוד חרד למכוניתו ולכן התקין בה כל מיני מערכות אזעקה משוכללות בנוסף כשהרכב חנה בית הוא חסם אותו עם רכב אחר (מיצובישי).

באו הגנבים בלילה פרצו למיצובישי והוציאו אותה לרחוב, את המרצדס הרימו עם ג'קים על מעין סקטבורדים וכך הוציאו את הרכב החוצה לפינת רחוב רחוקה ושם פרצו פשקט וגנבו את הרכב.

 

לסיכום, אם נדלקו על האוטו שלך לא יעזור לך כלום.

 

נגד פריצות לרכבים שנכון להיום הולכות וגדלות הדרך היחידה היא לא להשאיר דברי ערך ברכב ולהוציא כל מה שאפשר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לסובארו 84 שלי תכננתי ובניתי אימוביליזר 2 ניתוקים בעצמי.

ככה שגנב שיבוא להתניע את האוטו ויראה שהאוטו מת לא יתחיל לחפש איך לעקוף אימוביליזר שהוא בכלל לא מכיר. :lol:

 

דרך אגב מי שרוצה לקנות אותה היא למכירה המודעה בלוח.

פורסם

האוטו שלך לא שווה יותר מ 10 אלף שקל למה בכלל להשקיע בו האמת היא שאני בכלל לא הייתי עושה ביטוח מקיף רק חובה וצד ג'

פורסם

סתם לידע כללי:

יצא לי לראות הרבה פריצות גם לרכב שלי לצערי הרב פרצו הזו**ת!!

אכשיו הבעיה היא פה!

אם גנב באמת רוצה לפרוץ לך לרכב (והוא יודע לעשות זאת )

הוא יפרוץ בלי שום בעיה

כי:

המנועל על ההגה לא שווה כלום הם מעקמים את ההגה או חותכים אותו (אין מה לחתוך זה חלול) ואז מוצעים את המנעול הזה של ההגה

ההעזקה גם לא שווה הרבה לוקח להם פחות מכמה שניות לנתק אותה

על ידי שבירת הוינקר ולקצר (העזקה מחוברת לוינקר)

אנשים אפילו גונבים רכבים עם איתורן

לדעתי:

משהוא שגונב רכב עם איתורן ויודע איכן הוא נימצא ומפרק אותו ....

הוא עבד או עדיין עובד בחברה כי ברגע שמרכיבים איתורן מוצאים אותך החוצה

וסוגרים את הדלתות שאפילו אתה לא תידע איפה הוא!???

לכן המכה של הפריצות היא חזקה

אין הרבה מה לעשות בנידון...........

 

אגב יש שני בריחים שהם דיי בעייתים לגני הרכב והם יותר טובים מכל עזקה!!

הבריח שנועל את מוט הילוכים !!

צריך להיתקין אותו ממש נמוך

ועוד אחד שנועל את דוושת הברקס

אין מצב לנסר או להוציא את שני הבריחים האלה!

 

ועוד משהוא לדעתי צריך לקחת כמה אנשים עם ידע באלקטורניקה ומכונאות

ולבנות מנגנון שלא יאפשר פריצה לרכב!

 

ולעלעות את דרגת ההחמרה בחוק לגבי פריצות לרכב/בית/גניבות

אולי זה יעזור במשהוא!

×
×
  • תוכן חדש...