Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בחיפושיי אחר רכב 7 מקומות,

נתקלתי ברכב הזה. שנת 2014

ברמת איבזור לימיטד.

 

יתרונות /חסרונות??

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם

מאובזרת מעולה לתקופתה אבל בת 11 שנים לטוב ולרע. מצבה מאד תלוי באיכות הטיפול שהיא קיבלה במהלך חייה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה ריזיקה עלולה להיות להחלפת טורבו? לאחר 11 שנים על הכבישים..

 

באקזמפלר שנתקלתי, הרכב טופל רק במורשה כל חייו

פורסם

בגיל כזה יש הרבה מכללים שיכולים להתקלקל כתוצאה מבלאי - לא רק טורבו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האמת שלא התכוונתי ליתרונות מול הבנזין אלא לדגם בכללי,

 

אבל בכל מקרה,

מניסיון של אחרים, נשמע שהיעדר מזגן בשורה 2 ו-3 ממש בעייתי

ואני כנראה יורד לגמרי מהדגם הזה.

 

תודה בכל מקרה

פורסם

מניסיונם של אחרים אני יודע שזה רכב מרווח מאוד ואמין.

ה 2000 סמק יחידת הנעה לא טובה במיוחד אבל מפצה באמינות וחסכוניות יחסית. ה 1600 די  עגלה.

רכב מיושן אבל זה יותר נוגע לשנתונים מאוחרים יותר. יחסית ל 2014 הוא לא מיושן. הוא פשוט לא השתנה הרבה שנים אז ב 2020 הפך למיושן.

 

אכן יש חסרון כשאין פתחי מיזוג מאחור. אבל המזגן אופן כללי מספק בהחלט.

יותר חשובה העצמה מהפיזור. אף שברור שעדיף גם וגם.

אם הוא היה דיל ברייקר הרכב לא היה נשאר מבוקש כפי שהוא.

 

זו אחת החלופות היותר מבוקשות, אם לא הכי מבוקשת, לרכב 7 מושבים מ 2014

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אולי זה דיל ברייקר ברמה אישית,

לחשוב על הילדים שלי מתלוננים על חום בדרך לחופשת קיץ או במהלכה..

גם ככה המטרה זה להשרות רוגע ואווירה טובה, לזכרונות ילדות מאושרים...

 

תיבול של תלונות על חום בתוספת התבכיינות ילדותית, עלולה די להוציא מהכלים...

 

 

פורסם
לפני כשעה, razi_pazi כתב:

מניסיונם של אחרים אני יודע שזה רכב מרווח מאוד ואמין.

ה 2000 סמק יחידת הנעה לא טובה במיוחד אבל מפצה באמינות וחסכוניות יחסית. ה 1600 די  עגלה.

 

לא ברור לי על איזה 1600 ו-2000 אדוני מדבר.

 

מדובר על דגם הדיזל 2268 סמ"ק עם תיבה פלנטרית 6 הילוכים ובקרת אקלים מפוצלת. רמת הגימור גבוהה מאד וכוללת מערכות בטיחות שהגיעו לשאר דיגמי האאוטלנדר כמה שנים אחר-כך. יש גם דלת תא מטען  חשמלית, ולא אתפלא אם תמצא שם פתחי מיזוג לשורה השניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 36 דקות, zvit כתב:

 

לא ברור לי על איזה 1600 ו-2000 אדוני מדבר.

 

מדובר על דגם הדיזל 2268 סמ"ק עם תיבה פלנטרית 6 הילוכים ובקרת אקלים מפוצלת. רמת הגימור גבוהה מאד וכוללת מערכות בטיחות שהגיעו לשאר דיגמי האאוטלנדר כמה שנים אחר-כך. יש גם דלת תא מטען  חשמלית, ולא אתפלא אם תמצא שם פתחי מיזוג לשורה השניה.

 

אין פתחי אוורור לשורה שנייה,

וידאתי את זה מול שני רכבים...

 

גם אני די הופתעתי...

פורסם (נערך)

אוקי,

שתי אפשרויות חדשות, (אחרי שאני מבין שיקח לי קצת זמן למצוא סורנטו / סנטה פה דיזל שמורה במחיר שפוי)

פיג'ו 5008 / סיטרואן C4 פיקאסו

מעדיף את שניהם בגרסת הדיזל,

בפיג'ו ראיתי שהמנוע הוא 1.6 ובסיטרואן הוא 1.5... הייתי מצפה לראות שזה אותו מנוע (אותו קונצרן).

 

תקציב באיזור ה-50K.

קודם כל אמינות, מה אומרים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם

אם אתה מחפש אמינות ומחיר סביר - חפש אאוטלנדר בנזין פשוט. 

אני מבין שהחוסר בפתחי מיזוג מאחור מטריד אותך, אך לצערי במגבלות תקציב תצטרך להתפשר. לחפש רכב שמחירון שלו מעל 60K ולצפות לרכוש אותו מתחת ל-50K ולצפות שיהיה שמור, מטופל ואמין - לא כל כך יעבוד לעניו, דעתי.

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 דקות, zvit כתב:

אם אתה מחפש אמינות ומחיר סביר - חפש אאוטלנדר בנזין פשוט. 

אני מבין שהחוסר בפתחי מיזוג מאחור מטריד אותך, אך לצערי במגבלות תקציב תצטרך להתפשר. לחפש רכב שמחירון שלו מעל 60K ולצפות לרכוש אותו מתחת ל-50K ולצפות שיהיה שמור, מטופל ואמין - לא כל כך יעבוד לעניון דעתי.

אם אמצא סנטה פה/סורנטו מתאימה, מאוד מסתבר שהתקציב יגדל..

פשוט אני מבין שגם מודעות שמפרסמים בעלי פיג'ו וסיטרואן, ירדו אחוז נכבד במו"מ לרכישה.

 

אשמח לחוות דעתכם בנוגע ל5008/C4 הנ"ל.

פורסם
בתאריך 12.6.2025 בשעה 19:01, zvit כתב:

 

לא ברור לי על איזה 1600 ו-2000 אדוני מדבר.

 

 

 

על הבנזין

 

בתאריך 12.6.2025 בשעה 17:12, Morde כתב:

האמת שלא התכוונתי ליתרונות מול הבנזין אלא לדגם בכללי,

 

 

חשבתי שהוא התכוון לאאוטלנדר באופן כללי.

כעת אני מבין שטעיתי והתכוון לדיזל באופן כללי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...